Više o firmi desno od rezultata pretrage

Može li mi netko objasniti na koji način se postignu različiti prikazi desno od rezultata pretrage.
Jasno mi je za npr, firmu Eurom da je to rezultat Google pagesa, ali kako se dobije ovo od Ine. U cemu je razlika u tim prikazima, tj kako se postiže?

Vjerovatno Google My Business

https://www.google.com/business/

I odabir kljucnih rijeci tj. trebas optimizirati. Tu su i recenzije koje su dobro dosle. Super stvar ako imas svoju firmu. Sve vise ljudi preko toga cuda dolaze do tebe, upucuju poziv i citaju recenzije.

Google local seo.
Registriras se na google my bussines i dode ti posta sa kodom da verificiras da si vlasnik. Popunis sto vise podataka, radno vrijeme, slike i slicno, ako si tzv. brick and mortar. Ovisno o tipu posla ti izbacuje vazne stvari.(radno vrijeme, cijene, kontakt…)

Za siteove,
schema.org
sa potrebnim podatcima. Nakon toga rangiranje u knowledge panelu, sto ovisi o lokaciji korisnika i relevantnosti.

Ali progooglaj imaju dokumentaciju o tome.

  1. Google local seo
  2. Schema.org
  3. Knowledge panel
1 Like

jasno mi je da je ovaj Eurom preko google bussinesa, ali Ina, što bi to bilo, aobzirom da je izvor i wikipedia, i da nema karte…

Knowledge panel. Google kupi podatke sa raznih stranica ukljucujuci i wikipediju kako bi olaksao korisnicima pronalazak informacija.

Ina ima uredenu stranicu na wikipediji pa od tuda povlace podatke.

1 Like

Google business s kojim preuzmeš vlasništvo lokacije s dopuštenjem i još štošta od googla, recenzije itd.

hvala
How to Create a Knowledge Panel for Your Organization https://gofishdigital.com/create-google-knowledge-panel/