Da li vi koji koristite Booking.com affiliate u zadnje vrijeme imate povećani broj otkazivanja bukiranja?
Gledam, u proteklom tjednu sam imao 11 bukiranja, od čega ih je čak 6 otkazano. Što se to događa? Inače se postotak otkazivanja kretao recimo oko 25%, što je također poprilično visoko, ali u zadnje vrijeme je postalo turbo radikalno.
Ovako, booking uzima od hotela, resortova itd od 15% do 60% cijene bukiranja, 15% je izuzetno nizak postotak za tu industriju i to je osnovni paket bookinga, ovi do 60% dobivaju druge beneficije, od toga da ih booking reklamira preko adsensa, da ih baca više u svojoj booking-com tražilici, i druge pogodnosti.
Što se tiče cijene po rezervaciji, to zaista varira, od 1 eura pa teoretski to može bit i više od 10k eura, pa i više - (recimo ako 5 direktora uzme hotel od 6 zvjezdica u Dubaiu, i to uzmu na tipa 3 tjedna koliko traje neki sajam, a noć iznosi 500€, računaj. 500€ X 21 dan X 5 osoba = 53 000€, neka booking od hotela uzme 20% za usluge promidžbe odnosno oko 10 000 eura, tebi od toga ide 25%, što iznosi 2500 €. Naravno, ja nikada nisam imao niti blizu takvu konverziju, ali reko teoretski čisto da se zna.
Znači, od svakog bukiranja dobijete 25% komisije koju dobiva sam Booking-com, taj postotak mislim da se penje do 40%. Recimo na 30% zarade od bukiranja dođete ako u mjesec dana ostvarite 50+ bukiranja, itd.
Ja imam malo specifične metode i baš ne spadam u konvencionalnu skupinu korisnika booking affiliatea. Ja sam s svojom konverzijom zadovoljan, definitivno imam računicu, koja je puno jača od adsensa. Adsense je dobar, ali booking-com se pokazao jači, a mislim da bi i za svakog drugog tko je u travel industriji.
Cookie od booking-com affiliatea traje 90 dana, tako da i vrijeme radi za nas.
Recimo ovo je mojih top 10 bukiranja od 1.6. do petka 26.6.
Do petka je u mjesecu bilo 41 bukiranje, od čega ih je hrpa otkazana, a ovo je top 10 onih koji nisu, ZA SADA.
Naravno, čovjek može kombinirati i booking sa adsensom. Kako kome odgovara ovisno o posjeti.
Adsense je dobar, ali jasno, sve ovisi kakvu čovjek posjetu ima, ako netko ima niche web stranicu o Bosch bušilicama, normalno da mu je bolje zarađivat od Amazona i dobivat 6% proviziju od prodaje, nego ići samo na adsense.
U turizmu su milijarde, u turizmu je lova, međuostalim zato i tipkam da ohrabrim ljude da pokušaju nekakav specifičan niche. Kada se sjetim koliko sam vremena i novca znao potrošit u nekakve wallpaper, photos i slične copy paste nekvalitetne stranice, pa se onda razbacam na 15 projekata od kojeg na kraju prolaznu ocjenu dobiju dva, pa bolje bi mi bilo da sam se od samog starta primio Amazona i drugih affiliatea.
No sve je to škola, može se s adsensom, ali affiliatei su viša razina.
@abercrombie, hvala takodje na informacijama.
Ja koristim hotelscombined affiliate, u pocetku “nije bilo lose”, a onda je stalo bas, pa se razmisljam o prelasku na booking direktno.
Problem je kod mene isto sto su sajtovi moji na SR jeziku.
Mislis li da bi sa bookingom moglo da se uradi nesto za sajtove moje koji su na SR jeziku?
Hvala!
Svaka čast na informacijama abercrombie. Imao bih isto pitanje kao i drmko, kakva je mogućnost sa sajtovima iz turizma na domaćem jeziku? I zanima me koje su dostupne metode isplate za booking affiliate pošto nisam našao tu informaciju na sajtu. Hvala unapred.
He he, toliko si ih zapalio da su uglavnom previdjeli ovo tvoje pitanje.
Što se tiče otkazivanja bookiranja, mislim da je to istina i realnost vremena
Vidimo svi da cvjeta terorizam, nažalost,
Bojim se da je to razlog mnogim otkazanim rezervacijana i izletina.
Samo se je za nadati boljem i sigurnijem trendu pa tako i komercijalnijem.
U kojoj mjeri se njihovi widgeti mogu customizirati? Npr., imam clanak naslovljen s “Odmor s psom u Hrvatskoj”, i naravno, ja tu zelim prikazati smjestajne jedinice iz hrvatske, koje dozvoljavaju unos kucnih ljubimaca u objekat. Da li je to moguce napraviti?
Vidim da imaju 2 nacina implementacije svojih oglasa, putem codea koji se ugradi u stranicu, i imaju widget za pretragu. Sve mi se cini da nije moguce ovo sto ja zelim?
Nisam vidio ovaj gornji dio što si dodao u zanjem postu.
Taj booking widget jedino dopušta da već predefiniraš oglase da pokazuju samo Hrvatske smještaje. Ovako out of the box to je jedino što se nudi, tako ti ostaje jedino da se sam dohvatiš njihovog API-a i na tome poradiš sam za neko složenije filtriranje.
To mu sigurno ne ostaje, nema tek tako složenijeg filtriranja. .
Za korištenje API-a na Booking.com, na Hotelscombined, ali uglavnom i na drugim Travel Hotel Affiliateima potrebno je postati VIP Affliate, odnosno ostvariti neku (ne malu) količinu bookinga, odnosno traffica.
No ipak, mislim da se widgeti mogu customizirati kako god želiš.
Moguce da bi se to dogodilo.
Trenutno imam 54 dolara na nalogu, ali ne mogu da cekam do 100,jer je mesecna zarada sad veoma mala, 3-5 dolara.
U pocetku je bilo 60 dolara, pa je palo na 25, pa na 17, 10 i onda sam jako malo.
Registrovao sam se na Booking sajtu i dobio onaj ref link, dobio sam mogucnost ulaska u admin panel, kreirrao sam search formu, postavio linkove za 100 -ak hotela koji su na mom sajtu, postavio 2, 3, banera sa tim ref. linkom.
Rekao sam jednom prijatelju da udje na taj link da pregledava smestaj, ali u admin panelu, koliko vidim, ne pokazuje u statistici da je bilo posetioca.
Da li se ceka jos neko odobrenje ili je problem u necem drugom?
Da napomenem da nisam u celosti uneo licne podatke na linku “Your Account”.