Server resources - kriv je programer? Pouka

Da podijelim iskustvo “pravog savjeta”.

Složio klijentu rekonstrukciju web shopa opencarta koji je odjednom prestao raditi što treba. Sam od sebe.

Složio sa
-wp
-woo 500 jednostavnih proizvoda
-woo bundles
-divi
-cookieyes za gdpr

I to je to.

Razvoj na jeftinom reseleru gdje sam radio bez problema.

Live je na Nekom shared server koji je jedan dan sam od sebe pojeo pola prostora na server sa nekim dijelomičnim softaculus backupom.

Sada baca povremeno dok se radi 508.

Jednostavno predlažem selidbu na litespeed. Makar mi je nešto čudno sa serverom, ali svejedno pitamo za povećanje resursa.
Ono što sam vidio I/O mu je 1MB.

I dobijem odgovor tj klijent čiji je server:
“Ma krivo je programiranje web sajta, neka podesi php resurse…”

Već mi je pun kufer tih znalaca koji pojma nemaju samo bacaju loptu nazad.

Shared server smeće i kada WP+Woo i dva dodatka iz kutije ne radi jedino znaju reći kriv je programer.
Nema konstruktivne ideje, mogućnosti proširenja samo netko je drugi kriv bez ikakvog uvida u situaciju.

Klijentu je odmah preporučeno da bježi od tamo.
Nema te love da ja optimizirana ozbiljan posao nečiji da bi ostao na nečijem serveru da pokupi par stotina kuna za smeće.

Nadovezuje i ovu priču.
Nedavno sam kemijsko i pisao o migraciji portala i shopa sa 109 problema kod jednog našeg providera. Klijent je kod njih kurio 5500 kuna godišnje na 20 GB smeća, non stop spamovi, non stop resetovi php postavki, vraća stalno na default 30 mb memory limit.
Non stop neki server error…
Svaki mjesec pisao klijentu 2 sata razgovora tel podrške…

Preselio početkom godine na hetzner, progutao knedli da nisu u hr, podrška its. Level 19 shared obični, 300 GB i niti jedan problem do sada i sve za ni 2000 kuna godišnje

POUKA
Nemojte biti robovi svojih navika niti tuđih nesposobnosti da daju konstruktivna rješenja pa bacaju lopte na vas. Bježite od takvih ljudi, usluga bude vam život lakši i klijenti zadovoljniji.

2 Likeova

vecina gleda kako prodati jos dodatnih resursa…upravo sam zato nedavno sve preselio s bluhosta na plus…

napisi koji su to provajderi

Shared je ko da dijete učiš da hoda, samo da vidiš kako je konektovati se na server i to je to. Na Contabo mi je većina servera. Jučer sam kupio i podesio jedan VPS za klijenta.

10 eura mjesečno

image

koliko servera imas na contabou i koliko dugo ih koristis?

Najradije ne bi.
Klijent ima nekoga tko radi u nekoj IT firmi, koja radi koječega, mikro firma, pregledao na sudskom, no to opet ne znači da je loša. No komentar na loše izvođenje kriv je programer mi je malo off, i ne nudi se povećanje resursa drugim riječima “ne da mi se” , pa ajmo reći da je sve kriv programer.

Nije njihov server, već u jednoj firmi, rekao bih srednjoj, s kojom sam imao već iskustava.

Je istina, ajmo kriviti WP i WOO jer pišu loši kod, npr ne da se izvoditi shop sa tisuće proizvoda i varijacija na serveru od 50€.

Budem selio kod nas na neki litespeed server. Imam par migracija shopova na lite i bilo je nebo i zemlja.
VPS zaista ne treba jer meni to radi kod mene na nekom dijeljenom uredu, a server je za male stvari, no kod njih radi nikako, odjednom…

Tu igra igru i što je sve tamo netko stavio neke direktive.

Danas nađem i da onaj notice koji svake sekunde stvara po desetak zapisa obavijesti je zapravo je je netko u ini file stavio UTF u navodnike:
“Charset "UTF-8;" is not supported, assuming UTF-8”
Maknuo navodnike nema notica…

1 Like

Dakle nije na vama da se izvuče posljednji atom iz loše servera za neki ozbiljan posao.
Ako je posao ozbiljan, onda složiti to i na ozbiljnom serveru gdje sve štima kako spada.

