Postavljanje reklama, na što pripaziti?

Prvi puta idem to raditi za frenda, nema pojma o internetu a meni je super prilika da se naučim. Na što sve treba obratiti pozornost? Radi se o maloj firmi koja prodaje par proizvoda (kategorija piće, hrana i još nešto higijena)

Razmišljam da se odabere:

  • područje Zagrebačke županije
  • affinity category da je food & dining (ima najveći postotak po Google Analytics na trenutnoj web stranici iako nije velika razlika u postocima)
  • employment - sve opcije za Company size (small, large i very large) - cilj je nuditi proizvode tvrtkama a ne fizičkim pojedincima

Jel ovo ok i na što još treba pripaziti? S obzirom da se ciljaju tvrtke, možda je dobro još ići na Linkedin oglase?

a kako mislis razlikovati fizicke od pravnih osoba virtualnim putem… korisnik nije tim indikatorima indificiran da bi znala jel fizicka ili pravna osoba.

sibaj mailove na zeljene kompanije i toe to :confused: