Već duže vrijeme imam problema sa isplatom IA. Bilo je nekoliko sličnih problema tj. gdje nisu htjeli da prihvate bankovni račun iz BiH kao ni PayPal. Kod mene je Sberbank u pitanju, mislio sam soluciju pronaći tako što ću otvoriti Visa electron u Raiffeisenbank ili Sparkasse ali pročitao sam da nemaju više Visa electron kartica već samo MasterCard. Tako da sam odlučio poslati mail podršci da ‘ručno’ unesu podatke računa.
Ovaj sam odgovor dobio:
Znači potrebno da je odem u banku i izvadim izvod zadnjih 6 mjeseci?
Meni su isto tražili, imam račun u Sberbank BL, međutim kada sam poslao izvode i ostale podatke nisu uspjeli podesiti tako da nisam nikad ni testirao IA. Rekli da će istražiti u čemu je problem i nisu više nikad ništa javili.
Znam jednog koji je imao tako problem sa uplatom na racun iz inostranstva jer je u polje adresa banke unio valjda adresu lokalne poslovnice a ne adresu sjedista glavne banke u drzavi.