Explore Feed završava se testiranjem i širi se na cijeli svijet


#1

Šta će se desiti sa reachom kada u cijelom svijetu bude aktivan ‘Explore Feed’ ostaje da se vidi…


#2

Resili da nas ociste pa to ti je :slight_smile:

Jedno od resenja…


#3

Ma Nemanja nema od toga nista, to ce ti uraditi od 100k jedno 100 ljudi.

Ocaj, sve sto se moze reci. Vidio sam i jucer onu vijest, sto prave kategoriju za vijesti, testiraju je vec u nekim gradovima u Americi. Selekciji ce pristupiti veliki, mislim da se blizi kraj mnogima.
Rasprodati sve i u Njemacku na baustelu :smiley: :smiley: ovoga, cemo se prisjecati u lijepim trenucima haha…Za mnoge ove promjene, krivci su i oni maloumnici sto sire lazi, sinoc je jedan tu prodavao page (za onakve lazi, moras imati talenta, a ujedno i biti glup).


#4

a sta ce biti sa placenim oglasima? ne pratim ovo baš puno, gdje će oni ići?


#5

To ce ici kao i do sad :smiley: Logicno Mark $$$$$$$


#6

Ici ce i na ‘Explore Feed’ a i tamo gdje budu prijatelji, logicno :smiley:


#7

Zna li se od kojeg ce mjeseca to poceti? Vise se ne isplati ni ulagati u stranice


#8

Ne Đurić
1 hr ·
Oke, sad kada je i definitivno da Raketica nece nigde (sorry Bildi mozda ga ne zovu tako ali svi znamo zasto se rade testovi), mogu da vam obrazlozim zasto je ovo dobro za brendove ( i agencije).

Kao prvo, vas (nas) kontent je :neutral_face: . To znate i vi, i ja i svi koji su ikada lajkovali vasu stranu. Kako znate? Pa nikada nije viralan. Problem nije u tome sto ste losi u svom poslu, vec sto ste bolji marketari - vas kontent je manje viralan! Kako to?

Brendovi su mahom pozicionirani tako da omogacavaju (ili barem ne sprecavaju) rast trzisnog udela, sto znaci da su stvoreni da se svide vecini ljudi. Ako vas kontent dobro predstavlja vrednosti tog brenda, znaci da ce vecina ljudi biti ok prema njemu. Ali nece biti :open_mouth:, :astonished: ili :dizzy_face:. Nece :cry: ili :joy:. Ako to rade onda vas kontent ne valja. Not brand safe as some will way.

Safe content is not entertainment. Ne verujete mi? Google, FB i Apple su bacili ogroan novac prosle godine u Holivud, ali jludima nije intersatno da gledaju Pewdie pie koji se bori protiv sundjera ili Garija V i Zvezde DevOpsa. Nije, ljudi hoce incestoidni GOT iz HBoa, Narcos iz Netflixa ili cak A. Gods iz Amazona - not safe, but fucking entertaining!

Ova promena (za razliku od prethodnih) nije protiv brendova ili agnecija. Facebook je sada ubio viralne izdavace. I to nikako nije fer, ali vec ste navikli na to, zar ne?

Zasto je ovo dobro za vas? Ionako ste vec placali oglase, ako ste iole ozbiljni u vezi drustvenim mreza. Jedino sto je drugacije je da se sada vas oglas takmici protiv mutnog selfija iz kafane i kvazi bloga ( ovaj tekst) - u toj konkurenci malo bolji video oglas odradice posao - predstavice vrednost vaseg brenda. I ljudi ce mu posvetiti par sekundi, ako nista drugo ono zbog razlike u kvalitetu produckije.

Happy hunting for attention! :eye:️‍:left_speech_bubble:️:eye:️‍:left_speech_bubble:️


#9

Sta mislite isplatili se i dalje ulagati u stranice, kupovati ih? Sta imate u planu,pitanje za ove koji se bave Instant Artiklima?


