T-com MaxADSL i propagacija nameservera ili štagod?

Imam ovakav problem: imam server smješten u USA, više domena zakačenih na ip adresu tog servera i sve je ok, osim ako ste korisnik T-comovog MaxADSLa jer oni ne mogu pristupiti tim sajtovima, a svi ostali iz svih krajeva svijeta mogu pristupiti sajtovima, također i ostali hrvatskih internet provajderi.

E sad daje se naslutiti da T-com ima određenih problema u čitanju nameservera koji su nedavno promijenjeni. Da bude još gore kada sam promijenio nameservere trebalo je više dana da sa kućnog računala ulovim promjenu nameservera, da bi nakon par dana normalnog funkcioniranja T-Comova internet veza opet postala nesposobna razlučiti gdje to moje domene pokazuju. Ukucavanjem ip adrese servera u browser nema nikakvih problema. Administratori servera također potvrđuju da nema nikakvih problema sa nameserverima.

Ima li netko bilo kakav koristan savjet šta napraviti, koga kontaktirati, da li možda samo čekati još par dana? Poslao sam poruku T-Comu preko formulara za kontakt i odabrao opciju da me kontaktiraju TELEFONOM u vezi problema a oni mi MAILOM (koji je usput završio u spamu, očito je i Gmail skužio njegovu beskorisnost) javljaju da nazovem njihovu službu za korisnike 0800 9000 “zbog kompleksnosti problema”.

Imao sam identičnu situaciju sa Optimom (a moguće i T-comom jer mi prijatelj nije mogao pristupiti na stranicu). Rješenja nije bilo, njih zovem i oni pitaju: rade li vam druge stranice? Je, ostalo mi je još 20ak stranica na internetu da sve provjerim… :rolleyes:

Otvorio sam i temu na ovom forumu zbog tog problema. Rješio sam problem tako šta sam promijenija DNS postavke unutar routera (ideš na 192.168…) i tamo stavio ip-eve od OpenDNS-a, a to su:
* 208.67.222.222
* 208.67.220.220
Ili se registriraj na stranici OpenDNS pa slijedi upute.

E to i mene hebe… promjenio sam par domena na novi server i sve je ok… neki od posjetitelja mogu otvoriti sajt ja nemogu, a ja sam na t-comu tak da sam im sad poslao mail u t-com sa pitanjem kad ce oni te domene vise updatati, kad ocito tamo ih boli k… za svoj posao i za naš posao… od propagacije je prošlo više od 72 sata i još ništa… ja mogu pristupiti preko ip od servera ali ostali koji to neznaju nemogu… dali netko zna kolko treba vremena da se to stabilizira od strane našeg “pametnog” t-coma… jer jedan prijatelj iz vž-a isto je na tcomu i on normalno otvara stranice -.-

Saznao sam odgovor, kontaktirao sam “stručan” T-com, te ih upitao kada oni planiraju updatati DNS, navedem da se u Rijeci može pristupiti mojim stranicama dok se u Osijeku i Varaždinu nemogu a bome niti kod mene… i dobijem odgovor… naš “moderan” i “sposoban” T-com ne radi update dns-a po centralama već po korisnicima… ukoliko ste prvi bili klijent za max adsl… prvi ćete biti i updatani… jednostavno “volim” ovaj naš način posla i “razvijanja” države…