Flex-da ili ne?

Evo ljudi kako mi se bliži kraj fakulteta,ozbiljno razmišljam da se uhvatim malo ozbiljnije oko programiranja.Inače sam čisti hobi programer,ali imam solidno znanje iz C# i ASP.NET-a.Prije nekih dva mjeseca sam slučajno naišao na Flex framework i toliko mi se svidjelo da sam odmah naručio dvije knjige na Amazonu i počeo učiti.E sad ja sam svjestan da sam tek pohvatao konce i naučio osnove,ali sam veoma voljan svladati Flex i na kompliciranijem nivou.Mene zanima da li itko u Hrvatskoj radi profesionalno na flex platformi,te opčenito kakva je potražnja za ljudima koji znaju flex.Po netu vidim da je vani dosta tražen,ali mi se čini da se u nas još nije probio.
U biti moje pitanje je ima li smisla učiti nešto,ako u poslovnom svijetu(u Hrvatskoj) nema potražnje za istim!?

Koliko znam nije toliko trazeno u HR makar sam imao nekoliko zahtjeva.
Ja sam Flasher pa bas i nisam upucen u stanje Flex-a. Mozda bi ti gorrc mogao nesto vise reci…
Najbolja adresa ti je Zagreb Flex User Group
Pozdrav!

Teško je u Hrvatskoj s Flexom jer ljudi nisu upoznati s njime i njegovim mogučnostima. No zadnje vrijeme ima pomaka ali koliko vidim s njim rade ili velike firme ili zapaljeni Flexaši. Studiji čiji životi su orjentirani na Flash ili su imali Flash kao dio svoje ponude nisu se primili Flexa. Što me je malo iznenadilo, no što je tu je.

No mislim da je Flex dobar put za razvoj jer jezik je OOP sličan Javi i C# samo light verzija, a Flex je component event driven, što znaći da čovjek koji nauči rad u FLexu nebi trebao imati problem sa component event driven tehnologijama tipa Visual Basic ili ASP.NET (barem mislim da je ASP takav).
Adobe se kod razvoja drži standarda za razliku od nekih drugih pa učenjem Flexa se se shvati i funkcioniranje drugih tehnologija (DOM).

Flex je trenutačno jedan od najačih RIA tool-a na tržištu a sad dali ima mjesta za njega na našem tržištu. Ima ali u ograničenim količinama.

Ja bi na tvom mjestu bacio fokus na AIR.