Tesla automobili - iskustva?

Vrijeme je da se riješim stare Honde iz 2006. godine i nabavim novo vozilo. Blizu stana gdje živim se nalazi punjač za električne automobile, na kojem se još neko vrijeme može puniti besplatno pa sve više razmišljam o nabavi Tesle. Osnovna Tesla Model 3 verzija u Hrvatskoj se može nabaviti za oko 55k EUR…

Osim besplatnog punjenja na određenim lokacijama, postoje i dodatni poticaji…

Ima li ovdje netko Teslu ili je razmišljao o kupnji isti? Koje su prednosti, a koje mane kod ovakvog automobila? Zašto bi netko odabrao Teslu umjesto nekog drugog brenda električnog ili hibridnog automobila?

Provjeri kakvo je stanje u Hrvatakoj u vezi poreza i kupovine Tesle na ime firme.

U Njemackoj se za kupovinu elektro auta daju nekakve subvencije i moze se dosta odbiti od poreza. Pa mozda je i na nivou EU nesto takvo na snazi…

Kolega ima tu Teslu. Kvaliteta izrade u rangu Golfa(mozda i losije), performanse(ubrzanja) brutalne, prvi dojam odlican jer je fora i novo poslje postanes nezadovoljan sta si ju kupio. + Realno auto je ruzan da boli glava.

Bilo kakvo dulje putovanje - 400 km + je pain in the ass. Tesko ju je preprodati. Ukoliko se dese problemi nisam siguran za servisiranje koja je opcija i neke stvari ne priznaju pod garanciju - pretpostavljam da u Primostenu nemaju servis.

Na tvojem mjestu bi ciljao Hibrida.

Tipa imas sudar baterija se osteti - oni nece priznat a sa osiguranjem pitanje je kako ces proc - baterija kosta 40% auta.

Svakako prije kupnje obrati na postove s EV Clinic stranice.

Iskreno, ne znam da li bih se odlucio za Teslu.
Pogledaj ovo Hyundai Ionic 5 TEST by Miodrag & Lidija Piroški - YouTube

A i sa danasnjim cijenama struje ako nemas besplatno punjenje, ne znam ima li ekonomske racunice

ti kad kreneš u ZG :slight_smile:

5 Likeova

Bez struje je teško ostati jednako kao i bez goriva, ako se planira putovanje. U Zadru gdje trenutno živim ima nekoliko elek. punionica, a ima ih i u većini drugih gradova. Jedini ovlašteni servis trenutno je u Zagrebu, no većina problema se otklanja remote na daljinu, a Tesla nudi i mobilni servis tako da dolaze na lokaciju gdje vam se nalazi automobil. Ne znam koliko to naplate.

Osnovno jamstvo za vozilo je 4 godine, a za bateriju 8 godina, a do tad bi ionako vjerojatno promijenio auto. Što se događa kod sudara gdje nastrada baterija, nisam siguran, al vjerujem da osiguravajuće kuće pokrivaju tako nešto.

I meni ova osnovna Model 3 verzija nije nešto lijepa, nekako je preobična s obzirom na cijenu, no ulazim u godine kad mi je izgled vozila sve manje bitan :smiley:

Što se poticaja tiče, postoji samo taj od 70.000kn po vozilu koji jednako vrijedi i za fiz. osobe i za firme, s tim da ga firma može iskoristiti za više vozila, a fiz. osoba samo jednom. I ovaj oko oslobođenja poreza na registraciju, što je vjerojatno zanemariva cifra.

Naručio sam probnu vožnju al su mi javili da trenutno nemaju dostupno vozilo, nego tek sljedeći tjedan pa s obzirom na slabu dostupnost pretpostavljam da bi tu vožnju trebao odraditi u Zagrebu što mi sad nije baš praktično.

Ako bi se odlučio za elek. vozilo to bi danas definitivno bila Tesla jer je po svim testovima po mnogoćemu najbolja, no moguće da ću na kraju ipak samo kupiti novog benzinca. Hibridi mi nisu privlačni, iz istog razloga kao što recimo ne volim one laptope koji se mogu pretvoriti u tablete :smiley:

1 Like

Pored ovog kupit Teslu…

Uživaj u životu, pusti se struje i modernog sr*nja…

Sve to super, samo što taj polovni košta skoro ko dvi nove Tesle.

