Rudarenje u 2021. godini

Pozdrav,

Do sada nikada nista nisam istrazivao oko BTC i totalni sam pocetnik, no volio bi probati da vidim kako to sve ide…

Struju imam besplatno i nekoliko dobrih masina koje su slobodne i mogle bi rudariti…

Otvorio sam novu temu jer u postojecim ima previse poruka da bi sada sve citao unazad. Nadam se da ce neko imati volje da mi postavi par linkova i uputi me…

Koliko sam pohvatao, trebaju mi:

  • novcanik (ako moze link nekog sluzbenog, jer vidim da ih ima bas dosta)
  • program za rudarenje (pretpostavljam da se skine aplikacija, instalira, poveze sa novcanikom i to dalje samo radi ???)

Moze i link topica na forumu, ako negdje ima sve objasnjeno…

Skini si za početak Coinomi wallet a program ovisi kakve su mašine, imaš windowse na njima. Ako imaš rig bez windowsa Ethos ili Simplemining.

Poceo bi sa windowsima, jer su trenutno podignuti…

Dakle novcanik: Download Coinomi | Coinomi

i ja mislim da nema smisla kopati bitcoin, fokusiraj se na druge “stabilne” valute … eth npr

Mislite ns Ethereum ili Ethereum Clasic ?

Instalirao sam novcacnik, i sada tu dodajem valute… Ok.

Za pocetak moze li link za download programa kojim rudarim npr Ethereum?

Za sada bitno mi je da prodjem kroz proceduru, a na masine cu postaviti kasnije da svaka rudari drugu valutu, pa gdje bude najvise pokazivalo da se isplati, sve cu ih onda podesiti na istu…

https://ethermine.org/start

Sta dalje da biram ? Jesam li na dobrom mjestu?

image

EDIT:

Sada sam nasao ovaj video, podesio sam sve kao sto je i u klipu, jedino sam adresu uzeo europe a ne usa…
kada pokrenem bat skriptu, samo se zatvori kroz 20tak sekundi…

Nisam slusao video jer trenutno nemam zvucnike na ovom PCu ali ako je to to, samo da znam, pa cu veceras ponovo proci kroz klip…

https://whattomine.com/