Ljudi, do sada niko nije otvorio ovu temu, ali sam napravio jedan test koji je trajao oko 3 meseca, naime po po padu “riča” i svih stvari koje se desiše na fejsu probao sam da puštam svaki dan 2-3 dolara dnevno po nekoj vesti i to bi bilo baš svakodnevno, gde god bio bilo ko okačio moj link, doseg bi bio i do 5 puta veći, nisu “click bait” vesti, uglavnom je sport u pitanju. Posle toga desilo se da mi je nalog flegovan za reklamiranje iz potpuno nejasnih razloga, faktički nisam ni dobio odgovor, sad ne sponzorišem već 10 dana i rič je i dalje dobar, ali sam se bacio u razmišljanje posle ovo bana, želi li fejsbuk uopšte sponzorisane linkove portala ili to jednostavno pretrpava početnu stranu nečim što njima faktički smeta. Zanima me vaš odgovor. Svako dobro
ključni faktor kod fejsbuka su reakcije posjetilaca … ako post ima dosta komentara, šerova, lajkova bit će nagrađen i post i stranica … ako se zareda 5 postova koji imaju malo lajkova i ostalih reakcija - cijela stranica ce biti kaznjena
iskreno mislim, sponzorisati vijesti nema smisla … sponzorisi na instagram storijima vijesti … i to ključne vijesti … uz dobro targetiranje
Kod mene bude obrnuto haha, ako jedan post dobro prodje, narednih par dana bude katastrofa sve.
@Kole to sto govoris bas i nema logike, valjda im je u cilju vise sponzorisanja i vise $ za njih.
Jer si “ograničen” sa reachom
I kod mene ista situacija
Traže keš, nema druge. A sad je opet ovih dana došlo do “curenja podataka” od 50 miliona korisnika, pa je verovatno sve to uticalo i na pad “riča”. Rade dosta na tim zaštittama pa sve živo ne radi kako treba