Što kad se kupac žali da paket nije stigao

Pozdrav,

Kupac je naručio artikl preko web shopa (shopify + pay pal) i sada se žali da mu nije stiglo. (Narudzba je bez tracking ID)

Prošlo je 38 dana od narudžbe, za koje nisam siguran jel mu to već moralo stići.

Ajmo reći da je moralo i on se sad žali i traži novi paket. Ako bi mu samo tako slao novi paket, on bi takoreć na tu foru mogao kupovat 2 za 1.

Ako bi procedura išla preko paypala, da se on žali paypalu da nije stiglo, ja bi mu slao novi paket…ali tada bi on morao biti iskren jer bi ga pay pal brzo razotkrio ukoliko bi on učestalo varao online trgovine.

Pa, da li postoji način da se to odradi tako da paypal vidi njegovu pritužbu i da se vidi da sam ja onda poslao novi paket?
To mi se čini zdravije rješenje i pretpostavljam da ja u tom slučaju nebi trebao skupljat neki negativni bod u očima paypala?

Ima netko iskustva? Hvala.

Imam ja brdo iskustva s scammerima :smiley:
Dakle stvarno se desi da se paket izgubi, te nakon toga je tvoja dobra volja da posaljes novi paket s track id-om ili cekas da se otvori dispute.
Ako kupac otvori dispute prvo cete vas dvoje komunicirat i odlucit dali zeli novi paket s track id-om (dogovorite da cim mu dostavis track id da ukloni dispute (jednom kad je zatvoren vise ga ne moze otvoriti i jedino kako moze refundirat lovu je da napravi chargeback s kreditne kartice)), dali zeli partial refund ili full refund. Na tebi je da odlucis.

Ja osobno imam ToS da je svaka kupovina finalna i da do refunda nece doci, ali da cu poslati novi paket, i svaki korisnik mora prihvatiti to, i to je paypalu dovoljno.
Scammera ima svugdje pogotovo preko paypala i lako im se stane na kraj.
Potrudi se da uvijek imas track id, s time nikad neces izgubit dispute.

Da nastavim ako on ne zeli novi paket vec full refund napravi ga, te nakon toga napravi ToS ko ja i miran si.
U buducnosti, ako se sretnes s istim problemom i umjesto novog paketa korisnik zeli full refund samo escalate dispute to paypal, objasni situaciju, stavi svoj ToS i posalji im track id od novog paketa i to je to, paypal ce presuditi u tvoju korist :smiley:

2 Likeova

Ok, hvala na odgovoru…malo mi se jedino granaju nova pitanja. :slight_smile:

Kakav utjecaj dispute ima na mene? Ako dobro shvatih to je “suđenje” od paypala gdje ce on presuditi na korist jedne strane. No, ima li to utjecaja na ostatak mog poslovanja na ikoji način? Vidim, taman sam stekao povjerenje paypala da ne idu više pare prvo na HOLD …imam osjecaj da gubim nesto od tog povjerenja…

Kada nebi bilo negativnog efekta, meni bi bilo ok da kupac otvori dispute, pa zatim da mu saljem novi paket. Ovako da samo šaljem bez pogovora, osjećam kao da mu odvezujem ruke da vara i druge. (Ako je scammer) Jer ako bi svi slali ponovno pakete bez pogovora, scammeri bi rasli ko gljive nakon kiše.

Pa zato i uradi kako ti je kolega napisao. ToS + tracking ID

Da paypal presudjuje u korist tebe ili kupca, uvijek su naklonjeni kupcu pa zato moras biti dobro pripremljen. U pocetku sam gubio skoro svaki dispute sada od njih 100 ne izgubim niti jednog :slight_smile:
Neces izgubiti nista, dispute je sastavan dio posla i paypal zna to, gubio bih kada bi od 100 narudzbi 90 ljudi pokrenulo dispute :wink: S sitnim scammerima se nemoj zamarat, a kao sto sam i rekao stvarno se desi da se paket zagubi.

Upravo to, ja na lijepe oci nikad ne saljem novi paket, vec kupcu savjetujem da poceka jos odredjeno vrijeme, te ukoliko nije zadovoljan a platio je preko paypala da zatrazi natrag novce i tu se onda dogovaramo.
Kod mene nema nista na lijepe oci.

Ali kao sto sam ti napomenuo uredi si ToS u svoju korist i salji s track id-om, nije nesto skuplje, a uskratit ce ti muke i muke, a naravno to mozes i naplatiti.

Slat svaku posiljku sa tracking ID mi se nikako ne isplati. Vise bi mi se onda isplatilo re-sendat bez pogovora, ali i taj gubitak želim minimalizirati.

Glavno mi je bilo čuti da je dispute normalan dio procesa i da se ne odupirem protiv toga.
Meni je isto bilo glupo resendat na lijepe oči, mada mi i to nije sad toliki trošak. …al je glupo podupirat scammere na taj način.

Hvala :wink:

Mozes dodat taj dodatan trosak na narudzbu, naravno nitko nece placat 10$ za stvar koja vrijedi 5$, najjednostavnije ti je onda refundat i dodat korisnika na crnu listu i to je to.
Jer ako ides u dispute paypal ce trazit dokaz da si poslao, ne znam preko cega saljes, ali moguce je dobiti dokaz skoro kod svakog servisa kojeg koristis za slanje.

Imam proceduru da onaj sto salje svaki puta uslika posiljku nakon što je markirana u pošti. Tako da imam sliku pošiljke pred moment predaje.

