Radim honorarne poslove!

Dragi moji,
budući da sam student koji kao što znate živi taj studentski život i sad preko ljeto namjeravam da zaradim neke dodatne novce, u susretu sam sa bilo kojom vrstom posla.
Tako da bih mogao dnevno raditi neki honorani posao kao što je:
-prevođenje sa Hrvatskog na Engleski ili obrnuto
-pisanja članaka
-grafički dizajn
-data entry
-web dizajn
Ili nešto što vi predložite!
Već sam imao pozitivna iskustva s članovima ovog foruma, pa ako žele neka podjele to.
Radujem se suradnji!

elance, odesk, freelancer… to su ti siteovi gdje mozes naci posao za to sto si naveo, a mozes i dobro zaraditi ako radi kvalitetno…

Da, naravno da sam probao ali tu nam jeftina snaga uzima prednost. A Fiverr je postao mainstream.
Registrovan sam tu i nekad ako uhvatim odradim, ali naravno imam vremena za mnogo više posla.
Hvala na sugestiji

Ne bih se slozio, zaradjujem prosjecno 60 kuna po satu na elanceu, a mi smo jeftinija radna snaga tamo… inace radim samo sa ljudima iz SAD-a ili UK, najbolje placaju i cijene rad.

I da, fiverr je slican po kvaliteti freelanceru(jako los), tako da…

Elancer sam baš danas razgledao a radio sam na FL.
Pogledati ću i razraditi ponude, a svakako ova je široka otvorena :slight_smile:

Ako ces raditi na elanceu onda ti preporucujem da platis membership jer dobijas jako puno toga naspram free, poput vise konekcija, uvida u iznose bidova drugih, ogroman prostor u workroomu, itd…

Probao sam dosta slicnih siteova, elance mi je najprofesionalniji s ogromnim brojem poslova…

1 Like

Jup, Elance definitivno korak ispred ostalih sajtova.

Prijavio sam se za vecinu poslova koji mi odgovaraju! Pa čekam, ako bi mi još netko mogao pomoći jer imam par pitanja-bilo bi super!

Pitaj sta te zanima…

Sto se tice bidova, tu pazi jer si itekako ogranicen u mjesec dana…

Pozdrav ekipi,
Ja sam novi na ovim stranicama, pa bih molio za pomoć…