Programiranje - zarada, isplati li se "zagristi" dublje?

Pozdrav, zanima jel ima kruha od programiranja?vidim puno oglasa da se traže programeri za ovo i ono al sa iskustvom i projektima. Nekako mi se cini to sve oblak i utopija u kojoj radnici rade za snove poslodavaca i da zarade nisu bajne. Zarada programera od 7…8tk u Zagrebu mi se cini jadno s obzirom na cijenu nekretnina i troskove. Inace sam početnik u programiranju, radio sam neke manje stvari za android za svoje potrebe. Sad sam na nekoj prekretnici da li nastaviti dalje otimati slobodno vrijeme s obzirom da sam zaposlen u jednoj tvrtki na drugim poslovima. Za sada mi je programiranje bilo gušt i zabava. Ako netko ima kakvih iskustava neka slobodno podijeli, kako je poceo, koji jezici su isplativi i sl.

To je posao koji se radi sa gustom kao i ucenje.

Bili su predstavljeni rezultati koje je provedeno na 3500 ljudi, prosjecna placa programera u hr je kao 10 k kn. Uzmi u obzir da je anketu popunilo oko 3500 ljudi od 12-15 k koji rade u IT-u u hr.
To su ne bi trebala racunati prodaja, manageri i sl.

Vjerojatno je medijan 8-9 k netto.

Racunaj da za 10 k netto kako su rekli ti treba 4-5 god. rada kao programer + ucenje da dodjes sa nekim znanjem za pripravnika. Pod uvjetom da te to zanima i da si sposoban.

Pa vidi da li ti se isplati. Jedna od boljih opcija je raditi za neku firmu izvana kao remote.

Isto tako senior za android programiranje bez problema nakon 7 -10 god. moze dobiti do 15 k netto.

Da li ce tako biti u buducnosti, to nitko nezna.

drug moj naravno da svi traže iskustvo, na početku moraš raditi za dlake, dokazati se, steći iskustvo i reference … mislim da nema lakše zarade od programiranja, iskreno … pogotovo kada se dokažeš u jednoj firmi, nema limita što se tiče zarade

1 Like

Pogledaj ti istraživanje o plaći developera u Hrvatskoj pa zaključi sam ima li kruha od programiranja.