Pozdrav. Klijentica mi je malo smuüena i zaboravila je da radimo web. Domena koju je imala je istekla iza nove godine a kako se nije javljala ja sam mislio da je odustala. E sad se sjetila pa sam provjerio i domena je sad zauzeta… radi se o engleskom izrazu dvije rijeci,com . sad posto se ona ne razumije odlucila je meni uvaliti odabir nove … slobodne su apsiolutno sve domene osim .com , a slobodna je i rijec-rijec.com … njoj se svidja vise to sa crticom, a ja kao da sam citao da to nije dobro nego da je bolje rijecrijec.net ili bilo koja druga domena…
posto radimo webshop, meni se nekako najbolje cini rijecrijec.eu …
kakvo je misljenje struke po pitanju domene?
SEO joj nije bitan, ne zanima ju trenutno google i pretraga … ali ja bi to uzeo svakako u obzir jer ce se vjerojatno predomisliti kasnije kako to obicno i biva… trenutno cilja samo na HR, ali s obzirom da su proizvodi nevezani za ovo podrucje, lako se posao moze prosiriti
Ja daleko vise preferiram domene s crticom; puno su citljivije od sljepljenih. Realno, neke sljepljene rijeci treba procitat par puta prije nego skontas sta pise, a neke se dosta dobro razumiju iz prve.
Hypen je skroz okej, standard i u URI dijelu.
Nikad nisam vjerovao da google “penalizira” domene s hypenom jer nema nikakvog ni logickog ni programskog smisla, al nebitno. Bitno je sta je userima ugodnije.
Crtica nije nikakav problem, imam par takvih domena soldino pozicioniranih. Ali…
S druge strane imam domenu od firme s crticom i tu bi sada rado imao domenu bez crtice.
Ako su dvije riječi kratke, onda preporučam bez crtice. Ukoliko su dugačke, onda je meni ljepše s crticom.
dugacka i kratka … ma ljepse je i citljivije sa crticom… ali ne razumijem se nimalo u ta pravila pa rekoh da pitam ljude sa iskustvom… jer generalno su nazivi sa crticama cesto slobodni a spojeni zauzeti pa me nekako logicnije za zakljucit sa su ove bez crtica “bolje”
Nebi rekao da su bolje, nego ljudima je prirodnije napisati bez crtice, pa ih takve uzimaju, vidio sam puno dobro rangiranih sajtova koji imaju domenu sa crticom, a i sam sam za zadnju stranicu uzeo dvije riječi sa crticom. Javim kroz koji mjesec rezultate.
Koliko znam zar crtica nije legitiman način da se raspoznaju riječi u domeni vizualno a i u google “stroju” ?
Kako god davno sam nešto čitao o tome, pa zaboravio koliko znam nije bitno, tako i tako SEO optimizacija ne završava sa izborom domene Rekao bih da tu počinje možda prije.
Iskreno ne razbijati glavu previše, ali sa crtiom definitivno jasnije, preglednije.
Jedini problem gde ta “crtica”, “crta” može biti sporna jeste u saopštavanju poruke potencijalnom kupcu (ako se radi o video oglasima, audio oglasi (radio reklama) ili u saopštavanju poruke kroz određene kanale komunikacije.
U svakom slučaju je stvar estetike i namene domena, firme 90% slučajeva idu na svoj brend i kao takav retko poseduje dodatne znakove ili razdvajanja u domenu, mnogo je razloga za takav pristup. Ako se radi o blogovima i izgradnji brenda onda bi bili poželjno bez crtice (dojam kupca ili potencijalnog klijenta), dok za niše i ostalo nema toliko bitnu ulogu jer u svakom slučaju dolaze na sadržaj stranice, tako da ih to prvo interesuje, a posle sačuvaju ili ne vašu stranicu, teško da će svako zapamtiti šta je u kom trenutku posetio i koji je naziv stranice
Primer domena sa upotrebom dve crtice je Hypo banka, koliko je to zanimljivo sad je stvar utiska…ime-domen-banka.host
Meni recimo google lijepo raspoznaje koje riječi sam odvojio sa crticom. Ako sam uzeo svije riječi za redom to mi neće skužiti.
Sa druge strane za oko je bolja domena bez crtice.