Web stranica - Pomoć kod početničkih pitanja

Pozdrav svima

Posto nemam iskustva sa web stranicama imam par pitanja pa ako neko ima vise iskustva bio bih mu zahvalan da da odgovori na sljedeca pitanja.

  1. Npr. ako je ista nisa i ako pregledi dolaze iz iste zemlje da li je cijena adsense reklama ista i na YouTube-u i na Web stranici (mislim na zaradu po kliku na reklamu)

  2. I po vama da li je bolji naziv, “xxx-xxx.org” ili "xxx-xxx.net, sta vam bolje zvuci, .org ili .net a crticu moram da ubacim zato sto je fraza bez crtice zauzeta po svim mogucim varijacijama a te dvije domene sa .org i .net su slobodne.

Hvala :slight_smile:

.net definitivno

Za iste KWe je veca zarada sa sajta.

@Veritos @Jeronimo034

Hvala vam na odgovoru :slight_smile:

Evo jos jedno brzinsko pitanje, posto sam totalni amater sa web stranicama. Valja li sta ovaj premium plan na Wordpresu 99 eura godisnje sa domenom. Kazem da sam totalni pocetnik pa bi mi ovo svakako sluzilo da se koliko toliko naucim, a 99 eura za godinu dana i nije neka cifra pa mi nije problem ako je samo sprzim. :slight_smile:

Za te pare ima da uzmes 2 shared hosta i 5 domena…Ne isplati se. Uzmi hosting neki i domen i teraj, sto bi bacao pare na te gluposti. Jos ako izimas npr .info domen na namecheap-u su 1$… Bolje uzmi ovo sto sam ti ja rekao pa se igraj i uci.

@Edis_Alic nadam se da nećeš zamjeriti što pišem u tvojoj temi, ali zanima me nešto što bi se moglo podvući pod istu temu pa da sada ne otvaram novu…