Sancta Domenica je poznata domaća kompanija koja posluje preko 20 godina, s mrežom koju čini ukupno 13 trgovina. Zanimljivo, koncentrirani su na Zagreb, gdje imaju čak sedam trgovina. Preostalih šest se (neravnomjerno) rasporedilo po obali: tri su u Splitu, dvije u Rijeci i jedna je u Zadru. S obzirom da sam na kontinentu i daleko od bilo kojeg Sancta Domenica dućana, mogu se smatrati zakinutim za ponudu brojnih kvalitetnih brendova. Srećom, lijen sam za hodanje po trgovinama i volim online shopping, pa ću vas zato detaljno upoznati što sve imaju u izlogu. Kupovao sam već puno puta ondje, znam svaki kutak, a moju recenziju možete pročitati ovdje
Kod njih ne kupujem, jer su većinom cijene veće nego u linksu, instaru, itd. Kod njih sam jedino prije godinu dana, možda malo više, kupio par igrica i kontroler za ps4 jer sam imao nekakav kupon sa popustom. Pošiljka je bila isto za par dana. Tu mi je recimo puno bolji links jer mogu kupiti online i dobijem popust na online kupnju, te preuzmem u poslovnici ako mi iznos nije dovoljan za besplatnu dostavu ili mi se ne čeka. Dok se kod sd ne može u svim poslovnicama, nisam siguran.
S njima imam jedno, ali vrlo negativno iskustvo. Išao sam kupiti printer, objasnio sam njihovom prodavaču sve detalje, odnosno za što ću ga koristiti… on mi je zbog svog neznanja (ili nezainteresiranosti) “uvalio” proizvod koji je apsolutni promašaj, printer me koštao oko 800 kn, a mjesečno sam tintu plaćao oko 500 kn.
Kasnije (nakon cca 5-10 dana) nisu željeli priznati to da je njihov prodavač dao krive informacije i da mi je “uvalio” proizvod koji je apsolutni promašaj… eno, printer i dalje stoji u kutu kancelarije i čeka bolje dane, a sam naravno vrlo brzo kupio novi koji je prilagođen mojim potrebama (ne kod njih, naravno).
Imam jako ružno iskustvo sa Santa domenicom i želim to objaviti na sve strane. Kupila sam parnu postaju Philips koja je koštala 1.200,00 kn. Završila je na servisu samo nakon 8 mjeseci uporabe. Servis Singuli jako spor u popravljanju, postaju su mi vratili nakon mjesec dana. U međuvrmenu sam morala kupiti novo glačalo. Nakon servisa, postaja radila jednom i opet poslana na popravak…Santa domenica je jako spora u odgovaranju i odgovaraju automatski. Izgleda da imaju nekoliko odgovora i samo pošalju jedan od njih. Postaja je 2. put bila više od mjesec dana na popravku. Više puta sam od njih tražila novi proizvod ili povrat novca, ali oni po svome…užas! Kontaktirala sam i Philips direktno, ali oni s njima surađuju očito, odgovori isto spori i jučer dobijem mail da je uređaj popravljen i da me čeka u trgovini. Katastrofa!
Jedina stvar koju sam kupio u Sancti je Samsung Galaxy Tab S7 pred koji mjesec i nakon svega 2 mjeseca ekran je puknuo sam od sebe. Da, nisam ni ja mislio da se to može dogoditi, ali stajao je nepomično na radnom stolu tablet od kad sam išao spavati do buđenja.
Sve u svemu, nakon googlanja sam shvatio da očito taj model tableta puca sam od sebe i da nisam jedini. Nisam pokušavao reklamirati, jer mislim da nema smisla, a kod tableta od 5k kn se to ne bi smjelo događati…
(Ima još mnogo slučajeva, samo ne želim spamati linkovima…)
P.S. da se vratim iz digresije, kod nas kupujem u Linksu 99% stvari.
Jer niti Samsung ne priznaje to kao samostalno oštećenje, ljudi su slali mailove koji su kupili od njih i uređaje na dijagnozu i nije im priznato. Vidjeti ću, možda odnesem na reklamaciju pa neka probaju.
Vrlo loše iskustvo prilikom kupovine na web shopu. Za mogućnost plaćanja webshop narudžbe nudi se opcija plaćanja prilikom preuzimanja. Preuzimanje je odabrano u poslovnici – pripazite, ako ovo odaberete, neće vam odobriti povrat unutar 14 dana. Kako kažu, to nije webshop narudžba nego kupovina u trgovini, iako je narudžba napravljena putem webshopa, odabran način plaćanja pri preuzimanju i preuzimanje u poslovnici.
Mi smo naručili veći hladnjak preko njih u 6mj. za ljeto da imamo. Došao negdje u 8. mj. - više za jesensku sezonu.
To mi je teško palo jer volim imati veliku staklenu bocu za hladnu vodu ali nije bilo mjesta u malom hladnjaku pa ću pamtiti ovo ljeto po tome što sam lokao toplu vodu radi njih - a mogao sam se zaletjeti do pevexa ili emmezete.
Čitao sam i na drugim mjestima da im dostava užasno kasni preko ljeta.
A vidis meni su ga ovo ljeto dostavili za ca. Desetak dana, ako ne i brze. Preko Milšpeda su mi slali, jos mi ga je čovjek pomogao unijeti u stan. Ja sam zadovoljan jer sam ugrabio frizider koji je svugdje dalje bio skuplji.
meni su full korektni.
zašto?
zato što sam nakon par narudbži dobio kontakt od voditelja prodaje kojem pošaljem link i on mi uzvrati ponudu koja glasi na obrt.
skeniram kod int. bankarstvom i javim mu na mail da je uplata izvršena.
on odradi dostavu (besplatnu) i to dođe većinom
ako se radi o nekoj preprodaji (treba paziti na webshopu jel imaju proizvod na stanju ili ne, jel dostupan online ili fizički u nekoj trgovini) obično mi javi da će biti 10 dana jer onda naruče od dobavljača pa čekaju…
sve u svemu okej su…
doduše, malo slabiji otkako ih je ovaj Big Bang preuzeo, al dok god je taj lik tamo sasvim su ok
Poprilično neugodno iskustvo kupovine. Naručila sam perilicu za rublje prije 3 dana i platila online. Nemaju povratne informacije koliko ću čekati dostavu jer nemaju svoju dostavu već podugovorenu, za koju ne odgovaraju. Ako se odlučiš za dostavu u kuću (što se dodatno plaća) nema mogućnosti preuzimanja uređaja samostalno. Sukus, nemaju kapacitet, platiš i prepušten si na milost i nemilost. Kažu - pojačani promet je i može se čekati i dva tjedna, a možda i više. Potpuno neprofesionalno i svakako je odlazak u bilo koju trgovinu sigurniji i efikasniji od ovog načina kupovine.