Da podijelim iskustvo “pravog savjeta”.
Složio klijentu rekonstrukciju web shopa opencarta koji je odjednom prestao raditi što treba. Sam od sebe.
Složio sa
-wp
-woo 500 jednostavnih proizvoda
-woo bundles
-divi
-cookieyes za gdpr
I to je to.
Razvoj na jeftinom reseleru gdje sam radio bez problema.
Live je na Nekom shared server koji je jedan dan sam od sebe pojeo pola prostora na server sa nekim dijelomičnim softaculus backupom.
Sada baca povremeno dok se radi 508.
Jednostavno predlažem selidbu na litespeed. Makar mi je nešto čudno sa serverom, ali svejedno pitamo za povećanje resursa.
Ono što sam vidio I/O mu je 1MB.
I dobijem odgovor tj klijent čiji je server:
“Ma krivo je programiranje web sajta, neka podesi php resurse…”
Već mi je pun kufer tih znalaca koji pojma nemaju samo bacaju loptu nazad.
Shared server smeće i kada WP+Woo i dva dodatka iz kutije ne radi jedino znaju reći kriv je programer.
Nema konstruktivne ideje, mogućnosti proširenja samo netko je drugi kriv bez ikakvog uvida u situaciju.
Klijentu je odmah preporučeno da bježi od tamo.
Nema te love da ja optimizirana ozbiljan posao nečiji da bi ostao na nečijem serveru da pokupi par stotina kuna za smeće.
Nadovezuje i ovu priču.
Nedavno sam kemijsko i pisao o migraciji portala i shopa sa 109 problema kod jednog našeg providera. Klijent je kod njih kurio 5500 kuna godišnje na 20 GB smeća, non stop spamovi, non stop resetovi php postavki, vraća stalno na default 30 mb memory limit.
Non stop neki server error…
Svaki mjesec pisao klijentu 2 sata razgovora tel podrške…
Preselio početkom godine na hetzner, progutao knedli da nisu u hr, podrška its. Level 19 shared obični, 300 GB i niti jedan problem do sada i sve za ni 2000 kuna godišnje
POUKA
Nemojte biti robovi svojih navika niti tuđih nesposobnosti da daju konstruktivna rješenja pa bacaju lopte na vas. Bježite od takvih ljudi, usluga bude vam život lakši i klijenti zadovoljniji.