Tražim dizajnera za ambalažu artikla

Pozdrav,

traži se dizajner za izradu ambalaže.

U najgrubljim crtama to bi moglo izgledati nekako ovako:

Uvjeti su:
Naslov: Jigsaw The Misfit
Vanjska silueta je također uvjet. Taj vektor dobijete od mene.
Ovaj sivi dio gdje su iscrtane puzzle, to je prostor gdje će fizički stajati puzzle i prekrivati karton i grafiku u pozadini.
No ispod puzzli bi se mogla nalaziti upravo schema samih puzzli sa tako nekakvih upitnikom koji asocira na zadatak. A zadatak je upravo ovu izdvojenu puzzlu uklopiti među ostale puzzle. (Vektor sa puzzlama također dobijete od mene)

Na poleđini kartona treba uklopiti sljedeće informacije:
screenShoot105

Molim ponude na email [email protected] skupa sa vašim referentnim radovima.

Hvalaa. :slight_smile:

1 Like

Iskreno ovo nije toliko loš dizajn :grinning: ambalaže. Čak naprotiv meni lično se sviđa

Ja bih izdvojenu puzzle ja bih stavio iznad “te rupe” što je u puzzle i stavio senku uspod (možda puzle malo uvećao i postavio unutar nje upitnike
Takođe potraži Jigsaw Free Font (naravno samo gledaj baš da su free ili kupi od autora neki Jigsaw Font i naravno dve boje (na primer crvena i crna) Crvena kažem jer ona vuče kupca na kupovinu artikla

1 Like

U najgrubljim crtama to bi moglo izgledati nekako ovako: :slight_smile:

  1. ta vrecica u kojoj ce biti puzzle printa se iz role odredjene sirine. i manje vise to su standardizirane sirine u koje se prema zapremini stavlja neki sadrzaj tj proizvod
    zasto standardne . zato sto standardizacija pojeftinjuje konacnu cijenu ambalaze. sve sto je izvan predefiniranog “standarda” cijenu kostanja podize do nebesa.
    jer je to onda custom vrecica . a ulaganje u razvoj custom ambalaze se ne isplati ispod kolicine koja se mjeri stotinama tisuca komada.

2, ako je ovaj vanjski path koji si ti nacrtao i konacni fizicki oblik ( govorimo o fizickom obliku vrecice a ne o sadrzaju, bojama , raspoderdu vizualnih elemenata itd… ) vrecice to znaci sljedece: sve sto zahtjeva oblik koji nije standardiziran u “shape” i dimenzijama trazi dodatni postupak dorade .
Pa tako dorada u tvom slucaju znaci : izvan standardizranog proizvodnog procesa ubaciti jos jedan izvedbeni postupak koji kaze : zbog round oblika coskova koji izlaze iz standarda “90 stupnjeva” ( a da ne govorimo o ovom top side wave_u ) i dimenziji dijagonale tvoga “vektora” koja vjerojatno nije standardna trebat ce ti custom noz koji ce iz standarda doradnim postupkom izvuci konacnu verziju.
znaci, proizvodni proces koji ukljucuje i print na transparentnu polietilensku foliju a koja se obavlja u jednom prolazu i prednje i strazne strane ( jer vrecica ima i straznju stranu )
koja moze imati sadrzaj u smislu printa al ne moze se fizicki izbaciti jer to onda nije vrecica :-). btw, troskovi 1-stranog ili 2stranog printa vrecice ne kostaju isto i sumnajm da sa takvim
rasporedom elemenata koji si prikazao mozes proci samo sa prednjom print stranom

dakle, nozem se u proizvodnom procesu sve definira i sa izradom noza za nestandarne oblike na temelju nekog custom zeljenog oblika neces proci ispod 300 eura.

a da bi dosao do noza prvo trebas dobaviti die-line file kojim se definira oblik i svi proizvodni parametri . to je vektorski line_file u mjerilu 1;1 filled u nekoj spot boji koju stroj s nozem “vidi” kao liniju rezanja, presavijanja itd… a ne kao RGB ili CMYK i koji povezuje dizajn i proizvodni proces. buduci dizajner koji ti slaze elemente dizajna ( sadrzaja ) to mora mora imati kao pocetni alat.
taj die-line izgleda ovako kao na slici . njime se inace definiraju cut lines, bleed zone, rupe, rucke, presavijanja, sirina vara vrecice itd…itd…
I taj file kad je standardiziran proizvod u pitanju ima onaj koji ce proizvesti te vrecice .
i prvo moras naci izvodjaca, s njime dogovoriti sve elemete proizvodnje, saznati troskove printa i materijala na temelju broja komada, rokova, tehnologije printa ( skuplji digitalni print se koriiti za male serije cca ispod 5 K komada ) itd…itd… nabaviti die- line file pa tek onda mozes traziti dizajnera koji ce toju viziju pretociti u konacni vizualni dizajn…

a to ti pak sumnjajm da moze odraditi “onaj mali iz susjedne zgrade u kvartu” koji crta vizitke u photoshopu.

svaki drugaciji pristup je naopak i vodi te prema kaosu u kojem ces se vrlo vjerojatno pogubiti i pocet prerano dobivati “sijede”

Hmm… stotina tisuća komada? … neka je margina profita samo 1kn po komadu, to je profit od 100 000 kn i onda da se ne ispalit razvoj custom ambalaže od 300 eur?
A realno je margina profita puno veća od jedne kune… pa di ti je tu matematika? Tu sam te skoro stao čitat. :stuck_out_tongue:

No nisam, pročitao sam nekoliko puta u nadi da stvarno želiš podijeliti neki savjet, no nikako da vidim konkretan savjet. :confused: )
U načelu se slažem da ambalaža postane lako kompleksniji dio od razvoja proizvoda, pa se zato i ponadah vidjeti konkretne smjernice.

