WordPress i WebShop

Uskoro pocinjem raditi jedan mali WP site koji bi u blizoj buducnosti mogao prerasti i u manji web shop. Totalni sam pocetnik u cijeloj prici pa me zanima koliko je komplicirana implementacija webshopa u wordpress? Radi se o djecjoj konfekciji, mali broj artikala (20tak) i za pocetak bi isli samo na placanje pouzecem ili virmanom jer, koliko sam vidio, karticno poslovanje dosta poskupljuje i komplicira cijelu pricu (ili se varam?). Ne radi se o nikakvom velikom komercijalnom projektu, jednostavno imamo (moja draga i ja) nekakvu ideju pa bi probali nesto napraviti bez ulaganja velike love u sve to. Ako to krene u ozbiljnije vode onda bi se obratio proficima da mi naprave webshop kako treba, integrirao placanje karticama i sve sto ide uz to ali za pocetak mislim da mi to nema smisla.
Vidim da se spominje Shopp plugin za WP, jel to ok rjesenje za ovo sto mi treba? Da li se netko od vas bavio s tim ili ste vise orjentirani na nekakva profi rjesenja? Bilo kakva pomoc je dobrodosla jer mi je cijelo ovo podrucje jedna velika magla ali imam uzasnu volju nauciti nesto :slight_smile:

Jel moguce da nitko nema iskustva sa webshopovima i WPom?

ja radim sa WP-om, ali nije mi nikada dolazila ideja da radim nesto slicno…

a da probas sa osCommerce?!

http://www.1stwebdesigner.com/tutorials/create-e-commerce-websites-wordpress/

ne bavim se wp, al sam slučajno naletio na ovaj članak… možda ti pomogne…

[quote=“MoschuS”]Ne radi se o nikakvom velikom komercijalnom projektu, jednostavno imamo (moja draga i ja) nekakvu ideju pa bi probali nesto napraviti bez ulaganja velike love u sve to. Ako to krene u ozbiljnije vode onda bi se obratio proficima da mi naprave webshop kako treba, integrirao placanje karticama i sve sto ide uz to ali za pocetak mislim da mi to nema smisla.
[/quote]