SEO međulinkanje

Jedno SEO question :slight_smile:

Kako bi bilo najbolje rješiti sljedeće:
imamo znači oglasnik i svaki oglas ima svoj vlastiti link. No google nema zapravo pravog načina da dođe do tih oglasa jer njihovi linkovi se nigdje ne pojavljuju. (osim kao rezultati pretrage, što nekako nije dovoljno…jer nema niti svaka pretraga svoj link)

Kako bi bilo najbolje polinkati “najnovije” oglase…a da to bude “ferplay” u Googlovim očima.
Dali ima smisla napraviti neku zasebnu stranicu i na njoj držati samo popis zadnjih 200-njak oglasa…a prema toj stranici bi se linkalo recimo iz footera. Ili ima neki pametniji način?

Znači preko neke tražilice samo dohvaćaš oglase? Što ne kreiraš sitemap (više sitemapova) u više kategorija na više stranica i staviš dnevno osvježenje, pošalješ ga googlu kroz webmaster tools. ako nije u pitanju preko nekoliko :slight_smile: komada.

Nisam upoznat sa sitemapom, zato i otvorih temu u nadi da čujem nešto takvoga! :wink:

Malo sam bacio pogled na wiki, čini se da je to ono što tražim.

Uglavnom, trebalo bi svaki dan linkati novih cca 200 oglasa…i svašta me zanima, al ne znam sročit pitanja dok ne proučim malo :slight_smile:

Uglavnom, prije nego krenem čitat, zanima me samo je li to namjenjeno da se dinamički generira i fila sadržajem (linkovima)
…ili je namjena da se jednom unesu nevidljivi tj.dinamički generirani linkovi? …te naravno da se mijenja i nadograđuje po potrebi, ali onako laganim tempom…

kod mene sitemap ide automatikom preko komponente no ja imam manje popularan cms Joomla. slično se može odraditi u php da čupa podatke iz baze i slaže ih u sitemap, predpostavljam. Ko bi to ručno pisao.
Primjer http://miodrag.mokricki.info/sitemap.xml
Sitemap možeš mjenjati svaki dan no kad malo promislim nisam siguran da li će ti to pomoći ako nemaš sve ostale parametre, tagove itd za svaki pojedini oglas.
Mislim da bi svakako trebao imati strukturu i kategorije neki cms custom ili postojeći koji će ti kreirati dinamički web stranice, no definitivno sad već pričam a nemam pojma što ti zapravo imaš od koda za oglasnik.

Kao sto je @snagator rekao, sitemap je ono sto tebi treba.
Evo primjer sitemapa generiranog s Yoast seo wp pluginom:

Ovaj sitemap me doveo do Google search console…i zanimljivo, čini mi se da me Google jako voli zapravo :smile:

Ja to dosad nisam ni proučavao još xd… i sad vidim recimo za riječ “prijevoz” me stavlja na treću poziciju …a iznad je jedino blablacar sa dva linka. No za puno keyworda (od dvije riječi) koje su mi jako važne me stavlja na prvu poziciju :).

Zanimljivo da recimo me pronalazi i za fraze “prijevoz zagreb osijek” … jer neznam niti sam kako je došao do imena gradova koje gotovo nikako ne može naći na mom webu, pošto do sada nisam imao link niti prema jednom predanom oglasu…a u opisnom tekstu weba nigdje ne spominjem gradove. Nekako je google dolutao do nekog x rezultata neke pretrage…i na osnovu toga ugrabio imena (samo nekih) gradova…i odmah ih (začudo) jako dobro pozicionirao. Pitam se što li će samo biti kad ga pravilno dovedem do svakog oglasa…gdje će svaki oglas spominjati imena gradova, kako u tekstu, tako i u linku.

Valjda mu ne može biti previše linkova? :confused: …da poremetim ovo dosadašnje…

Također…čeka me uskoro selidba na potpuno redizajniran web, sa novom strukturom linkova…nadam se da niti pritom neću ništa usrat (da se tako izrazim xd)
Ako netko zna neki dobar tutorijal na što moram paziti prilikom selidbe, bio bih jako zahvalan.

To je dobro, znaci da je konkurencija slaba. Kad izmjenis strukturu linkova i ugradis sitemap, vjerojatno ces sjebat trenutno stanje. Neka te to ne brine, za par tjedana ces biti na jos boljim pozicijama.

1 Like

jedini savjet je zadrži strukturu linkova ako možeš ili dodaj redirekcije sa starih url adresa na nove. No pošto su oglasi u pitanju mislim da to i ne igra neku ulogu.
Svakako ako se budeš držao Google smjernica oko onpage SEO optimizacije da ćeš imati i zeru bolje pozicije, no ono što posjetitelji rade kad dodju na tvoj web je ipak najvažnije i uvijek će biti glavni parametar rangiranja, znači kvaliteta i nuđenje onoga što zapravo imaš na webu na zanimljiv i prihvatljiv način.
Na taj način ćeš sigurno povratiti sve pozicije. Redirekcije drži ako ideš i na novu domenu bar 6 mjeseci na staroj no nisam zato 100 posto siguran jer se držim podtka od prije nekih par godina.