Evo ti na PM stanje jedne stranice kod mene, sto ne mora znaciti da ce i kod tebe biti ovako, najbolje probaj pa vidi isplati li se
A ovi sto su odbijeni, nemojte biti previse ponosni, i ja sam se isto znao naljutiti zasto mi nekad odbiju novu stranicu a saradjujemo duze vrijeme…
Slobodno posaljite jos jednu poruku sa objasnjenjem ako imate traffic, pa ce vam mozda zatraziti da ih dodate u google analytics (samo osnovne funkcije), jer steta je ne probati. Support im je odlican, sve se moze dogovoriti.
Odmah da kaže da lično se ne ljutim se na njih niti imam nešto protiv njih
Evo sad čitam (onako bezveze ) requirements for rublishers na MGID kada tamo… piše 5.000 unikatnih posetilaca dnevno ovamo u email poruci pišu meni, 3.000 na ovom postu foruma neko napisa da su ga primili sa 1.000 i kao “minimalno 150 posjeta dnevno” Ovoo… Lud zbunjenog
Prosto mi nelogično i malo neprofesionalno (po mom mišljenju) da jedna kompanija ne može da se usaglasi koliko posetilaca treba tačno unikatnih poseta da se ima za prijem u program za publishere.Ovo ko na pijaci kod prodavačice babe
Pozz @dante, najbolje ti je da sam napravis test i uporedis. Mozda jedna mreza ima bolje oglasivace za tvoju publiku, mozda ti daju veci revshare pa dobijes veci CPC, niko ti nece tacan odgovor. Uzmi neki kratak period 2-3 dana i uporedi rezultate
kratak period od 2-3 dana nije ništa … testira se posle 15 dana ili 30 dana … dok advertiseri ne upoznaju tvoj sajt … kada je sajt frišak u mreži, svi advertiseri žele da ga ispitaju i svi se oglašavaju na njegovim oglasnim jedinicama kako bi vidjeli da li taj sajt donosi dovoljno konverzija … i zato je svima na početku visok rpc/rpm … posle 15 dana ili 30 dana izredaju se svi advertiseri, svi su se oglašavali na tvom sajtu i svi su isprobali sajt i ako su zadovoljni brojem konverzija koje je tvoj sajt donio nastavit će sa oglašavanjem na tvom sajtu i tebi će rpm/rpc biti dobar, ako advertiseri odustanu od oglašavanja na tvom sajtu jer im ne donosi dovoljno konverzija tebi pada rpc/rpm i vi onda posle 10 dana testiranja dođete ovdje i kukate kako su monadplug/adnow lopovi jer na početku daju dobre rpmove/rpcove a kasnije vas kradu i obaraju rateove
dakle, ne ispod 15 dana testiranja, posle 30 dana zarađuješ realno koliko oglašavanje na tvom sajtu vrijedi, posle 30 dana prikazat će ti se pravi rpcovi/rpmovi
moze. mozes ubacit i adnow Kod mene je adnow+native+adsense
jedini problem bi mogao biti ako ovi stave neke reklame koje ce google okarakterisati kao sexual content, al to nece biti problem (da te ne uplasi email ako dobijes)
Mislim da ne! Uglavnom nevažeći traffic adsense uglavnom daje za slučajne klikove na reklame ili uzastopno klikanje na jedne te iste reklame,jako malo provedeno vremena na sajtu pa odma klik na reklamu, ili ti botovi lupaju po reklamama To zna da bude nevažeći traffic (promet)
Kakva je danas situacija sa MGID? Vrijedi li danas u januaru 2024. počinjati s njima?
Ja sam s nativemediom, odnosno adnativiom izuzetno nezadovoljan. Nekada su bili mnogo bolji.