Varaš se ako misliš da je to tako jednostavno.
Ovo je samo jedan primjer:
Zakoni o zaštiti intelektualnog vlasništva su vjerojatno najkompleksnija
vrsta zakona. Uz njih se veže i međunarodno trgovačko pravo, gro pravilnika, odredaba…
A sve to se opet veže pitanja tko je i iz koje zemlje kome krade brand, da li je ta
zemlja potpisnica ovog međunarodnog sporazuma, onog pravilnika itd.
Da li je brend zaštičen i na kojoj razini…
Google i kao i sve druge mega tvrtke, ne samo da paze na te stvari, već
imaju kompletne pravne odjele koji se bave time. Mislim da ne postoji
niti jedan informački div koji nije naplatio ili isplatio barem 1M USD
zbog intelektualnog vlasništva.
Po našem pravnom sustavu koji nije niti blizu pravnih sustava razvijenih zemalja
ne možeš koristiti naziv “hrvatski telekom” jer je zaštičen i dio je druge puno veće grupacije.
Mislim možeš - ali onda možeš očekivati i neželjenu omotnicu.