SEO and organic visits tricks

Od danas ću u ovom topicu postavljati SEO taktike i taktike za dovođenje organskih poseta na sajt. Počeću od onih osnovnih , pa ću polako ići ka nekim složenijim načinima. Nadam se da će još neki forumaš podeliti neku svoju caku i da ćemo napraviti dobru diskusiju na ovom topicu.

Pa da krenemo sa prvom taktikom.

Prva taktika je početnička i prosta , ali je veoma moćno SEO oružije , a sve što trebate da uradite jeste, da se pridržavate ove taktike i da je stalno koristite u svom radu. Ova taktika će vam pomoći da napravite jedinstveni sadržaj na svom sajtu, kakvog nema nigde drugde , a google će svakako znati to da nagradi.

Znači plan je da napišemo nešto čega nema na Googleu i da tako odlično rangiramo svoj sajt i da za kratko vreme dospemo na prvoj stranici googla sa gomilom takvih čudnih članaka… a verovali ili ne ima dosta stvari kojih nema na googleu.

Recimo sajt koji se bavi turizmom napiše članak “Kako sa 200 eura otići na letovanje u Grčku” Ovo je samo primer, ovakav članak verovatno postoji, ali vi malo istražite na googleu i napišite nešto sasvim neobično što ne postoji.

Možete da napišete i nešto smešno i ludački “Tutorijal: kako razneti svinju minom usmerenog dejstva” To je oreginalno i velika je verovatnoća da takav članak ne postoji na googlu. Jeste da će vaši čitaoci pomisliti da niste normalni, ali ne i google… Google će ovo videti , kao jedinstveni sadržaj i vrlo brzo će se takav članak naći na prvoj stranici googla. E sada zamislite , da na sajtu imate 100 takvih članaka. Taktika je jednostavna Google voli oreginalan i jediinstven sadržaj, a ako u svojoj bazi nema takava sadržaj kao što je vaš, on onda nema izbora nego da vas stavi na prvu stranu.

Naravno , gledajte da taj članak bude veliki , jer google obožava veliki tekstove, gledajte da svojim korisnicima date dosta korisnih informacija… Garantujem vam da ćete pisanjem ovakvih članaka dobro rangirati svoj sajt.

Znači kada Google bude došao na vaš sajt i vidi recimo dobro napisan, obiman članak: “Kako održavati i prati persijske tepihe” On će reći Oppaa ovo je koristan članak, a tako nešto nemam u svojoj bazi podataka, guram ga u prvi plan Google je gladan novih informacija i takve članke će uvek nagraditi, dok će recimo za neki ćlanak kakvih u bazi ima na milijarde reći Ahhh opet ovaj piše o SEO-u i baciće vas na milionitu stranu, jer mu je baza toga puna, a čak šta više slične tekstove neće ni da indeksira.

Toliko za početak
Sportski pozdrav !

2 Likeova

Hvala sto si podelio ideju pre svega. Ali ukoliko nema potražnja na Google za tim o cemu se piše dzaba prva strana.

3 Likeova

Upravo tako. Najmanji problem je izmisliti naslov posta koji će biti jedinstven, ali ako nema potraznje nece biti ni posjete.

U pravu je kolega @webb
Dzabe mi pisemo neke tekstove koje nigde nema ako za te tekstove nema potraznje…
Npr ovaj tvoj primer za tutorijal za svinju, ako nema pretrage zasto pisati tako nesto? Da pisemo za neki aff sajt ili gde nesto prodajemo a da ta pretraga ima i deset pretraga mesecno onda bi to imalo smisla

2 Likeova

Kao koncept razmisljanja da se nadje nesto sto ima traznju pa da se na to napise tekst ima smisla inace je besmisleno tako pisati.

Ideja je ok i manje više poznata, realizacija je samo primjer na što se mislilo, nemojte čovjeka odmah napadati - dakle:

Ako vas 100 napiše isti agencijski tekst da će sutra biti nevrijeme u obliku npr. uragana na Balkanu (kojeg nikad raije nije bilo), a samo jedan od vas napiše tekst o istoj vijesti ali s historijatom uragana i sličnim pojavama na istom prostoru, rezultat je jasan - Google će naravno bolje pozicionirati vaš unikatni tekst (praktično o istoj stvari), nego 100 drugih kopija!

Ipak, tužna je činjenica da ćemo u stvarnosti većinom naći jedan te isti tekst, sa 10-ak varijacija clickbait naslova ŠOKANTNO, OVO SE PRIJE NIJE DESILO ili EVO ŠTA NAS SUTRA OČEKUJE.

A zašto… Pa zato jer smo većinom prelijeni (ili šefovi traže da se piše što više) pa nam je draže PREpisati 100 tekstova, nego napisati 2-3 unikatna da valjaju!

2 Likeova

Nadam se da ste shvatili da je to sa svinjom trebalo da bude samo duhovit primer.

Bravo , to je to… google voli opširne takstove koji pružaju mnoštvo informacija.

Evo da ne odgovaram svim posebno, napisaću ovde.

