Portal sažetih vijesti

Vidio sam puno puta da ljudi ovdje na forumu često pokreću portale ili žele pokrenut portale, pa sam zbog toga htio pitati ovo što želim jer vidim da ljudi imaju iskustva u tome.

Naime i ja čitam vijesti, no jedna stvar koja me stvarno frustrira je kad vidim naslov koji može i ne mora biti klikbejt pa onda kliknem da dobijem više info pa moram pročitati bibliju da bi pronašao bitne stvari u članku.

Budući da sam programeri mogu automatizirati proces i bitne stvari i rečenice izvući programatski, tipa 5 najbitnijih rečenica.

E sad me zanima je li netko probao to već napraviti?

Pozdrav kolega,

razmisljao sam o slicnom projektu.

Tipa portal sa slikom i smislenim naslovom, a kad se klikne otvara se clanak na originalnom portalu.

Kako si mislio rijesiti automatiziranje odnosno kako da se automatski odredi smisleni naslov clanka?

P.S. ETF Osijek Ban :slight_smile:

Nikako ne bi išao ručno to raditi. Ne bi naslov smisleno napisao, već bi napravio sažetak članka, izvukao najbitnije stvari. Napisao bi algoritam za to.

Nego bi doslovno izgledalo ovako, da vizualno prikažem:

Algoritam koji prepoznaje najbitnije? Svaka čast na ambicijama. Ako pokreneš projekt svakako nam javi, mislim da će mnogi htjeti da pročitaju i vide kako to radi u praksi. Nemoj me pogrešno shvatiti, smatram da je tu ključ IA, a ne stvarno poznavanje bilo kojeg programskog jezika.

Zanimljiv poduhvat u svakom slučaju. Sretno…

3 Likeova

Znam o čemu se radi tu, naravno da ne bi krenuo sa AI odmah u početku i trošio vrijeme na to na HR tržištu. Čitao sam puno o metodama koje se koriste za sumarizaciju teksta. I normalno ne bi to napravio baš za mjesec dana hahaha

Tehnička izvedba mi ne prestavlja problem, bavim se programiranjem 15 godina. Više sam htio čuti mišljenja s biznis strane.

Meni se ovdje bas tehnicka izvedba cini jako kompliciranom, jer sastaviti automatizmom tekst koji ima smisla necu reci da je nemoguce, ali smatram da je jako jako jako tesko.