Vps racunalo i domene

Pozdrav!
Pošto sam početnik u radu sa domenama i vps računalima imam podosta pitanja a nit jedan odgovor.
Nisam siguran 100% što radim i molim za pomoć pošto mi sve ne uspijeva!

Situacija je sljedeča (za početak):
Za vježbu sam unajmio vps kod digitalocean.com i koji ‘vrti’ centos linux distribuciju i vestacp koja upravlja domenama a kod godaddy.com sam kupio 3 domene.

Do nedavno sam unutar godaddy.com mogao pristupiti postavkama ‘DNS Zone file’ što sada nije slučaj a neznam zašto?
Poruka koju mi javlja je sljedeća: “The zone file is unavailable because the domain’s set nameservers do not belong to this registrar.” i neznam kako to riješiti i dali uopče moram vratiti na staro.

Ako u pretraživać upišem ip adresu vps-a on mi učita jednu domenu koju sam zakupio. Zašto? Zašto tu jednu a ne neku drugu koja je podešena unutar vestaCP?

DNS servere mogu podešavati na više mjesta. unutar godaddy.com, zatim u postavkama vps na digitalocean.com i unutar vestaCP za svaku domenu posebno.
Tako mora biti ili?

Pod 2. Zato što si tu domenu stavio kao glavnu na digitaloceanu.

  1. Neznam kako je to u go daddyu rjeseno, no problem je sto domena nema defaultne NS-ove od go daddya. Da bi mogao koristiti DNS service od ISP-a, odnosno go daddy-a mora ti domena imati njihove default name servere … pogledaj na netu ili na njihovom help-u, mora negdje pisati.

  2. Po defaultu to nije tako, vec ti treba otvoriti default stranicu od cPanela. To je problem u DNS zonama kod konfiguracije domene, odnosno accounta. Stranicu kada utipkas IP bi trebalo jedino otvoriti ako je IP bas DEDICATED za navedeni account/domenu.

  3. DNS zapise iskljucivo mijenjas na serveru na kojem ti je DNS servis. DNS kod GoDaddy-a recimo koristis za registraciju Name servera i sl, kako bi mogo domenu assignat na server u obliku NS zapisa ili drugog, a sve ostalo direktno na serveru, odnosno VPS-u gdje ti je main DNS.