Ima li smisla raditi review i blockiranje reklama ma AdSensu? Imam domaće sajtove.
Da napravim review oglasa koji su usko vezani uz nišu?
Da li netko blockira glupe reklame za investiranje (strane i domaće) i skidanje nekakvih aplikacija (to je uglavnom na engleskom)?
Neko glupo investiranje mi ima najveći broj prikaza, a CTR 0.30%
Kada je plaćanje bilo po kliku možda je imalo smisla blokirati glupe oglase ako ljudi slabo klikću po njima. Sada kada je plaćanje po prikazu možda je i svejedno. Ali opet s druge strane neki domaći oglašivači možda i dalje gledaju metriku klikova na oglase pa i dalje nije loše imati takve “prave” oglase koje ljude zanima.
Generalno moram upogniti GAM. To možda riješi stvar.
Ima li ovdje nekoga tko radi u nekoj agenciji ili radi s agencijom/firmom koja radi oglašvanje?
Nemam pojma kako sada tvrtke gledaju na AdWords oglašavanje.
Gledaju li i dalje klikove ili su počeli gledati koliko koštaju prikazi?
Po meni Googlu je dosta zeznuo s ovim prelaskom na plaćanje po prikazu. Bilo bi idealno da postoji hibridni model plaćanja i po kliku i po prikazu. Ovako imam super publiku koja klikće na određene oglase, a imam osjećaj da sada dobivam cente.
Radi li vama u Ad review center filtrirati po “Publisher domain”? Meni kao da ne radi.
Katastrofa je što da bi vidio CTR za oglas moram ulaziti u svaki oglas.