Strpljenje je majka SEO-a

Trenutno čitam SEO fast start pro edition 2011 i jedan dio me slatko nasmijao jer sam se pronašao u svakoj rečenici a siguran sam da ćete i vi xD

You need a step-by-step plan to put it all into practice. If you don’t have a good road map, you get lost. You get frustrated, results aren’t happening fast enough, and you start looking for shortcuts… in short, you probably end up doing something like this:

• You settle for a “thin” keyword strategy with a handful of phrases, or you run
in the opposite direction and target so-called “long tail” or “niche” phrases that
can never bring you enough traffic.

• You rewrite your content in “keywordspeak” to get more “keyword density”
instead of just writing naturally and placing your search terms in the few key
places on the page where they’ll actually help.

• You submit to a few directories, you spend some time trying to trade links,
and when that doesn’t get the job done, you try different automated linking
schemes, or buying links, the “link rental” bill never stops growing, and results
are hard to find.

• If you’re really unlucky, some kind of simple, easy to fix technical problem
gets you. You panic - maybe you’ve been penalized. “Experts” on forums
confirm the diagnosis, and you start undoing all the good work you’ve done.

Da barem imam strpljenja… a i vremena

time is money :wink:

[quote=“iNtuitive”]Trenutno čitam SEO fast start pro edition 2011 i jedan dio me slatko nasmijao jer sam se pronašao u svakoj rečenici a siguran sam da ćete i vi xD

You need a step-by-step plan to put it all into practice. If you don’t have a good road map, you get lost. You get frustrated, results aren’t happening fast enough, and you start looking for shortcuts… in short, you probably end up doing something like this:

• You settle for a “thin” keyword strategy with a handful of phrases, or you run
in the opposite direction and target so-called “long tail” or “niche” phrases that
can never bring you enough traffic.

• You rewrite your content in “keywordspeak” to get more “keyword density”
instead of just writing naturally and placing your search terms in the few key
places on the page where they’ll actually help.

• You submit to a few directories, you spend some time trying to trade links,
and when that doesn’t get the job done, you try different automated linking
schemes, or buying links, the “link rental” bill never stops growing, and results
are hard to find.

• If you’re really unlucky, some kind of simple, easy to fix technical problem
gets you. You panic - maybe you’ve been penalized. “Experts” on forums
confirm the diagnosis, and you start undoing all the good work you’ve done.[/quote]

kako ce google protumaciti ovaj url…“duplicate content”…ili?
Hocu reci…dali bi za bolji SEO trebalo postaviti link na ovu informaciju?

Naravno, najvazniji je pristup. Ja SEO volim usporedjivat s gradnjom brand-a. Kao sto se ni brand ne stvara preko noci tako se ne stvara niti SEO autoritet. Drugim rjecima autoritet u on-line svijetu se jednako dugorocno stvara kao i autoritet u off-line svijetu. Naravno, sve ovisi o zadanim ciljevima i vlastitim SEO sposobnostima.

Za ovo zadnje se potpuno slazem. Ne treba slijepo vjerovat sta se procita na forumima jer su uglavnom krive ili nepotpune informacije. Treba se fokusirat na dizanje vlastitog SEO znanja iz puno izvora osobito onim provjerenim izvorima ali i razne savjete uzimati s dobrom dozom rezerve. Svatko tko daje savjete ima razlicita iskustva, razlicitu situaciju i tu onda zna biti kontradiktornih informacija. Naprimjer, black hat ekipa zna da neke BH metode za njih “pale” jer oni jednostavno ciljaju neke lakse fraze, automatiziraju stvari pa nekako isforsiraju neke rezultate. SEOmoz i druga mainstream ekipa pak ima kompletno drugaciji pristup i dolazi iz potpuno suprotne situacije. SEOmoz i mainstream ekipa kaze direktoriji vise nemaju efekta, vjerojatno za fraze za koje oni rangiraju nema, ali cesto kad radim analizu za neke lakse ili srednje keyworde vidim da ekipa jos uvijek koristi metode koje “ne valjaju” pa opet rangiraju jako dobro. Jedan moji klijent iz New Yorka je prije nego sto je nas angazirao radio sam radio linkove i jednostavno kroz 2 godine skupio je dosta linkova i 90-95% su web direktoriji. S druge strane vec par godina pise blog redovito i skupio je veliku kolicinu tekstova. Te dvije stvari su dovele do toga da mjesecno ima 25 000 posjeta sa Googla. Nije prvi za par najacih fraza (za sad) ali ukupno dobija puno vise posjete nego onaj prvi za njace fraze. Isto tako moram reci da cak i taj prvi rangira sa uglavnom direktorijima i razmjenom linkova. Da se slusa SAMO seomoz i mainstream SEO medije ispalo bi da je to nemoguce. Poanta, treba imat znanja, dobijat informacije s raznih strana ali trebate ih i znati staviti u kontekst i procjenit sta je tocno a sta nije. SEOmoz je meni najdrazi website na netu, ali isto tako razumijem da oni radi svog mainstream polozaja nemaju nista black hat iskustva i zato ne poznaju drugu stranu price. Moj interes i fokus je na whitehat/mainstream SEO ali upoznat sam i sa BH stranom price i zato mislim da imam kvalitetniji pogled na situaciju od nekih najacih ljudi u industriji. Zacudili bi se kako neki ljudi za koje se misli da su “vrh” i elita u nekim poljima ponekad znaju imati rupe u znanju. Zato ucit, upijat informacije s raznih strana ali sve uzimat s dozom rezerve i svaku informaciju dvostruko provjeriti. Ja npr. cesto ingnoriram neke SEO stvari sto se vjeruje da je “standard” u SEO svijetu kad citas forume, pa opet rasturam na SERP-ovima.