Tačno je da ako niko ne traži neki pojam neće biti ni publike. Ali samim tim što imate jedinstven sadržaj i što se veliki broj vaših tekstova nalazi na prvoj strani googla , vaš domen će sticati AUTORITET kod googla. Ali daleko od toga da će vas google ostaviti bez posete, guraće on vaš sadržaj i prikazivati ga kada neko ukuca sličan pojam… pa recimo ako neko ukuca: LETOVANJE , velike šance su da će mu Google izbaciti vaš tekst “Kako letovati u Grčkoj sa samo 200 eura” Verujte mi da je ovo jedna od najboljih taktika da vaš domen postane autoritet i da se dobro kotirate na googlu, a poseta će svakako doći , jer naravno pored ovakvih tekstova imaćete i druge tekstove koji nemaju ovu namenu. A za POTRAŽNJU ne brinite, jer je sigurno da će neko tražiti i to što vi imate da prodate, kao što glasi stara trgovačka poslovica: Svaka roba ima svoga kupca, tako važi i za google , svaki tekst ima svoga čitaoca.Verujem da se i vama koliko puta desilo da ste nešto tražili na googlu, ali da to niste mogli da nađete , ili to što ste našli nije bilo kvalitetno i nije moglo da vam pomogne. Zao će jedinstven sadržaj uvek da dovodi publiku, a neminovno je da ako pišete takav sadržaj kod Google-a ćete sticati sve veći i veći autoritet, pa će vam prolaziti i ostali tekstovi bolje.

Vreme je za drugu TAKTIKU

Omiljena taktika starih SEO majstora BLOG na vašem sajtu

Mnogi “neću da kažem početnici” ljudi koji prvi put otvaraju sajt, a da je taj sajt specifičan, recimo sajt za prodaju nameštaja, se susreću sa problemom kako dobro pozicionirati takav sajt. Onda odu kod gore pomenutih SEO majstora i pitaju ih: kako da privučem organsku publiku i da sredim SEO kada mi se sajt bavi prodajom drvenih stolica… a SEO majstor mu kaže: BLOG SINE MOJ, BLOG… napravi sekciju za blog na sajtu.

Znači imaš sajt koji se bavi prodajom drvenih stolica , ali pošto na googleu ima još par hiljada sajtova koji prodaju stolice tvoj sajt se nalazi na 1487 stranici googla. Kako to promeniti, otvoriš BLOG na sajtu i počneš da pišeš KAKO DA opširne i JEDINSTVENE blogove vezane za tvoju nišu. Znači tekstovi: “Kako i sa kojom farbom ofarbati vaše stolice” … “Kako urediti stare drvene stolice da budu kao nove” … Gde naći šrafove za drvene stolice… i slični blogovi…Kako da Blogovi su vrlo moćno sredstvo za dobro pozicioniranje na Googlu , a u kombinaciju sa prvom taktikom “Jedinstveni sadržaj” postaju ubitačni i dovode dosta organske posete na vaš sajt.

Znači Blogovi… na sajtu KAKO DA…

Sportski pozdrav !

3 Likeova

Zato je 80% članaka smeće.

Kako i gde ostavljati svoje linkove…

Svi znate da su linkovi ka vašem sajtu broj jedan što se tiče SEO-a i pozicioniranja vašeg sajta na google-u. Ali nisu svi linkovi dobri za vaš sajt. Nekada je bilo dovoljno ispostavljati 50 linka po raznim blogovima, društvenim mrežama i forumima i vaš sajt bi se našao na prvoj stranici googla. Danas to nije tako, a za to se pobrinuo GOOGLE PINGVIN…
Google-Penguin
Google pingvin je algoritam zadužen za proveru linkova, koji vode ka nekom sajtu. Znači ako sada ja dođem i na ovom forumu postavim na svakom topicu link ka svom sajtu ova Googleova ptičurina će odmah da reaguje i sve te linkove će označiti kao “loše linkove” što će imati za posledicu umanjenje organskog sadržaja ka mom sajtu, smanjenje autoriteta mog domena i još dosta loših stvari.

Najbolje bi bilo kada bi linkovi bili prirodni sa sajtova sa jakim autoritetom. Recimo kada bi CNN napisao članak o nekom vašem sajtu i kada bi stavio vaš link u taj članak. To bi bilo zacementirano… jer kada bi google video taj link on bi rezmišljao ovako: Opa CNN kaže da je ovo dobro, ako CNN kaže da je to dobro, ja ne smem da se igram sa tim, jer CNN je autoritet, moram da pozicioniram ovaj sajt visoko. Naravno veoma je teško da će CNN komentarisati naš sajt, ovo sam samo stavio kao primer, šta bi bilo najbolje za nas. Najgore je stavljati linkove u komentare nekakvih blogova… ako to i radite , neka to onda bude neki kvalitetan blog, obavezno povezan sa vašom nišom, a glavna caka kako vas PINGVIN ne bi nahvatao je da komentar sastavite tako, da izgleda kao da ga pisao neki korisnik, a ne ve. PRIMER:Odlično se obradili ovu temu, slažem se u svemu što ste ovde napisali, oduševljen sam vašim bla, bla, bla, bla, nedavno sam čitao jedan članak na ovu temu i onda LINK… ili recimo: sve je super što vi ovde pišete, ali ja sam na jednom sajtu pročitao da to nije tako već da je ovako… i onda LINK. Ima milion načina da se ostavi link u komentaru , ali je najbolje da izgleda kao da ga je ostavio korisnik , koji želi nešto da dokaže ili da potvrdi, pa to radi ostavljanjem linka… to je čista petica i prolazi kod pingvina, ali izbegavajte preterano linkovanje u komentarima. Takođe nije loše da imate dosta otvorenih naloga na raznim društvenim mrežama i da tamo ostavite u opisu link ka svom sajtu, ali treba naglasiti da linkovi sa društvenih mreža nemaju tu težinu kao kada vas linkuje neki sajta sa jakim autoritetom, pingvin zna za foru, pa linkove koji dolaze sa društvenih mreža vrednuje manje.

Pisanje autorskih tekstova na drugim sajtovima je OK, ali ne na bilo kojim sajtovima, već na sajtovima sa jakim autoritetom. Znači bolje je imati jedan link sa nekog jakog sajta, neko stotinu linka sa nekih bezveznih sajtova, zato se trebate boriti da nekako vaš link dospe na kvalitetan sajt.

1 Like