Review oglasa na AdSensu

Ima li smisla raditi review i blockiranje reklama ma AdSensu? Imam domaće sajtove.

Da napravim review oglasa koji su usko vezani uz nišu?
Da li netko blockira glupe reklame za investiranje (strane i domaće) i skidanje nekakvih aplikacija (to je uglavnom na engleskom)?
Neko glupo investiranje mi ima najveći broj prikaza, a CTR 0.30%

Kada je plaćanje bilo po kliku možda je imalo smisla blokirati glupe oglase ako ljudi slabo klikću po njima. Sada kada je plaćanje po prikazu možda je i svejedno. Ali opet s druge strane neki domaći oglašivači možda i dalje gledaju metriku klikova na oglase pa i dalje nije loše imati takve “prave” oglase koje ljude zanima.

Generalno moram upogniti GAM. To možda riješi stvar.

Ima li ovdje nekoga tko radi u nekoj agenciji ili radi s agencijom/firmom koja radi oglašvanje?
Nemam pojma kako sada tvrtke gledaju na AdWords oglašavanje.
Gledaju li i dalje klikove ili su počeli gledati koliko koštaju prikazi?
Po meni Googlu je dosta zeznuo s ovim prelaskom na plaćanje po prikazu. Bilo bi idealno da postoji hibridni model plaćanja i po kliku i po prikazu. Ovako imam super publiku koja klikće na određene oglase, a imam osjećaj da sada dobivam cente.

Radi li vama u Ad review center filtrirati po “Publisher domain”? Meni kao da ne radi.
Katastrofa je što da bi vidio CTR za oglas moram ulaziti u svaki oglas.

Kada je u pitanju Google Ads oglašavanje i dalje je cijena oglasa po kliku.

Kako misliš da je cijena po kliku?
Pa početkom 2. mjeseca se prešlo na CPM bids.
U ovom mjesecu imam 93% CPM bids

Ti možeš po svom nekom mišljenju da blokiraš neke reklame za koje smatraš da ne donose zaradu.I da ih vratiš (ako se reklamiraju nanovo…jel…nekad) . Naravno ne treba preterati pa doslovno ukinuti lupam sad…60% reklama jer onda neće ti ljudi imati šta da vide od reklama a i neće ti biti klikova.

Jedino što radim kada ukidam oglase je to da smanjim njihov broj recimo advester ubaci u opticaj 50 raznih formata reklama ja ostavim 3 .isto tako gledam po nekim slabim CPC zemljama da smanjim broj reklama

Nekada pre se u tesktove gurali keywordi pa su izlazile bolje reklame sad a ide na personalizovanje tako da to sad je malo komplikovanije regulisati šta je dobro šta nije.

Ja ti govorim sa strane onog tko se oglašava putem Google Ads - i dalje je cijena po kliku.

Nekada sam radio blokiranje oglasa. U vrijeme izbora mi je bilo degutantno gledati određene njuške na svojim sajtovima. Sada ne blokiram ništa jer sam uklonio više od 50% AdSense oglasnih jedinica.

Mogao bih opet vratiti da vidim hoće li biti bolje s CPM-om. S CPC-on nije išlo nikako, mizerija.