…recimo imam kategoriju u kojoj cu izlistati postove iz te kategorije (u mom slucaju nije kategorija nego custom post type, al ajd da pojednostavim). Imam dvijeo pcije izlistavanja:
Portfolio grid (samo slike i titlovi) - izgleda dobro i vise je clickable
Post grid (slike sa excerptom ) - ima tekst, a i KW je u tih prvih 50 rijeci
Ja tendiram da uzmem prvu opciju, ali sta mislite koliko je, i da li je opcija excerptom bolja za SEO, i jel veca sansa za rangiranje? Ili to nema uticaja jer Googl sam radi summary?
Ako se odlucim za prvu opciju, ima li smisla stavljati category description na bottomu, koja ce se poslije ponavljati kod paginacije (znaci bice isti tekst na strani 1, 2, 3…itd)
možeš li izguglat neke slične termine tj sličan oblik termina koji pokušavaš rangirat kroz kategorije i vidjet kako je neko ko je izrangirao kategorije to organizovao i vidi da li iko uopšte rangira sa kategorijama.
onako na slijepo ja bih odabrao prvu opciju jer ako gugl oće rangirat kategoriju onda mislim da je više do autoriteta sajta beklinkova ka toj kategoriji i toga šta gugl želi da prikaže nego do toga što ima excerpt i tog nekog teksta od excerpta.
Ako govorimo o SEO-u, i pitanje je rangiranje websitea, tada se uopće ne trebamo opterećivati ovim pitanjem, nego; budite Cool, pišite članke, tu i tamo optimizirajte malo, i veselite se svom websiteu, a…
Google je gazda i bi’će kako on kaže, a ti napravi kako se tebi sviđa i misliš da je posjetiteljima drago.
Ovo sto je @anja1 rekao je potpuno tocno. Znaci kada trazis neki keyword i nadjes ga pogledas sto tocno rangira u top 10. Da li su to slike, videa, kategorije, proizvodi ili nesto deseto. Ako su to slike ti ne mozes biti u top 10 sa nekim review postom. Mislim, mozes, ali ce ti trebati puno vise vremena i resursa.
Hvala.
Svega ima u SERP za te KW, sareni se. Od YouTube videos, preko shopa, do bloga…
Dakle testiracu. Odlucih se prvo za prvu varijantu, bez excerpt-a. U GSC sam vidjela da je bilo vec gomila impressions i nesto organskih klikova na tu kategoriju. Sve queries (39 tacno) su sve bile za ono sto se nalazi unutar samih tekstova, ali se ti pojmovi pojavljuju na category page u samom titlu.
Prvo cu ostaviti tako 15 dana, popisati queries. Pa cu nakon 15 dana testirati sa excpert-om, opet popisati queries i vidjeti ima li razlike, da ne nagadjam.
Kada god sam stavio stranicu samo s linkom na blog post sa stanice koja je predstavljala kategoriju nisam se proslavio s keywordima kasnije, a ni rangiranjem stranice.
Kada sam stavio teksta na tu stranicu i onda u svakom odlomku koji je bio za taj blog post stavio i link prema blog postu nakon toga stranica je počela rangirati za keyworde.
Ispada da google gleda tekst na toj stranici i rangira ju prema tekstu koji pronađe na toj stranici.
Stoga je zaključak da se stavi tekst na tu stranicu, barem po odlomcima i link u tom odlomku prema blog postu.
Ovaj test sam radio bez pokušavanja rađenja backlinkova tako da nemam rezultat s backlinkovima i bi li oni pomogli opciji kada uopće nema teksta.
Ovo ovdje je primjer stranice koja je služila kao category post samo s linkovima prema blog postovima.
Može se vidjeti da mjesecima stranica nikako nije napredovala.
Danas gledam, juce sam se ja zeznula. Dakle sve te queries koje se pojavljuju nisu u naslovu (sto je za sad jedini tekst koji se pojavljivao na category page) nego su sve kw za koje tekstovi koji su tu izlistani ustvari rangiraju.
Po tom ispada da Google sam pravi summary.
Mislim da to nije nikakvo uopsteno pravilo, ali na ovoj mojoj stranici je ocito tako…
Testiracu za dvije nedelje drugu opciju…