Promjena loga poznatih kompanija, dizajneri mišljenje?

Možda ste primjetili da su neke svjetski poznate kompanije promjenile logo tj. vizualni identitet, zanima me što vi mislite o tome, evo dole slika par njih što sam pohvatao ovih dana da su promjenili logo, posebno je zanimljiv patreon, vidim da se bune njihovi korisnici na novi izgled loga. I na kraju, šta vi mislite, da li je bolje ostaviti logo kakav jest i ne mjenjati ga da bude prepoznatljiv ili pak mislite da treba ići u korak s vremenom?

Po meni treba ici u koram sa vremenom ali ne raditi nista radikalno vec ga samo malo usminkati, osvjeziti.

1 Like

takvo je i moje mišljenje, ne odstupati previše od originala, kao što facebook i google rade…

1 Like

Iako nisam web dizajner, moram baciti i ja komentar na ovo :smiley:

Mislim da je ovdje najbolji primjer McDonald’s, kompanija o kojoj je suvisno trositi rijeci.

Kao sto se vidi, gotovo posljednjih 60 godina logo je u principu isti, ali se definitivno osjeti ta neka razlika. Mala napomena za one koji ne znaju, logo iz 1960 je “precrtan”, zbog spora izmedju vlasnika i osnivaca McDonald’sa. (Vise o tome mozete pogledati u filmu The Founder, istinita, zanimljiva i sto je najbitnije jedna inspirativna prica!)

Sto se tice konkretno primjera Patreona, mislim da je tu u pitanju neka simbolika, pored naravno ocigledne za slovo P.

Ipak, oni su ti koji imaju citave odbore za ovakve stvari, ne radi sigurno nista na pamet , to je definitivno neki zakljucak. :wink:

po meni su ti redizajni hype…te je trend flat te retro te 3d te kajjaznam…logo je tu najmanja stavka…svim ovim startapima i online firmama je danas je pod moras redizajn svakih 2 god… malo mi je to nonsense… nerjetko se dosta dobrih stvari na kaj su korisnici navikli izgubi redizajnom… nevidim bas da se amazon i ebay previse mjenjaju…ajd kad radis neki rebranding pa sve promjenis… doduse neki vele svaka je promena dobra hm… moj stav je da sam preljen za tak nes tak cesto…