Problem sa plaćanjem preko Paypala

3 dana pokusavam da platim preko paypala i uvek dobijam istu poruku

kontaktirajte suport placanje ide iz Srbije na Bosanski racun

prvi odgovor suporta

, I reviewed your account and I could not locate any attempts to make a payment to [email protected].

I can also assure you that your account is in perfectly good standing and that you were successfully able to send a payment to other people.

So, in this case, I ask you to please try to use a different browser and also clear you cache and cookies.

If the issue persists please contact us again so we can have a further look in this matter.

I am delighted that I could resolve this issue for you. Thank you for using PayPal.

drugi odgovor

I have reviewed your account and I can see that everything is working in your account. I kindly ask you to contact the seller and ask them to send you a payment request, this should help the payment to go through.

Thank you for your patience and understanding.

I wish you continued success with PayPal in the future.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

covek poslao reqwest money i opet isto

Može biti više razloga, i na tvojoj i na drugoj strani.
Za početak, poslušaj savjete koje ti je PayPal podrška uputila.

Na tvojoj strani:

  • ne pokušavaj pristupiti PayPal računu putem VPN / Proxy servera
  • UVIJEK prihvati PayPal cookies prije nego započneš bilo kakvu transakciju
  • resetiraj browser na početne postavke ili još bolje, probaj s drugim browserom

Na drugoj strani:

  • prvo provjeri da li je njegov račun odobren za prihvat sredstava
  • ako nema VISA karticu povezanu sa svojim accountom, PayPal mu po defaultu ne odobrava prihvat sredstava.
  • neka ti kreira money request ili još bolje PayPal invoice

Nadam se da sam pomogao…

1 Like

Ne znam koliko je ovo tačno jer ja nemam povezanu karticu sa paypalom i primio sam uplatu prije nekoliko dana bez problema :slight_smile:

Točno je i provjereno.
S obzirom da je @brane333 naveo od kud je seller, za BiH i još neke države vrijedi opcija automatskog povlačenja sredstava za prethodni mjesec. Ako nemaš karticu na koju če to automatsko povlačenje biti napravljeno, PayPal po defaultu pretpostavlja da je račun kreiran samo za plaćanje s nekom drugom povezanom karticom (Maestro, Master…).
Naravno, jedan poziv njihovoj korisničkoj službi i ovaj limit se makne…

Nemam pojma ,ovo mi se prvi put desava da nekome ne mogu poslati novac

a da on ima paypal ima svoj direkt link za placanje i poslao mi je request money

dakle pomalo konfuzno skroz a dva puta isti odgovor i kod mene i kod njega je

sve u redu sa racunima,

Imao isti problem, nisam mogao primiti novac. Iz BiH sam, ali to nema veze sa karticom kao što @controleng reće. Ja sam ih zvao, proveo cijeli dan šaljući mailove i sa zvanjem. Govorili su mi kako nije do mene već do onog ko šalje, a njemu govorili da ne vide da je pokušao poslati baš kao i kod @brane333.

Nastavio sam ih pritiskati dok nije proradilo, niti su pojasnili šta je bilo, samo je pošiljatelj rekao prošlo. Nije sigurno do onog ko šalje jer smo pokušali dio novca poslati na račun brata mi koji je takođe iz BiH i prošlo bez problema. Dakle nije ni BiH problem, a ista je i banka tako da nije ni do banke. Jednostavno PayPal ima problema.

Do tog dana PayPal mi već preko godinu dana nije povlačio automatski novac što je morao, a oni su mi kao ispriku slali mjesečno $5 da sam skidam. To je meni godilo i skidao sam kada je kurs bio najjači :D. Nakon što su ovo riješili, već ovaj mjesec mi je automatski povuklo. Izgleda da im je mrsko pozabaviti se sa ovim problemom ili moraju manuelno svaki pa jedino ako ih pritisneš.

Isto tako, problem PayPal message centra je taj što se u svakom mailu javlja druga osoba i ne čita detaljno prethodni razgovor i navodi konstantno isto riješenje.