Pomoč

Pozdrav svima, teški sam početnik u ovome pa trebam malu pomoć.Naime počeo sam da pravim stranicu u wordpressu (prvo na free hostu a kad nešto naučim zakupim host i domenu) i zapeo sam na slikama.Ubacim sliku i prikazuje se samo u postu ali ne i na naslovnoj strani ,a na localhostu sa istim postavkama kao i na 000webhostu sve mi se prikazuje kako treba.Sa tim da na localhostu koristim beta verziju wordpressa 3,6 a na 000webhostu 3.5.2

Evo i slika sa localhosta

a evo i link na stranicu,ima samo jedan post ali dovoljno da se vidi
SPORTSKA STRANICASPORTSKA STRANICA » Sve o sportu

Postavi sliku kao Featured, kod uređivanja posta u desnom stupcu imaš widget za to.

imam tu opciju samo u instaliranim templateima u vim što sam skinuo nemam može li se skinut taj dodatak

Idi na taj post --> edit --> desni stupac gdje piše Featrued image ili tako nešto, trebalo bi biti do toga

Nema Featured na temi koju koristim

[attachment=1]Snimka zaslona (10).jpg[/attachment]

evo i schrenshut

Ako nema omogući ovako Post Thumbnails « WordPress Codex

Napravio kako si rekao i sad imam tu opciju ali neće i neće slika na naslovnicu i gotovo.Čitao sam nešto da su i otali imali problema sa tim pa probam na U Host All da vidim hoće li radit.Da nisam probao na ciše tema u localhostu ne bi mi bilo čudno ali na njemu sve radi kako treba a kad sam na 000webhostu ne može nikako…

Očito je da ti tema na početnoj koristi the_excerpt() funkciju koja stripp-a sve html tagove, uključujući i slike.

Idi u folder od teme i onda otvori index.php ili home.php i zamjeni the_excerpt() sa the_content()

Ajd probam i to onda pa javim

Ma možeš se na glavu nasadit neće, ali evo bez problema iz prve radi na U Hast All,tu nastavim ionako tek učim,hvala mnogo na pomoči

Evo napravih nešto pa kako je ispalo za prvi put,šta treba mijenjati???

Sportske Novosti — Just another WordPress site