A sada što se tiče tvog teksta, vidim ima nekih nejasnoća…tj. da nisi najbolje shvatio što radim.

Ne radi se o vrećici, niti o plastičnoj preklopnoj kutiji, ako si na to mislio.
Ambalaža je zamišljena kao karton sa jedne strane, sa druge plastična “kada” u kojoj se nalazi proizvod i koja se lijepi na karton. Dosta često se taj pristup može vidjeti u trgovinama, tako sam se i odlučio na tu varijantu. (Kao jednostavniju varijantu od kutijice, a proizvod se vidi na van, što mi je bila ovdje želja.)

Plastična kada se radi procesom vrućeg vakumiranja plastike i tu istina koštaju alati za custom oblik te plastike nekih 2000kn. (U to je uključen i kalup sa 6 gnjezda + rezni noževi)

Jeste, zato je dizajn i uvjetovan tim pathom…i nije puno poskupilo izradu noževa.

Što se tiče printanja, nema nikakvog printanja po plastici …ona je prozirna, a grafika se nalazi na kartonu.

Postoje strojne varijante ljepljenja te kade na karton … no ja ću za sada još ručno obavljati taj dio procesa.

Gle,ne razmisljam o marginama profita , postedjen sam takve muke.
Iz mene jedino progovara iskustvo a ono je zapocelo od PaintShop Pro pa na dalje . Prije 20 godina.
Ako si u CRO najavis se recimo u neku razvikaniju agenciju i bez par tisuca eura konzultantskog “upada” s tobom nece nitko ni zapoceti razgovarati kao niti
dzabe djeliti “savjete” samo zbog “osmjeha zadovoljnog kupca”.
I k tome trosku pribrojis tih 300 eura. A sam kraj jos dugo neces moci uociti na horizontu.
Nije stvar u vizualnoj grafici sto ti zelis vec je stvar u strojevima, materijalima, podesavanjima, standardima, cijelom industrijskom procesu koji su tebi nepoznati.
samo zato sto je nesto sto si negdje vidio kao “public domain”, a koje ti je jedina premisa za konkluziju - ne znaci da mozes vidjeti i cijelu sliku
A ono sto ce se na toj “ambalazi vizualno vidjeti” ( sto god to fizicki na kraju jest ili ce ispasti ) je zadnji dio cijelog spektra procesa.
I nece ti nitko konstruirati [ a niti vizualno dizajnirati, sto je zadnji korak ] fizicki vanserijsku ambalazu prema tvojim zamislima i pathovima za seriju od 100 komada.
A zasto nece . Pa zato sto su svakome tantijeme na njihov dizajn i intelektualni rad izvor prihoda kao svagdje u kulturnom svijetu. I to nije cash & carry job.
Pa ces recimo morati potpisati ugovor da si obvezan na produkciju samo kod njihovog poslovnog partnera koji ima podatak kolike su serije producirane.
( btw, taj ti usput moze dizati ukupnu cjenu\komad kako hoce )
Jer kako bi inace obracunali svoje pripadajuce tantijeme.

Ako pak pozelis raskid prethodno potpisanog Ugovora na neko odredjeno vrijeme ( ili posao propadne ) pa ces biti u obvezi platiti odstetu zbog prijevremenog raskida ili necijeg gubitka prihoda.
Usput ces i morati deponirati i zaduznicu na ime ( a ne na firmu ) ako posao propadne ili ne ispunis ugovorne obveze.

Pa na to dodas cinjenicu da ti treba odvjetnik na tvojoj strani.Koji opet kosta .
Pa ce ti isti za svoje usluge sastavljanja ugovora traziti postotak od neke vrijednosti ugovorenog posla.
A prvu ratu ces platiti odmah prije sastavljanja ugovora.
I to isto pribrojis k tim 300 eura
I tako to ide.
A sto bi onda netko sa tantijemama od 100 komada serije .
To im nije ni za veliki makijato .
I nema se matematike za tu kolicinu.
A ti mozes isprobati.
Naravno da ti zelim svu mogucu srecu .

Nadam se da ovo shvacas savjetima koji su eto - prethodno nedostajali.
A u prethodnom savjetu sam ti htio docarati dijagram toka ukljucujuci, kao i sada, malo siru sliku . Ne dozivljavajuci nit pretpostavljajuci naravno da se ti zelis baktati s home made produkcijom. Sam ces taliti te kade, izrezivati kartone itd…

Pa zakljucak : u industrijskom smislu ( u koji naravno ne spada "uradi sam " ) sto god da si ti zamislio ( vrecicu, nosac kao za plisanog medvjedica igracku , neku kadu , kutiju, komad tkanine, karton, plastiku, sklopive elemente…uopce nevazno ) za sve ti je prvo potreban die/line nacrt
Tek nakon sto njega stvoris, a tvoj path se u to ne ubraja ( ili dobijes od nekoga ili kupis ) taj svoj uoceni pristup za pozeljnu varijantu - tek tada mozes pocet razmisljati o gradinetima, tipografiji , etiketama, bojama, bar codovima, sto ce gdje pisati itd…
Dok to nemas svako mastanje na zadanu temu ti dodje kao balon od sapunice koji ce se s prvim sljedecim korakom rasplinuti.

Eto toliko od mene o ovoj temi…

Ne znam gdje i kako si si ti toliko zakomplicirao život u tih 20g, ali meni je kraj već na horizontu.
Već nekoliko puta sam zakoračio preko tog horizonta, pa ne vidim razlog da neću i ovog puta…