Web marketing pitanja

Pozdrav svima,

ja sam programer, radim već 10ak godina na razvoju web aplikacija vezanih uglavnom uz radio-tehniku, zrakoplovstvo i sl., ali ne zam puno o web marketingu pa trebam savjet ili pomoć vas koji znate.

Prijateljici sam pomogao podići web stranice na WordPressu, ona piše članke i pomažu joj prijateljice, imaju dosta sadržaja koji iz dana u dan raste, također raste i broj posjeta, a za prošli mjesec su prema google analyticsu imali 1950 “unique visitora”. E sad, meni to ništa ne znači jer se ne razumijem u to, a trebam saznati vezano za bannere, da li se na osnovu broja posjeta npr. može nekoj firmi ponuditi oglašavanje po nekoj cijeni na toj našoj stranici, ili kako to uopće ide?

Slobodno napišite sve što možete, ili me uputite na tutoriale i sl. ili na kontakte kome bi se mogli obratiti vezano uz ovu temu.

Hvala

Najbolje da prvo uložiš par stotina kuna u analizu stranice i seo , jer to nije neka velika posjeta

poslao sam vam poruku, jer ima tu previse toga za pisati :slight_smile:

Sve ovisi, koja je tematika stranice?
Ako nije problem da ostavite link do stranice i sl.?
Što se tiče prodaje bannera i reklamnog prostora, naravno da možete prodati, ali samo pod uvjetom da je kupac spreman kupiti - mora mu cijena odgovarati i da ima neku korist od toga, a vi sami prosudite što od toga imate…

To ne možeš reći s obzirom da ne znaš koja je tematika sitea u pitanju, pa takve paušalne prijedloge i ocijene nemoj davati.

Upravo tako, za neki općeniti news portal nije, ali za neku usko specijaliziranu kategoriju je, relativno.

A čuj…
Ako ima sajt sa smiješnim slika i mjesečno mu dođe 2000 ljudi koji žele vidjeti par sisa i duhovit tekst ispod - to je ništa.
Ako prodaje jahte i mjesečno mu dođe 2000 ljudi koji žele kupiti jahtu - iduće godine u ovo vrijeme bit će milijunaš.

Evo neka se autor izjasni koja je tematika stranice ali iz njegove rečenice