Lepo je @in4hr rekao i objasnio kada se radi o situaciji traženja novca kod “investitora” na njih trenutno možeš da zaboraviš jer oni traže mahom gotov proizvod u razvijanju u koji bi uložili novac ili bar da ima neku perspektivu, a na papiru oni to neće prihvatiti osim ako neko ide na neku ličnu varijantu gde nema šta da izgubi ali i to je teško naći.
Preporuka je da imaš jasne ciljeve i viziju ravzijanja projekta, a kada se radi o klasičnom portalu za studente onda možeš da vidiš rešenja sličnih portala kako oni rade i da na osnovu toga izvučeš zaključak da li da ulaziš u tu priču ili ne. Najbolje bi bilo da pokreneš razvojnu verziju portala na WP platformi i kreneš polako sa razvijanjem ideje u kom pravcu ti želiš, a posle na osnovu viđenja situacije u kom smeru se to sve razvija i da li ima uopšte šanse da to opstane kreneš u potragu za sponzorima i slično.
Ako imaš kvalitet i opravdanost ulaganja i investiranja pa makar to bio i neki “beta” projekat budi siguran da tih 2700 eura ima veoma brzo da dobiješ kroz sponzore i promocije, jer ti njima već možeš predstaviti portal i ciljeve portala kao i niz drugih aktivnosti koje taj portal nudi za zajednicu studenata i njihov razvoj i karijere.
PS. Savetnici od verovanja u projekat tj. same vere da će nešto uspeti nema ništa, realna priča. Tržište i okruženje tj. ciljna grupa je ta koja određuje da li je nešto prihvatljivo ili ne tj. korisnici tog portala. Može imati najzanimljivi portal od pola miliona eura, savršeno iskodiran, prilagođen ali ako to tržište neće da prihvati ili jednostavno nemaju korisnu informaciju neće tu ništa pomoći od samog ličnog verovanja da će nešto uspeti.
I pre pokretanja svakog projekta je bitna analiza tržišta i opravdanosti za postojanjem takvog portala, a pre svega se odnosi na analizu konkurencije i grešaka ili prigovora studenata npr. “Šta taj portal koji posećuju nema, a moj mora da ima”, ili ako si student sebi postaviš pitanje “Posećujem studentske portale, ali mi smeta zašto nemaju tu i tu kategoriju”, “Zašto su tekstovi manje obimni i ne daju dovoljno informacija”, “Zašto nema pomoći prave za studente” i slična pitanja koja ti sebi moraš postaviti u cilju realizacije što kvalitetnijeg projekta.
Aktuelni primer jeste i razmišljanje @Anteloff i drugih korisnika koji rade sajtove za prodaju tj. mogu slobodno reći recenzije proizvoda sa ciljem sticanja profita (naravno kako drugačije), krenu da analiziraju konkurenciju, pa onda uzimaju razne statističke podakte putem svojih ličnih resursa ili korišćenjem već unapred pripremljenih servisa za metriku i istraživanje. Sve njihove cake primeniš na svoj projeka i dobiješ jednostavan odgovor “Da” ili “Ne” ulaziti u projekat, zaduživati se kod banke i sličnih finansijskih institucija.