#10

Ne znam kako misliš da ti odgovorimo kada ovo još nije stupilo na scenu.


#11

po2018

Ili kod nekih jeste, page od kolege, radi se o objavi slike…

Svojih se i plasim, obzirom da necu jos 4 dana moci nista objaviti.


#12

@Olaf moja neka logika da ce to za mjesec, najkasnije 2 biti sve tako kao sto je cupomakraska stavio sliku, planirate li sta dalje?


#13

Fejsbuk stranice u buducnosti bez ulaganju velikog novca sluzice samo za ukras, bar za sada po ovom sto fejsbuk radi


#14

Bas tako, ja vjerujem da ce i njemu opasti zarada jer ce dosta ljudi stati na instant artiklima i poslom i da ce izgubiti dosta korisnika.


#15

To ce biti otprilike ONAJ dan kada se na portalima pojavi vijest da je “pao Facebook”

Uvijek je tako… cim lafo “ustopa”, reach “opadne” :slight_smile:

Po meni to nije definitivan “kraj”, ali dobrim dijelom jeste za one koji su pravili portale/pageove kako bi u 15 dana zaradili bilo kakav novac… ti clickbaiti su i ubili FB dobrim dijelom.

Sada to sto se Mark vadi na takve medije i vijesti koje su “unistile” americke izbore, to je druga stvar, iako vecinom ne bude bas 100% kako on navodi… ali vidjecemo.

Sjecate li se “Timelinea” u dvije kolone kako je bio “hvaljen” i “najavljivan na sva zvona” i samo je jednog dana nestao kao da ga nije nikada niti bilo. Ok, tada su mozda i naucili lekciju pa sada vise testaju, ali po meni ovo bas i nema smisla sto rade, bar po ovome sto pisu u medijima da ce ono bas sebi “ispilati granu na kojoj sjede” i koja im donosi extra zaradu…

Ali… uvijek tu postoji jedno “ali” za koje nikada necemo saznati sta je zapravo istina!


#16

Ne kontam kako ce odrezanu granu na kojoj sjede kad rade upravo suprotno… Model koji si primnjeli na srpskom facebooku- feed samo za prijatelje (stranice u drugom djelu gdje ne gleda svako)… Naravno, reach stranica ja opao za nekih 60-70% ali- malo firme su pocele ulagati u promociju i potrosilo se vise vise novca na reklame a reklame nisu bile previse prisutne, tj na tom feedu su bili samo prijatelji i pokoja reklama pa izgleda kao da feed nije prenatrpan glupostima…

Znaci zaradili su vise i zasto onda ne bi prenjeli to na citav fb…


#17

Vidjet cemo sve kako ce biti, ja ne znam bas da ce tako zaraditi vise jer milioni ljudi su registrovani i zaradjuju na IA, ako ljudi mogu zaraditi po 50-100$ dnevno, znaci oni minimalno duplo zarade od toga, i jos na to vjerujem da ce izgubiti dosta korisnika.


#18

Pa kad zaradis vise, kad uzimas pola od 100$ dnevno, il kad uzimas sve?


#19

kazem kad zaradis ili 50 ili 100 dollara dajem primjer neki, znaci on ima vjerovatno duplo, nece nas bezveze placati ako on nema zarade


#20

Instant clanci su nastali kao teznja sto vecem dosegu reklama (da se prikaze oglasivacima da ima mnogo vise mjesta za prikaz reklame osim na feedu) ILI su imali premalo prostora na feedu da ispucavaju sve reklame “na vrijeme”, PA su napravili IA.

Nisam bas siguran sta je tacno od ove dvije teze iako ce neki reci da su zapravo htjeli centralizovati sistem vijesti samo na Facebooku bez da korisnici idu van drustvene mreze, sto mi nikada zapravo i nije bilo neko valjano objasnjenje s njihove strane.