Meni je to više radi interne kontrole i da slikom mogu obavijestiti kupca nakon shipping momenta …čini li ti se da bi to moglo imati ikakvu težinu i za paypal?

Btw. ja bi rado resendao kupcu novi paket…samo zelim to izvesti putem nekakve procedure sa paypalom da ostane trag. To će ujedino odbiti scammere, a u paypalovim očima želim da se vidi da izlazimo u susret kupcu.
Znači, nije mi nakana niti boriti se da dispute prevagne u moju stranu, nego samo da ostane trag.

Da li je dispute odgovarajuć za to? Da nebi bilo da gubim još “bodove” što ću na dispute izaći ususret kupcu…

Mislim da slika nije nikakav dokaz, ali mozes probati, nisam to nikad radio.
Upravo to, on bih mogao zatraziti jos par puta, moj prijedlog je da mu kazes da saceka jos 10 radnih dana zbog corone jer masivno svima kasne posiljke, pa je moguce da je do toga, ukoliko ne dobije posiljku neka pokrene dispute na paypalu pa cete tamo rijesiti situaciju.
Objasni mu to lijepim rijecima da je sigurnije za njega, a i za tebe da rijesite tu situaciju tako.
Dakle ako pokrene dispute posalji mu novi paket, po mogucnosti s tracking codom bilo koje vrste :wink:
I kada mu to posaljes ljubazno ga zamoli da zatvori dispute. U trenutku kad ga je zatvorio vise ga nece moci otvoriti i ti si se rijesio problema, a sumnjam da paket i drugi put nece stici.
Ako ga ne zatvori i prodje odredjeni rok slucaj ce automatski preuzeti paypal i s obzirom da imas dokaze da je paket poslan presudit ce u tvoju korist.

Bitno je da si ljubazan i da sve radis u rukavicama, odnosno da paypal odmah vidi da si se posvetio kupcu.
Ako ti se ne da zezati s njime i vidis da je neka vrsta scammera refundiras ga i miran si.
Samo za sljedeci slucaj budi spreman s ToS -om, i probaj izganjat neku vrstu tracking numbera, ne znam s cime poslujes i kako pa ti ne mogu dati vise savjeta o tome.

1 Like

Možda puno tražim, ali bio bih zahvalan ako mi šibneš neki svoj ToS da ukradem malo teksta. :slight_smile:
Ako ćeš imati volje, možeš ga šibnuti na [email protected] …ako ti se neće dat, i dalje sve pet, pomogao si iovako. :wink:

Nije mi problem poslati, stvar je da sve ovisi sto prodajes i kako ces poslovati.

Procitaj ovaj clanak i sastavi svoj ToS koji ti najbolje odgovara, ako ce trebati “live” primjer maknut cu “bitne” podatke s svojeg ToS-a i iskopirati ovdje ukoliko ce nekome isto trebati, no savjetujem svima da prilagode svoj ToS prema stranici s kojom rade :wink:

Ma nebi radio copy-paste. Ukrao bi rečenice koje mi pašu, prilagodio koje ima smisla prilagoditi.
S obzirom da mi je engleski katastrofa, moram tako po templateima praviti. :slight_smile:

Pomoći će i ovaj link gore. :wink: …a i ebay ima nekakve defaultne tempalte, pa ću ih iskoristiti kao bazu na koju ću nadoštukati svoje specifične uvjete.

We are always trying to offer best possible service and resolving all issues very quickly. During vacation season and Christmas holidays it may take us longer time than normal to help you. It is very important for us to always keep you satisfied and happy.

  • We offer 14 days return policy (from the date you received your items).
  • The above order return and refund is possible only if all returned items are unused/unopened.
  • Order return is not possible for some items like tools, software one time use products
  • The refund will be made within 14 business days after we have received and approved the returned items. Shipping and payment fees are not refundable.
  • Complaints / claims must be emailed within 10 days (from the date you received your items).
  • We will resolve all claims within 30 business days (except holidays and vacations).

NOTE: We don’t accept refunds on pre-orders, software and licenses.

NOTE: Some (very few) products are delivered directly from wharehouses outside ECC, mostly from Asia. Information about this is always on the product page in our webshop.
For this kind of products we do not charge any taxes. In some countries import taxes may apply. These fees are the sole responsibility of the customer. It’s quite uncommon that small packages with relatively cheap products will be charged any import fees in most countries… We will not be responsible for this kind of charges.

  • Delivery time within European Union - using the cheaper registered mail service the package will arrive to you mostly within 3-10 business days after shipping, using more expensive door-to-door couriers its safer and it arrives mostly in 3-5 business days.
  • Delivery time outside European Union - using the cheaper registered mail service the package will arrive to you mostly within 5-10 within Europe and 10-60 business days to other countries. US, Canada it is “normal” with shipping time over one month. It depend on your country customs and post office. Using more expensive door-to-door couriers it usually arrives in 3-10 business days.

If your package does not arrive after one month please email us, but not before…

NOTE:
If you pay with paypal and you didn’t receive your item, kindly open dispute on paypal and we will resolve problem within 14 business days

Eto ovo je s par razlicitih stranica koje imam, trebalo bi ti pomoci :wink:

5 Likeova

Hvalissima, pomoći će svakako. :slight_smile:
Nisam ja nikada prepisivao lektiru, ali ukrade se tu i tamo štogod. :smiley:

1 Like