Naime radi se o ideji stranice čiji bi princip rada bio sličan jednom online oglasniku.
Poanta stranice bi bila skupna burza tereta za sve prijevoze (avionski, brodski, kamionski i željeznički). Znači stranica bi spajala vlasnike tereta i prijevoznike tereta. Vlasnik tereta bi stavio oglas za prijevoz tereta a prijevoznici bi se javljali na isti.
Stranica bi bila samo posrednik te bi nakon nekog vremena nakon šta se malo digne na noge naplaćivala mjesečnu članarinu.
Bila je tv emisija u vezi toga na nekom stranom programu, kada se takmice ko ce manje ponuditi da se preveze nesto. Verovatno je odatle ideja i nastala.
Moze se to napraviti ali treba mnogo para u reklamu uloziti i pitati se da li ce uspeti.
Želiš biti konkurencija platformama kao što su uship.com i timocom.com ? Ja sam prije par godina bio pred pokretanjem ‘startup’ projekta koji bi pružao usluge uvezivanja prijevoznika i skladišta, dizajnirao sam bazu podataka, odabrao tehnologije, usput istraživao tržište i onda jednog dana na netu se pojavi uship platforma identična svim mojim zamislima. Bio je to šok za mene, mjeseci planiranja su pali u vodu. Postavljao sam sebi bezbroj pitanja, kako je moguće, kako mi je promakla ta platforma, no na kraju se ispostavilo da ta platforma nije bila vidljiva izvan US, tako su se zaštitili od ‘krađe’ ideje.
Zašto sam ovo napisao?? Iz iskustva, da ne gubiš vrijeme i novac na projekte koji neće biti konkurentni, no ako imaš inovativna rješenja onda samo naprijed.