Pomoc, paypal prevara!

Pozdrav, imam jedan problem, imao sam jedan dogovor s likom preko fejsa da ce mi odradit promociju za nesto, poslo sam mu novce (1000$) kad sam slao stisnuo sam za “services or item” tako nesto, reko sam mu da mi vrati natrag novce jer zelim sam odradit to, no reko je da ne moze kao jer je sve uplatio na fejs kampanju i da ne moze prekinut to, a ta fejs kampanja ima u 2 dana 100 lajkova i 1 komentar… sta da radim? jel moguce ista napravit?
Pozz!

Pokreni dispute, odaberi item not received. Nemoj nista komentirat i cekaj par dana dok ne dobijes opciju escalate to paypal

Ehh, ovo ce biti zanimljivo.

Bas me zanima kako ce ovo otic. Paypal moze napraviti dispute ako ne dobije service ili item, ali ako je taj lik potrosio novce na Facebook kampanju za tebe onda ce tu vjerujem biti problema.

To sto je on kampanju napravio lose i ti nisi zadovoljan je rizik koji si morao znati prije nego si mu poslao novce. Jer sada u biti ti zelis njega scamat. Nadjes lika na facebooku on ti odradi kampanju, a ti pokrenes paypal dispute da ti vrati novce. Dobijes novce i imas kampanju.

A novce bi dobio 100% natrag da on nije pokrenuo kampanju.

E sad kako ce to oni provjeriti i odluciti me itekako zanima, pa daj molim te updejtaj nas u ovom topicu.

To je kao kad sam ja prodao liku lajkove na fejsu, mjesecno subscribe za 100$, nakon 15 dana on pokrene dispute na paypalu i stavi opciju item not received. Ja posaljem paypalu sve njegove podatke, link fb stranice, log iz sistema gdje su mu slani lajkovi na koje postove itd itd a on apsolutno ni jednu poruku. Ja stavim escalate to paypal i izgubim, iako pise da paypal nema protection na digital goods sto je ovo bilo. Odgovor koji sam dobio kad sam se zalio je iako oni nemaju zastitu prodavac mora dokazati da je dostavio kupljeno i iako sam ja dostavio sve moguce podatke opet sam izgubio. Neka sam ja izgubio tih pisljivih $100 ali je ovaj izgubio stranicu nakon prijave jer sam tocno poslao facebooku tokene koje sam koristio da mu saljem lajkove, ja sam izgubio tih 7k tokena ali nema veze, ostalo je jos 40k :smiley:

Zanimljivo. Ali gle, ti si radio nesto sivo. Slanje lajkova, to bi se moglo protumaciti kao spam… Mozda su te zato odbili?

jesu objasnili da nisi dostavio nesto ili sto su rekli?

Po ovoj prici tebi su trebali vratiti pare.

Njih nije briga sta ja prodajem dok god nisam prekrsio njihova pravila, vec je bilo par disputea prije gdje ljudi tako odluce kupit od mene, nakon mjesec dana dobijanja lajkova pokrenu dispute i napisu da su narucili lajkove itd itd i ja iste dokaze dostavim kao sto sam u ovom slucaju i dobijem. Jedina razlika ovaj puta je bila sto taj kupac uopce nije nista napisao, nije rekao da se radi o “digital goods” i iako ja u terms of service imam da ne prihvacamo refunds na koji moraju pristati prije nego plate opet sam izgubio. Paypal je jako zajeban i jednostano je rizik posla. Evo email koji sam dobio nakon sto sam se pozalio na njihovu “presudu”

Dear Ivan,

Thank you for contacting PayPal regarding seller protection policy.

First of all, I am sorry to hear that you have experienced this issue.

Dear Ivan, your transaction is covered by seller protection if your buyers state that they did not received their item or the item provided is different than the one advertised. However, you need to provide us compelling evidence that you provide the digital item.

I review the case PP-XXXXXXXXXXXXX and seen that it was closed in favor of buyer because you did not provide us any evidence for intangible item. Even if you sell intangible items, you need to provide us proof that the item has been provided to your buyers.

I hope that this information answers your concerns.

I wish you a nice day.

Please let us know if you require any further assistance.

E, bas zato me zanima kako ce ovo proc s OP-om. Znam da Paypal ponekad je cudan. Kao sto kazes rizik…

1 Like

PayPal ima jednu veoma zanimljivu stavku koja se zove “Trust Level”. Imaju automatiziranu analitiku koja prati račune (bar poslovne) i sukladno tome su naklonjeni ili nisu nekom klijentu. Da, zvuči kao teorija urote ali nije.

XYZ puta smo imali situaciju da “klijenti” naruče npr. VPS, uredno plate, pročitaju ToS a posebno Refund Policy i nakon 13 dana korištenja usluge puknu dispute na PayPal. Znate kad su dobili novce natrag? Nikad. Zašto? Zato što poslujemo sukladno postavljenim pravilima, ne muljamo na crno ili sivo, imaju sve tražene podatke što od firme što od mene kao representativa. Zato što uvijek možemo dokazati da smo isporučili plaćenu uslugu. I zbog svega navedenog kažem: PayPal je zakon, bez obzira na troškove.

5 Likeova

Ja sam vec kontaktiro paypal, jer znam da ovo sto sam kao poslao selleru poruku nema nista od toga, ja sam sto posto siguran da je on na tu kampanju stavio nekih 5$ jer vidim kako izgleda… a i ja sam budala jer saljem tako novce, sve je bilo okej s njim i sad ovo odjednom…

Druže nisi ispao fer, trebao si mu dati više vremena. Očigledno nemaš iskustva sa facebook ad kampanjama. Normalno da neće svih 1000$ da uplati u kampanju jer gdje bi tad bio on. Ali ako misliš da se dobra kampanja za 2 dana može napraviti u zabludi si. Sve zavisi koje tržište ciljaš, ako želiš lajkove indijaca onda si u pravu, za dva dana možeš imati više stotina lajkova ali ako prodaješ nešto nećeš ništa prodati. Kada ciljaš naprednije zemlje to je strašno spor proces. Mislim da je PayPal dispute 7 ili 15 dana?

Ako govoris o roku za dispute on je 180 dana od transakcije

Ne razumijes me, nije mi htio vratit novce prije nego je ista uplatio, a uplatio je mislim 5 dolara…

Misliš… Pa ne bih ti ni ja vratio. On je napisao da je uplatio sve. Trebao si tražiti screenshot, teamviewer i sl.

Al kako ne razumijete da se nemoze uplatit, fejs tek uzme kasnije novce za kampanju, one je mogo prekinut tu kampanju sto je zapoceo al nije htio…

1 Like