ThreeJS problem-solution

Pozdrav,

ima li iko pojma zašto se stvara ovaj neželjeni pattern pruga sjena na pločicama.

Link bez patterna: http://bozoou.com/plocice3D
Link sa patternom: http://bozoou.com/plocice3D?moveLight=1

Pruge se pojave nakon što pomaknem izvor svjetla za 1 po y osi. (1=cca dvije debljine fuga)
Nebitno jel pomaknem osvjetljenje za 1 ili za 50, kaos se slično prikaže. Jedino svjetlo iz strogog centra sobe po x,y ne uzrokuje taj poremećaj. Ako pomaknem osvjetljenje samo po x osi, onda su pruge za 90 rotirane. Isto tako ako pomaknem za 1 po x i po y, onda su pruge za 45 rotirane.

Mislio sam da je to nekakva refelkcija od zidova, no pogasim castShadow i receiveShadow za sve zidove i strop, a problem ostane. Tek kad ugasim bilo koji od tih atributa za pločice, onda nestane problem…ali nestane i bilo kakav smisao svega.
Ako pločicama ugasim reciveShadow…onda nemam sjene elemenata, što je totalno besmisleno.
No, ako im ugasim castShadow, onda fuge bodu u oči…jer one više nisu niti malo zasjenjene. To bi još moglo i proći…ali to je debelo ignoriranje pravog izvora problema.

Any solution??

Sorry, to je nekakav 3d framework ili?

Tako je http://threejs.org/

Podržava import 3ds max objekata - zanimljivo.

Zapravo i ne ako misliš na file.3Ds, ali iz 3D max studia možeš exportat objekt kao (file.obj+file.mtl) , i onda možeš pomoću ta dva filea importat objekt u threeJS.

Možeš iz max studia exportat i nekakav collada format, koji se također može importat u threeJS, ali to nisam probao. Spominju se nekakvi keyframeovi, pa pretpostavljam da je to za animacije…a i sva četiri primjera za collada import na njihovom siteu prikazuju animaciju, recimo: http://threejs.org/examples/#webgl_loader_collada_skinning

Ove tvoje “pruge” s kojima imaš problem se meni u FF-u pokazuju i na drugim primjerima, npr. ovdje:
http://threejs.org/examples/#canvas_geometry_panorama
Tako da vjerojatno nije tvoja greška.