A onda još ubrzaj maks. A ako je greška programera, greška je programera, i to se isto lako da vidjeti.

No rastavljati woocommerce i sl radi čega.

Isto vidio sam jednu praksu koja mi se ne sviđa, neke firme rade preko vlastitog cloudflare računa, naprave web, i onda ispostave račun, i onda par godina poslije kada klijent nešto radi, nema pristupa, nema opcije da pauzira ne daju pristup.

Ako nešto košta onda treba reći to je toliko i toliko, a ne da klijent onda postane taoc određene firme.

moja preporuka: knownsrv.com … domaci

Ja kad sam dizao sajt za online kurseve prijateljici, prvo uzeo shared od godaddya, vece smece u zivotu nisam video. I onda se prebacim na global, odlican je bio.
I na kraju nije ni snimila a ja unaprijed platio hostin 1g, domenu 2g, i prijatelja platio da napravi sajt wp. :pensive:

predaje li slucajno ta prijateljica engleski jezik? :smiley:

17 ukupno, 3 su moja (2 VPS-a i 1 dedi), za 14 se brinem - održavam.

10 VPS-ova, 4 dedi-outleta (na sniženju budu) i 3 dedi ukupno.

Od 2013-2014te koristim njihove servere i ostale usluge, nikad nisam imao problem. Mislim da se tad nisu ni zvali “Contabo”, već nešto drugačije, ne mogu se sjetiti tačno.

Uglavnom što se tiče hardware-a, nisam nikad imao potrebu ih kontaktirati, rijetko kad i sa softwerske strane. Svega 2,3 puta da sam kontaktirao njihovu podršku za ovih 10tak godina. Što se mene tiče, pozitivna su priča.

1 Like

ne, ne, ovo je trebalo biti na nasem jeziku. Beauty nicha je u pitanju

1 Like

lijepa prica, ja dijametralno suprotno iskustvo s njima imam

nekad 2014.-2015. uzeo server kod njih, server padao i nisam mogao uci u panel da ga palim/gasim/restartujem … haj sto server nije radio nego ni panel nije radio kako treba

i drug mi isto imao problema s njima … ali eto izgleda da je samo pitanje sta ce te potrefit

Ja nikad nisam imao problem, ali čitao sam da su drugi imali sličnih problema kao i ti. Mislim da u zadnjih par godina niko nema problema što se tiče servera i panela, pogotovo managed. S cijenama su daleko ispod u odnosu na druge, a usluge su iste, realno. Imao sam dedicated na server4you, plaćao 3x skuplje, nego što plaćam na Contabo, s 3x manje bandwitha.

1 Like

Na shared server ne bi stavio više ni One Page HTML. Contabo je trenutno stabilan ali opet zavisi od tebe šta koristiš na njima. Početkom godine je bilo problema sa serverima u Njemačkoj i nešto malo ispada jesenas ali brzo se vratilo u normalu. Njihov Cloud VPS sa Ubuntu 22.04, Nginx isključivo CloudPanel (nikako cPanel, PLESK i slično) sve samostalno instaliram i vrti vrlo zahtjevne skripte bez ikakvih problema, koje na sharedu nisam mogao uopće otvoriti.

nije to do shared paketa vec do contaboa u cjelini … probaj tu istu scriptu staviti na hetzner shared pa ces vidjeti da moze

1 Like

Vjeruj.com mi niti jedan shared server nije mogao pokretati. Pogotovo jer ima puno netipičnih zahtjeva koje na shared serveru jednostavno nije dozvoljeno uključiti, instalirati itd. Navodim ovo kao primjer. Nije contabo idealan, sto puta su mi digli živac. Njihova korisnička služba je samo za hardware zadužena ako ti nešto ne radi prepušten si sebi. SSH i root palim prije nego se dignu Windowsi ali je užitak gledati s kojom lakoćom sve radi, kad radi :laughing: