Top Proizvodi - Facebook trgovina i topproizvodi.com - iskustva

Jel isporuka bila dronom? :smile:

1 Like

Kupio nesto jednom kod njih, ali ne online, vec otisao kod njih u trgovinu i pred njima otvorio kutiju s proizvodom i isprobao da se osobno uvjerim sta kupujem.

pa oni na adresu, prijavi što god ako su te smuljali.

Nisam iz ZG, u Rijeci sam.

Tako da mo se bas i ne isplati

Pa kontaktiraš institucije, prijaviš, Email, tel.

Poštovani,
kao i svi koji imaju reklamaciju bili ste obavješteni o tome da vratite proizvod na istu adresu i da cete dobiti povrat novaca . Međutim Vi ste se oglušili na to i počeli se razgovarati neprimjereno na stranici i iz tog razloga ste blokirani. Sve reklamacije uvažavamo i sve rješavamo na lijep način ali ne dopuštamo neprimjerene riječi na našoj stranici ! Na ovakav način kako Vi radite se ne rješava ništa vrijeđanjem i ostalo…Unutar 14 dana imate pravo na povrat novaca. Vrijeđanje Vaše je slikano i to rješavamo na drugi način. Molimo sve kupce ako imaju bilo kakvu reklamaciju da posaljete mail ili kontaktirate broj koji je na stranci. U što kracem roku odgovorit cemo na sve upite.

Lp

TopProizvodi

meni se ovo čini pošteno

Po zakonu o potrošačima u Srbiji sva roba kupljena online može se vratiti u roku od 15 dana bez obrazloženja.
Popuni se neki formular i pošalje zajedno sa robom nazad.
Nakon provere da proizvod nije oštećen možete birati drugi proizvod u toj vrednosti ili povrat novca.
Lično sam vratio jedan monitor win-winu jer me nije zadovoljio kvalitetom.
Malo otezali al na kraju uplatili novac na moj račun. :clap:

.

Ispričavam se Top Proizvodi na ovoj objavi, na kraju smo uspjeli riješiti.
Inače sam malo živčan što se tiče sličnih situacija pa me ovo malo uzrujalo bilo.
Imao sam slično iskustvo pa sam pukao kad mi se ovo desilo, ali ok riješeno je.

Zatražio sam brisanje teme, no administrator ne želi. Uredu.

1 Like

Ako se neće obrisati, ja sam za da se barem promjeni naslov. Ali OK, ovo je birtija, nije indeksirano.

1 Like

Odmah nakon odgovora od strane Top Proizvodi a.k.a. @Reklamacija , u zaglavlje teme ugradio sam obavijest o njihovom odgovoru i link na post broj #9. Sada ću izmijeniti sadržaj obavijesti i prilagoditi trenutnom stanju. Također, slažem se da bi trebalo izmijeniti naslov teme.

EDIT: Postavljen je prikladniji naslov.

2 Likeova

Nažalost, nije trebalo mijenjati naslov teme, ta navodna trgovina je i dalje čisti lopovluk i jedino mi je žao da je nisam prije narudžbe provjerio po forumima.
Napravio sam narudžbu od 8 artikala. Dostavom sam dobio paket od kojih najskuplji naručeni artikl nije uopće poslan, iako je uredno je naplaćen, a ruksak koji je poslan je bio u krivoj boji, bez ikakve prethodne najave o tome…
Pokušavao sam kontaktirati trgovinu mobitelom na navedeni kontakt broj, isto tako i viberom, ali naravno , nitko se nije javio punih 7 dana,
Prije sedam dana poslao sam im email, ostavio poruku o nepotpunoj isporuci na njihovoj internet stranici , poslao poruku viberom te na kraju pokušao stupiti u kontakt chatom na njihovoj facebook stranici. Nisam dobio nikakav odgovor (iako su poruke viđene od strane trgovine), sve do danas kad ih nisam upozorio da ću po forumima na internetu napisati kakva su lopovska družina. Tada se javio rečenicom “šta ne valja?”, iako mu je sve bilo detaljno napisano 5 puta, ali napisao sam još jednom da mi nisu poslali jedan artikl koji je naplaćen, i dao im rok da mi ga danas do kraja dana pošalju. Nisu se više javili.
Uz sve to, njihov paket dođe vrlo neprofesionalno zapakiran, bez ikakve zaštitne kutije, samo umotan u najlon, tako da su sve kutijice reflektora bile nagnječene, srećom nije ni jedan puknuo, ali takvo što još nisam vidio.
U svakom slučaju, trgovinu Top Proizvodi zaobilazite u širokom luku

1 Like

i ja sam pre deset dana narucio jedan proizvod od njih ali ga nisam jos dobio niti mi je stigla poruka kao u drugim trgovinama da je proizvod poslan, nazalost to je tako i biti ce sve dok se nesta nenapravi u zastiti potrosaca i zabrani takvima ili ih se stavi na neku crnu listu da ostali kupci nenaprave istu gresku kupujuci kod nepouzdanih takozvanih trgovaca koji mogu raditi s nama sta hoce jer ih zakon stiti vise nego nas.

Bas me zanima da li ce se javiti @Reklamacija a trebalo bi vratiti stari naslov teme.

Seen Feb 5

neće se taj javiti

Ja sam taj dan kad sam bio kupio kod njih tu kameru, dobio sam prijetnje od te osobe telefonski da ako ne uklonim ovu objavu na forumu da će riješavati drugim putem…

I od tad više nikad ne kupujem preko ovih fb idiota.
Nisu svi isti ali izgubio sam povjerenje

šta je pod tim drugim putem mislio, nešto kao sudska tužba za klevetu ili nekakva njihova teroristička sranja?
Ako je ovo drugo mogla bi i antiterosrističla policija imat posla tu, a ne samo za gospodarski kriminal

ako si platio karticom sumnjam da ćeš dobit, a ako plaćaš pouzećem otvori paket dok je dostavjač još tamo i provjeri sadržaj ako si dobio što si naručio.

I šta ako unutra nije ono što je naručio? Jesi ti ikad išta naručio pouzećem? Ti misliš da će ti poštar dati da otvoriš paket prije nego ga platiš? Ili da će ti vratiti novac ako nisi zadovoljan onime što si dobio u paketu? Pošta (ili bilo koja druga kurirska služba) vrši uslugu posredovanja i dostave, ali nije odgovorna niti je dužna štiti ičiji interes u toj transakciji.

vele da hoce: https://www.posta.hr/urucenje-posiljaka-2155/2155?pojam=Kupio+sam+putem+oglasnika+jedan+proizvod+koji+plaćam+pouzećem.+Mogu+li+odmah+prilikom+preuzimanja+paketa+provjeriti+je+li+u+njemu+to+što+sam+i+kupio%3F