Postavljanje weba..pocetnik

Pozdrav svima članovima…
Ovo pišm u pola 4 ujutro…ne znam šta da radim…
probati ću vam objasniti…
član sam udruge…i dobio sam rješenje od carneta da mobajvim svoju web stranicu na njihovom gostujućem servisu…
e tu mi se javlja problem…ja ne znam kako da to izvedem…imao sam prije srtranicu na kojoj sam radio sa joomalom…ali vec mi je on bio prije postavljen…
ja sada ne znam šta da napravim…dobio sam prostor…ime,šifru…ali što sada???
nemam ništa na stranici prazna–samo direktorij
http://public.carnet.hr/naziv
udruge/ i sad bi si htjeo staviti joomal…slinuo sam ali ga ne znam instalirati…odnosno u php skripti mi je…
…uglavnom šta da sada napravim…molim bilo kakvu pomoć,neamam ništa!!!

hvala unaprijed!!

p.s. znam da je mnogima glupo pitanje,ali totalni sam početnik što se toga tiče…

Ovako, prvo provjeri jeli taj server na koji zelis instalirati joomlu podrzava PHP i MySQL.

Ukoliko je odgovor da, kreiraj novu MySQL bazu i novog MySQL korisnika koristeci cPanel, phpAdmin ili slicnu aplikaciju, uploadaj cijelu joomlu na server. Negdje u joomli bi trebale biti upute za instalaciju, ali nebi trebalo biti nista komplicirano (samo posjeti install.php pomocu web browsera i slijedi upute).

hvala!

I ja sam početnik i trebam malo detaljnije upute oko postavljanja stranice na web. Ako netko ima volje potošiti malo vremena na mene zahvaljujem unaprijed.

Prateći upute za Joomlu prilikom instaliranja napravio sam bazu podataka pod jednim imenom i napravio stranicu koristeći svoje računalo kao server.
Sada je želim prebaciti na server svoga poslužitelja ali ne uspijevam.
Naknadno sam od njih tražio i dobio podatke o bazi podataka koju su oni otvorili sa sasvim drugačijim imenom i ostalim.
Da li to znači da trebam raditi sve ispočetka ili se to nekako može uskladiti ?
2.
Kod mijenjanja podataka u filu configuration.php nisam siguran što upisati za:

  • log path - da li je to direktorij otvoren na računalu poslužitelja nešto kao /serv/www/…