SEO marketing uz mali budžet: Kako uspjeti uz malo novaca?

Originalna objava: SEO marketing uz mali budžet: Kako uspjeti uz malo novaca?

Mogu li se postići super SEO rezultati uz mali budžet? Zašto je mali budžet problematičan za ostvarivanje visokih Google pozicija? Kako pametno uložiti malo novca i ostvariti super SEO marketing rezultate? SEO marketing je vrlo zanimljivo područje marketinga koje donosi spore, ali dugoročne rezultate. Glavna prednost SEO marketinga jest dugotrajnost rezultata – koja se u…

Sve je korektno i točno napisano osim dijela o duljini teksta.

još stignem ispraviti i tako povesti ekipu na pravi put :smiley:

koju bi ti duljinu preporučio? ja se nekako držim pravila da je sve iznad 1000 riječi ok… jesi ti više za 300+ ili 2000+?

Nema tu preporuke, to se jednostavno ne radi tako jer to ovisi o niši. Na primjer, ako ideš u Google i ukucaš frazu ‘cheap nike sneakers’, u top 10 rezultata ćeš dobiti kategorije shopova. Na tim stranicama nema teksta. Ti napraviš web shop sa takvom kategorijom i na stranicu nabubaš 500 riječi. Beskorisno je i s tim ništa ne dobivaš plus što si samo nagrdio stranicu.

Broj riječi isključivo i samo ovisi i keywordu odnosno o niši. Negdje treba i 5000 riječi, a negdje ne treba ništa.

1 Like

Definitivno se slažem s tobom da je svaki web i projekt - priča za sebe i potrebno je detaljno proanalizirati situaciju.

No, s obzirom na to da je naslov članka SEO za malo para - teško da će takvi korisnici uložiti puno u detaljnu analizu (jer nemaju veliki budžet). Samim time, više sadržaja je vjerojatno bolje od manje sadržaja. Tako da sam se vidio tom logikom da više sadržaja ne može odmoći u postizanju SEO rezultata.

Jel se slažeš s time - da više sadržaja ne može odmoći u boljem pozicioniranju?

Ne baš. Ako ti u primjeru koji sam naveo nabubaš 1000 riječi u kojem objašnjavaš sve o Nike tenisicama to nitko neće čitati i vjerojatno će potražit drugu stranicu. Znači bounce rate ti postaje jako visok i padaju pozicije.

Slažem se sa @tempoit da više teksta pomaže kod optimizacije. Kada sam radio SEO za jedan webshop, samo ubacivanjem dodatnog teksta u stranice kategorija povećao se organic traffic. Treba pritom naravno paziti na kvalitetu teksta, gustoću keyworda, da se ne razvodni, i drugo.

Ne nuzno ako tekst ubacis suptilno, npr. iznad liste proizvoda recenicu teksta, a ispod te liste ostatak.

2 Likeova

Ok. Svatko ima pravo na svoje mišljenje. Istina je da treba biti bolji od konkurencije, ali ponekad dodavanje teksta može biti kontraproduktivno.

Mislim da dodavanje teksta ne može biti kontraproduktivno, ali je vrlo bitno paziti na koji način se tekst dodaje i dijeliti ga u neke smislene cjeline (dodati npr. otvarajuće faq, “za one koji žele znati više” itd itd) koje će svakom čitatelju omogućiti da pročita točno ono što ga zanima.