Pozdrav,
zanima me jedna informacija vezana za Adwords račun. Oglašavam fast food u splitu, keywordi su mi postavljeni npr: dostava hrane split, dostava pizze split, split dostava, split pizza… i tome slicno.
Problem je što dnevno preko 20 poziva bilježimo s upitom dali je to neki fast food, koji nije uopće nas. Dakle korisnici traže direktno neki od fast foodova (ciljano) a dobiju nas-tj. google izbaci našu reklamu.
Dali znate u čemu je problem,
Unaprijed zahvaljujem.
Pogledaj preko kojih rijeci ti dolaze, ako dolaze preko nekih koje ne zelis, stavi ih pod negativne da ti za njih ne prikazuje oglas. Od kako sam ukljucio negativne keyworde u svojim kampanjama, roi je puno bolji.
Ključne reči imaju opcije široko podudaranje, podudaranje fraze i tačno podudaranje.
Široko podudaranje zadana je vrsta podudaranja za sve ključne riječi. Oglasi se mogu prikazati i za pretraživanja koja sadrže krivo napisanu riječ, sinonim, povezana pretraživanja i druge relevantne varijacije.
Verovatno ti je podešeno široko podudaranje i onda se oglas prikazuje za sve moguće upite gde se pojavljuju ključne reči. Možeš probati i tačno podudaranje pr. “dostava hrane split” i sl. gde će se oglas prikazivati samo za te upise u pretragu. Inače će se stalno pojavljivati nove varijacije ključne reči koje ćeš morati označiti kao negativne.