Sto se tice prve natuknice. Moram reci da bez obzira sto svima nama ide na usi “content is the king” da jos uvijek 95% ljudi ne shvacaju snagu sadrzaja na stranicama i snagu longtail posjete. Iskreno, svjestan sam snage ali i ja ni blizu ne koristim koliko bi trebao snagu sadrzaja i longtail keyworda. Ja obicno idem na jake i teske fraze ali sve vise se trudim ukombinirati u SEO strategije i longtail segment price. Bas sam procitao nedavno u jednoj SEO knjizi koju sam kupio na Amazonu da autor osim linkova preporuca da on ni ne krece sa websajtom bez 1500 kvalitetnih textova/stranica a kroz godinu dana gleda da dodje na 5000 kvalitetnih textova/stranica. Brojevi mozda jesu extremni za mnoge ovdje ali jednostavno ljudi nisu svjesni snage longtaila. Jedan Hrvatski websajt za kojeg sam radio mini SEO kampanju nema i nesto puno linkova (300ak Linking Root Domena tj. 300ak sajtova koji linkaju na njih) imaju 1-2 tisuce textova i dobijaju oko 100 000 posjeta mjesecno. Poanta, nemojte ignorirati sadrzaj i longtail. Stvari nisu toliko komplicirane ali vecina projekta ne uspije upravo u tome da se prave mjere jednostavno NE implementiraju cak i kada su nam jasne ko dan.

1 Like

Odličan tekst BoneS ali te samo molim da malo češće pritisneš Enter kako bi se lakše moglo čitati.

Ispricavam se. I sam kad citam prvo sto uocim jest nedostatak razmaka i formatiranja, ali kad pisem nekako se udubim u sadrzaj a zaboravim na formatiranje.

Svaka cast BoneS, konacno da naletim na nekog ko isto misli kao ja, i vidi stvari dosta dublje ispod povrsine :wink:

Ma Davide, naletio si ti na njega samo što nisi pazio na satu:hmmmmmm: Inače, BoneS-ove tekstove (kao i Neosyntesist-ove) gutam od riječi do riječi. Nisu škrti na prenošenju znanja i zato…Svaka im čast. To su majstori!!! Bravo!

Ahaa, sad vidim po nPromote-u da je to dbomestar :slight_smile:

Pozdrav drugari, posle dugo proučavanja priključujem Vam se :slight_smile:

Po meni postoje tri majke SEO:

  1. Strpljenje - tu ste već dosta toga naveli, strpljenje jer se rezultati neće pojaviti momentalno, strpljenje je sa svih strana nas bombarduju izvorima, resusrsima, pravilima i svako uglavnom misli da su njegovi najispravniji i najbolji. Smatram da treba raditi na svojoj edukaciji, da sve treba samostalno testirati, a zatim praviti šablone i planove akcija za naredne projekte.

  2. Upornost - o ovome ne treba trošiti reči :slight_smile: P izvori za link building se nalaze baš svuda, na nekima treba raditi čistu fizikaliju, negde treba koristitii softvere koji automatizuju procese, negde Outsorcovati, ali sve u svemu biti tvrdoglav i uporan u svojoj nameri.

  3. Kreativnost i raznovrsnost - jedna od važnijih majki SEO-a. Izvori i resursi za ostavljanje linkova su raznovrsni, počevši od obišnih link direktorijuma, preko Article direktorijuma, forum i blog postova, profil buildinga, social bookmarkinga. Linkove bi svakodnevno trebalo graditi na različitim raznovrsnim tipovima izvora.
    A kreativnost se treba ogledati u postovima na forumima i blogovima jer sto su oni kreativniji i originalniji to ce biti popularniji i samim tim imati veći efekat, zatim kreativnost u menagovanju dr. mreža, pravljenju viralnog sadržaja i sl.

Toliko od mene za početak, kao što na jednom forumu malopre napisah, upornost, svakodnevnan rad i učenje (bar do 1/3 vremena ) i mašta su po meni formula uspeha.

Pa da vidimo
"Strpljenje", u SEO-u, je, mislim ja, ono sto govorimo klijentima ukoliko im stranica ne “poskoci” na brzinu pa im naplacujemo uslugu jos par mjeseci :wink:
Ako je dobro odradjen (SEO) i keyword(si) nisu “preteski”, rezultat (na gulu) bi morao biti vidljiv za maximalno 5-6 dana.
Tu i tamo me zamole prijatelji da im poboljsam SERP za neki web (index ili neku drugu “landing page” stranicu unutar URL-a) sa odredjenim keywordom.
Pa stavim keyword(se) (probajmo, naprimjer, s ovima) “Pa da vidimo” u title, pa isti taj u description sa jos par rijeci, headere…i u sadrzaju par puta spomenem “pa da vidimo”.
Naravno, i url promjenim u blablabla/pa_da_vidimo.nesto
Ako stranica ima fotke, odlicno, tagiramo bar jednu sa “pa da vidimo”.
U 2-3 (ili vise, ovisno o “tezini” keyworda") direktorija (pozeljno sa boljim PR) postavim “pa da vidimo” title i dodam opis stranice gdje usput, takodjer, spomenem “pa da vidimo”.
Prije nego sto sve to “publiciram” guglam na google.hr rijeci “pa da vidimo” (sa ili bez navodnika) i trazim na kojem je mjestu pozicioniran prijatelj.
Vidim da pretrazujuci taj pojam (bez navodnika) google.hr mi izlista 15.600.000 “stranica” i da mi prijateljevog weba nema medju prvih 100.
Pa sada, testiram tu svoju, mozda bedastu, teoriju sa keyvordsima “pa da vidimo” na forumu webmajstora, bez “sijanja” spomenutih rijeci po direktorijima, blogovima i webovima jer mislim da je ovaj post dovoljan kako bi fraza “pa da vidimo” za nekoliko dana bila medju prvim rezultatima pretrazivanja na google.hr
Da sam pokrenuo “New thread” sa tim keywordsima, bilo bi mi lakse…iako mislim da je i ovaj nacin (s obzirom da se ne forsira neki trazeni keyword tj. pojam) dovoljan da taj pojam bude izlistan medju prvim rezultatima.
Pa da vidimo za nekoliko dana dali experiment funkcionira. Ukoliko stranice nema medju prvih deset rezultata u slijedecih 5-6 dana (a ja si sve nekako mislim da ce biti prva), onda mozemo zakljuciti da je strpljenje zaista jedna od "prvih tri SEO majki"
Docim, ukoliko ovaj post “izleti” medju prvih 10 rezultata pretrage, zakljuciti cemo da strpljenje nebi morao biti nikakav faktor kada se radi SEO.
Pa da vidimo :yo:

A kako dugo da traje to strpljenje?

Šta mislite, ako je konkurencija na neki KW slaba, radi se na SEO punom parom, koliko je potrebno da iz 5 mjesta stigne na prvo?

Mjesec, pola godine, tri godine?

14 dana

[quote=“tolomen”]A kako dugo da traje to strpljenje?

Šta mislite, ako je konkurencija na neki KW slaba, radi se na SEO punom parom, koliko je potrebno da iz 5 mjesta stigne na prvo?

Mjesec, pola godine, tri godine?[/quote]

3-5 mjeseci, ali čudni su putevi Google-ovi

xapuc, 14 dana mi se ne čini baš realno vrijeme za probijanje na vrh Googla. :wink:

3-5 mjeseci mi se čini puno realnije …

Pa vidjet čemo. :wink:

nije islo…“pa da vidimo” nedostaje u title-u i description-u…

[quote=“tolomen”]A kako dugo da traje to strpljenje?

Šta mislite, ako je konkurencija na neki KW slaba, radi se na SEO punom parom, koliko je potrebno da iz 5 mjesta stigne na prvo?

Mjesec, pola godine, tri godine?[/quote]

Ako je novija stranica 3-5 mjeseci, ako je starija pa samo treba napraviti izmjene u titlu, ili dodati tekst onda mjesec ili dva malo mudrijeg rada :-).

Prema mom iskustvu za SEO optimizaciju, treba nekih 2mj da se vide konkretni rezultati. Naravno, prestankom rada offsite djela, pada pozicija lagano.