2400+ Premium wordpress Tema i Plugina

Nedavno sam pokrenio membership stranicu pa reko da vidim mozda i ovdje nekome pomogne.
Sa aktivnim membershipom imate konstanto pristup svim temama i pluginima od kojih neki kostaju i vise od $100. Detalje o clanarini i cijene mozete pogledati ovdje https://heisenberg.studio/membership/

Sve teme i plugini imaju GPL licencu, dakle ovo nije nista ilegalno. Fajlovi nisu nulled i svi rade bez licence. Posto svi ti plugini i teme nemaju auto update dok god se ne unese license kod ja sam napravio svoj plugin pomocu kojega mozete auto update-at sve ostale.

Ako mislite da je ovo laz ili neka prevara evo link do BHW foruma gdje su sve provjerili moderatori.

Ako imate kakvih pitanja slobodno pisite.

8 Likeova

E ovo je zanimljivo! Svaka cast!

2 Likeova

GPL-3

You may not impose any further restrictions on the exercise of the
rights granted or affirmed under this License. For example, you may
not impose a license fee, royalty, or other charge for exercise of
rights granted under this License, and you may not initiate litigation
(including a cross-claim or counterclaim in a lawsuit) alleging that
any patent claim is infringed by making, using, selling, offering for
sale, or importing the Program or any portion of it.

3 Likeova

WordPress is a software licensed under the open-source GPL license. This license governs what you can and can’t do with WordPress. While the GPL license does allow you to reuse, modify and redistribute WordPress for personal as well as commercial purposes, it does require you to release your derivative work under the same license.

All WordPress plugins and themes are also licensed under the same license. That means you are free to modify, reuse and even redistributeall the free and premium WordPress plugins you buy. The only limitation is that you will have to release your derivative work under the same license.

Nisam pravnik al’ posavjetuj se sa nekim.
Onaj dio iz licence što sam citir’o, kosi se sa naplatom tudjeg rada.
‘Oću da kažem meni ni iz džepa nit’ u džep nego da ti se ne desi poslije (kad ti sajt bude super poznat i isplativ) da te neko tuži a da nisi 100% siguran da l’ je odnosno da l’ si ti u pravu.

1 Like

@Veritos

Ako je sw gpl, to ne znaci da mora biti za 0 necega.

Provjerio sam ja vec sve, hvala na info ali bih vas zamolio da ne idemo u offtopic.

1 Like

Mali update, dodano je preko 50 novih tema i plugina u zadnjih par dana i taj broj ce rasti svakim danom.

Imamo trenutno aktivne kodove za 50% popusta
Mjesecna clanarina 50% popust: “monthly-50off”
Godisnja clanarina 50% popust: “early50off”
Unesite kod na checkout stranici prije placanja.

S popustom vas najjeftinij paket kosta samo 5$/month a dobijete pristup svim fajlovima.

Broj mjesta za popust na mjesecnu clanarinu je ogranicen tako da ako ste zainteresirani pozurite prije nego se sve popuni.

Svaka tebi čast. Ja sam na 96down i CMS-Market ali pogledaću i ovo tvoje. Ovo možda jeste “abuse” GPL licence ali nam je svima sačuvala hiljade, nema šta, tako je - kako je.

3 Likeova

Novi kupon kod je “50off-limited” i isto vrijedi kao i ova dva sto sam objavio ranije.

1 Like

To znaci da Veritosu ne moze niko naplatiti ili ga tuziti to sto on dijeli dalje GPL datoteke za pare ili besplatno dok god postuje uslove licence.

You may not impose any further restrictions on the exercise of the
rights granted or affirmed under this License.

Inace sa GPL licence:

Does the GPL allow me to sell copies of the program for money? (#DoesTheGPLAllowMoney)

Yes, the GPL allows everyone to do this. The right to sell copies is part of the definition of free software. Except in one special situation, there is no limit on what price you can charge. (The one exception is the required written offer to provide source code that must accompany binary-only release.)

Does the GPL allow me to charge a fee for downloading the program from my distribution site? (#DoesTheGPLAllowDownloadFee)

Yes. You can charge any fee you wish for distributing a copy of the program. If you distribute binaries by download, you must provide “equivalent access” to download the source—therefore, the fee to download source may not be greater than the fee to download the binary.

U prevodu kupis sad clanstvo kod Veritosa i napravis isti sajt i prodajes upola cijene :rofl:

Problem kod WP pluginova i tema je sto ima mnogo datoteka koje dodju uz plugin koje u nekoj teoriji nisu pod GPL licencom.

Primjer je i Linux koji je isto pod GNU GPL licencom, ali imas masu distribucija koje nisu besplatne nego se naplacuju.

3 Likeova

Veliki update: sada ima preko 2400 tema i plugina :slight_smile:

5 Likeova

Da li moze placanje u cryptu? Btc, eth, ltc?

Moze, samo odaberi crypto na checkoutu.

1 Like

Posto sam na BHWu napravio giveaway onda cu i ovdje da pomognem nasima :smiley:
Dijelim besplatno fajlove, svatko moze zatrazit jedan. Nadjite temu ili plugin koju zelite sa moje stranice i samo napisite ime/link ovdje, nakon toga dobijete download link sa zippyshare.

6 Likeova

Kute shop :slight_smile:

Download: https://www49.zippyshare.com/v/WjKPahOj/file.html
VT Scan: https://www.virustotal.com/gui/file-analysis/MTZmZWZjMjljYmNjNDMyMWFiZDI1ZDFhMmQzYmNmMmQ6MTU2NjM2MDk0MA==/detection

1 Like

Nadam se da nam hosting provajder nece raditi probleme

ThemeGrill ako moze :slight_smile:

Nema razloga zasto bi pravili probleme.
Zamisli kakvih bi ja imao problema da je ilegala, kad sve to hostam.

Koja tema? themegrill su developeri