Što webmasteri misle o EMD?

Zanima me koliko važnosti webmasteri daju EMD (Exact Match Domain)

Da li su po vašem mišljenju one u prednosti pred brandable domenama? Znači da li je za SEO bolja NekoIme.com ili Brandable.com za Google pretragu “neko ime” ?

Dakle:

  1. Da li su EMDs u prednosti nad brandable domenama za SEO?

a) da
b) ne, čak djeluju negativno na SEO
c) isto je

  1. Da će prosječan korisnik Interneta koji u Google upiše “neko ime” smatrati relevantijim rezultatom NekoIme.com od neke druge domene?

a) da
b) ne
c) svejedno mu je

Svoje odgovore postajte ispod, komentari po želji :wink:

Ja iz vlastitog iskustva mogu potvrdit da EMD jos uvijek prilicno pomaze kad je SEO u pitanju tj. konkretno kada je u pitanju google pozicija. Dalje, takodjer mislim da korisnici vise vole EMD nego neko brandable ime domene, mada ne mora biti.
Takodjer iz vlastitog iskustva mogu potvrdit da diverzifikacija anchor teksta ( u stilu da anchor tekst mora biti razlicit u broju ukupnih linkova) nema veze s vezom i da to jednostavno nije tocno.
Ljudima Google srusi poziciju iz ko zna kojeg razloga, a onda oni zbog neznanja lupaju gluposti i nagadjaju zasto se to desilo, pa su tako nastala ova 2 mita: EMD vise ne prolazi, i obavezno se mora stavljat razliciti anchor tekst na linkove. Te dvije stvari jednostavno nisu istina.

1 Like

iz vlastitog iskustva da i da

Takoder se slazem sa mrgood :),iz iskustva govorim za domace stranice 100% sam siguran

1c.) Mislim nije isto, nego fali još koja opcija u ponuđenim odgovorima na prvo pitanje.
SEO je jako širok pojam. Ako se pitanje odnosi samo na SERP tada je EMD svakako bolja opcija.

Zavisio o kakvom sajtu se radi i kakva marketinška investicija stoji iza njega. Brandable domene su bolje za projekte koji su financijski dovoljno močni da mogu razvijati brend. Kad pogledaš svi informatički divovi, najači sajtovi su brandable.

Na našim prostorima je dobar primjer recimo njuškalo. Imali su dovoljno sredstava da riječ njuškalo pretvore u sinonim za pretraživanje oglasa. Ako se brend isfura do kraja, onda je po meni brandable domena neusporedivo jača od EMD.
Brendovi su često vrlo lako pamte, nose neku poruku, mogu se zaštititi pa je to i na neki način i eliminacija potencijalne konkurencije.

Za nas smrtnike, koji tražimo jeftin hosting i besplatne teme EMD je naravno bolje riješenje.

2c.) 90% prosječnih korisnika ne zna što je to domena a još manje gdje se ona prikazuje u SERP-u.

70+ pogleda, a samo četvorica su dali komentar. Ajmo ljudi, samo treba upisati 1) i slovo s kojim se slažete i 2) i slovo s kojim se slažete, dakle ukupno samo 6 znakova. To može svatko :wink:

Zanima me mišljenje webmastera pa molim sve koji otvore temu da postaju svoj odgovor. Hvala :slight_smile:

Po meni je 1a i 2a,
bez dileme. :wink:

(tek sam sad otvorio temu) :blush:

Jel se webmajstori boje pokazat svoje (ne)znanje ili se liječi mamurluk? :wink:

Ajmo ljudi, dajte svoje odgovore, to je par sekundi posla :smile:

kad vec toliko “napinjes” na odgovor…

Kakvo pitanje, takvi i odgovori, vrv se ljudima smučilo da po 1460-ti put objasnjavaju iste stvari…

Zanima me mišljenje većine webmastera sa ovog foruma, ništa više.

Mislim da pitanja ne mogu biti jednostavnija :wink:

Odgovor je isti kao i na svako SEO pitanje…

Može da bude ali ne mora da znači

Ne postoji formula ili tačan odgovor na takva pitanja. Da postoji nastao bi serp haos. Već emd može biti jedan sitni faktor u hiljadu faktora koje bi uticale na poziciju.

Jasno da postoji još hrpa drugih faktora, ali ovdje se pitanje odnosi samo na EMD.
Dakle da li EMD pomaže, odmaže, ili nema utjecaja ako su svi ostali faktori isti.
Podpitanje za one koji misle da pomaže bi moglo biti i koliko misle da pomaže, ali nisam htio ići toliko duboka. Zanima me samo osnovno mišljenje.

Zavisi od nise. Ako je sajt sa igricama, svakako pomaze. Ako se radi o tech, forex, news portalima i sajtovima, onda ime sajta moze da zvuci spammy sto je alarm za Google. Naprimer, ako posetilac sajta hoce da kupi monitor, sigurno ce ga kupiti sa pcmag.com neko samsungLCD17inchreview.com. Tu se takodje posmatra i duzina imena domene. EMD od 10 slova u imenu je ok. Sve preko toga je rizicno. Uradio sam test sa EMD sa imenom od cak sedamnaest slova i Google ga nije rangirao u prvih 300. Na kraju, a i najbitnije je - link building.