S obzirom da mi je main sajt sad već star preko 2,5 godine sa prkeo 150 uploadanih članaka, i imao sam pad prometa od Google Update-a u 10. mjesecu, odlučio sam proći kroz sve članke i ažurirati ih.
Znači, ovo ispada malo drugačije od standardnog pisanja sadržaja, pa me zanima kako vi to radite? Ja sam mislio ovako:
- Provjerim stranicu i vidim ako treba dodati ili obrisati dio sadržaja radi bolje kvalitete
- Otvoriti GSC i vidjeti za koje pojmove se rankira stranica, provjeriti top 10-15 pojmova i ako ih nemam u članku ubaciti ih na prirodan način
- Provjeriti sve affiliate linkove i staviti nofollow tag na njih jer to nisam radio u prošlosti
- Kada ažuriram članak, neću mijenjati publish date, ali ću pokazati “Last updated on…”, mislim da je to dovoljno Google-u da shvati da je nešto mijenjano.
- Na Best X for Y proizvode ću dodati one blokove što sam spominjao neki dan, čisto radi UX-a i bolje konverzije (nadam se)
- Odraditi manual interlinking na svim člancima
- Naravno, na kraju zatražiti ponovni crawl preko GSC
- Također, malo ću koristiti Kadence blokove da bi napravio članke malo lakše za čitanje, pod tim mislim specifično na ovaj dio:
to mi je prije bio običan unbulleted list, ali meni ovako izgleda preglednije, pa se nadam da će se tako činiti i (potencijalnim) posjetiteljima. Ne planiram svaki bulleted list pretvarati u ovo, ali neke koji imaju više teksta, ili neke “step by step” upute sam mislio staviti da budu ovako.
I pitanje u vezi interlinkinga, je li okej na kraju članka dodati “Related Posts” pa staviti dva-tri članka koji su usko vezani uz temu, a nisam ih uspio linkati kroz sadržaj. To sam ažurirao na par članaka jer u prošlosti i nisam baš stavio članke koji su stvarno povezani s temom haha.
Eto, to je to ukratko, ako tko ima kakav savjet, volio bi čuti