50-60k eura u Bosni… Ako ćeš već baciti 55k eura, baci ih na Mercedesa, BMWa ili Audija. Medju ova 3 ne mozes pogrijesiti, a dati taj novac za Teslu ili nešto slično, možda da ti bude treće vozilo u garaži, nikako prvo i koje najviše koristiš…

Naš mentalitet :stuck_out_tongue:

1 Like

Nije to naš mentalitet, da je to toliko dobro sve bi vlade u svijetu koristile Teslu i električna vozila, kao i u domaćinstvu. Kao prvo benzinskih pumpi imaš na svakih 20km u cijelom svijetu, dok Tesla punjaca nema i moras pratiti koliko ces jos preci, drugo nemas majstora i cekat ces pola dana da neko dodje po tebe da ti popravi auto, dok ces automehanicara pronaci do 50km gdje god da se okrenes. Isto tako sigurnost, kvalitet, udobnost ne moze biti ni priblizna recimo u Mercedesu i Tesli. Smiješno je to dvoje i porediti.

O izgledu da i ne govorimo…

Pređeš 400 kilometara ajde na punjač i čekaj par sati da se napuni, a krenuo si na more ili na neki dalji put. Ma daj… Gradski autić, da ne ide van auta i da ima pristupačan punjač ok, za ostalo ništa.

Ovaj Audi A8 bi se cjenovno mogao komparirati s Tesla S modelom koji ga po performansima dere na svim mogucim testovima. Sto se tice punjenja to stvarno ne vidim kao problem kad gotovo svaki grad u Europi ima punjac, ne znam koliko ih je u BiH postavljeno al vjerujem da ce ih uskoro imati svaki grad na planeti. Sto se mehanicara tice, ne vidim zasto bi ga uopce trebao kad kupujes novi automobil. Npr. Hondu Accord sam kupio prije 16 godina i niti jednom mi nije zatrebao automehanicar, osim kod redovnih servisa.

Sjedneš, pojedeš, odmoriš… gdje je žurba ako ideš na odmor? Nije baš ni zdravo voziti preko 400km bez odmora.

U nekim idealnim uvjetima :slight_smile: ja bi prvo kupio rabljeni Citroen C zero ili Renault Zoe ili ekvivalent, za ispod $10000. Da vidim da li je to za mene.

Ako je, ispred kuce bi smontirao solarnu elektranu i auto besplatno punio 0/24.

Ako sam i dalje zadovoljan odabirom, onda bi uzeo Teslu.

I to sve pod pretpostavkom da ne moram ulaziti u neke racunice. Kupit Teslu, pa stedit na gumama ili ekipa sto kupi BMW, pa na benzinskoj natanka 100 kuna goriva.

S druge strane, ako bi htio neki brutalan auto oko kojeg ce selo pricat, onda uopce nebi razmisljao o Tesli.

I za kraj… :slight_smile:

1 Like

Barem bi se na svaki trajekt mogao lagano ukrcati :smiley:

To je upravo jedan od razloga zasto se mnogi odlucuju za elek. vozila.

Pa da, Tesla je vec postao mainstream i za njim se ljudi uopce ne okrecu, djelomicno i bas zbog tog neatraktivnog looka. Meni to odgovara jer ne volim svjetla pozornice.

Puno je više loših iskustava i reakcija nego dobrih. Ljudi su zainteresovani samo jer je nova stvar na tržištu, ali u praksi je to daleko od savršenstva.

Dođeš do punjača, a već se pune druga auta? Šta ćeš onda, čekati par sati? Pa taman dođeš misliš da je neko otišao, drugi se ubacio…

Potrajao bi ti taj odmor malo duže :slight_smile:

1 Like

kako bi reko jedan moj frend mehaničar starog kova…

auto nije problem kupiti, već održavati…

Naravno, sve ovisi o tvojim navikama i potrebama. Ako će ti služiti za vožnju u Zad i ŠI-KNI i ostalim susjednim županijama tada se isplati (naročito dok je besplatno još ili neka kombinacija sa solarima)

Malo je ajde problematika ako ideš na put i imaš neki vremenski rok pa se zbog punjenja put moze oduljiti, no naravno ako si na to spreman i to preko toga se prijeđe lako.

Da se vratim na održavanje, raspitaj se o cijenama tih servisa i održavanja da si spreman(barem psihološki na to).

Netko gore je spominjao ove njemačke automobile u tom cjenovnom rangu. Istina, dosta kvalitetno, no i tu ima kvarova elektronike koje samo određeni ovlašteni mogu srediti pa je i tu trošak velik za održavati.
No prednost kod istih jest što drže cijenu na tržištu te ih je lakše prodati (nego recimo bilo kakvog francuza kod kojeg pada cijena brzo). Dakle, obje strane imaju prednosti i mane, što god da si odlučio.

Također, prethodno su se spominjale performanse (jer se opet vraćamo na preference i pitanje je hoćete li voziti utrke ili locco)…Na to ću vam reći da ne treba komplicirati priču sad kad ste došli do love. Sjetite se svog prvog auta. Ja sam vozio Fiat Punto pa se nisam bavio performansama, bilo samo bitno da me odbaci od A do B. :smiley:

Iskoci mi na fb, pa se sjetih ove teme :smiley: