Što kažete na studij merkatinga i dizajna na Visokom učilištu Agora?
Mislim da se radi o jako dobrom učilištu s obzirom na to kako su dobro
napravili svoju vlastitu merkatinšku kampanju. Evo pogledajte kako oni
jašu na Adwordsu: http://postimg.org/image/p3fu8hgd9/
Škola koja ovako dobro odradi svoju vlastitu merkatinšku kampanju sigurno ima visoku kvalitetu i vrlo je priznata u svijetu
Ok da su stavili neku smiješnu sliku ili nešto drugo pa da ljudi to šalju okolo. Ovako se brutalno sramote.
To je isto kao kad je moj poznanik koji je vlasnik tiskare napravio vizit karte i podijelio ih okolo. Na vizit kartama nije pisalo “Tiskara Matić”, nego “Tskara Matić”. Znači tiskara ima tiskarsku grešku na vlastitim vizitkama. Lijepa reklama, nema šta. Barem da su pogriješili neku drugu riječ, još bi razumio, ali oni imaju grešku baš u riječi “Tiskara”. Ne može gore nego je. Ovo sa učilištem Agora je ista stvar. Ovo je lakrdija!
neznam bas da je tak nes bedasto namjerno…lapsus calami se dogadja svima a ak im neki adwords manager to radi kaj ima sto kampanja zakaj nebi previdio… ovo mi je u rangu hr novinara sve sokantno i nevidjeno…vjerovatno bi se isto iscudjavali i smijali covjeku s mladezom na licu…btw neznam jel dizajm u naslovu pravi ili saljivi lapsus…
Istina da se lapsus može svakome dogoditi, ali ovo je lapsus u najgorem dijelu, tamo gdje se nikako ne bi smio dogoditi. Sumnjam da je ovo namjerno, da je to stvar nečije kreativnosti. Prije mislim da je nečija šlampavost. Onda se oni reklamiraju kao škola za marketing i žele biti shvaćeni ozbiljno.
Dizajm u naslovu je namjerno krivo napisan. S obzirom da su oni naziv svog studija pogriješili u prvom dijelu, ja sam im izvitoperio i drugi dio, hehe.
Ozbiljan negativni publicitet bi bio, recimo, da profesori sveucilista prodaju diplome ili siluju ucenike.
Fulana slova u adwords su u ovom slucaju samo publicitet…bar to ja tak vidim.
Malo je onih kome ce krivi raspored slova u reklami degradirati brend…bar je manje takvih nego onih koji ce preci preko toga i kliknuti na reklamu i citati dalje…mozda i “kupiti”.
Dodaj tome i eventualni buzz koji takav raspored slova napravi i imas veci doseg = vecu svjesnost o brendu, prodaju, itd…
Promatranje svijeta iz pespektive jednog Merkata, te primjena uocenih prirodnih i neprirodnih pojava u okolini na prormociju i distribuciju proizvoda. Naime poznato je da su Merkati jedna od malobrojnih zivotinjskih vrsta koja imaju izuzetno dobro osmisljene marketinske poruke, pogotovo kada su u opasnosti pa se na brzinu moraju obraniti od letecih napasnika. Tu je dobar marketing i prodaja nezaobilazna vjestina za izbjegavanje skoro sigurne smrti.
U svako slucaju velika debilana i veliki propust marketinske agencije koja to vodi.