Godaddy Managed Wordpress hosting backup

Prodao sam stranicu na ovom hostingu, no nikako ne uspjevam uraditi backup s pluginima ni nicim, a hosting nema Cpanel. Da li je netko radio backup s ovog hostinga, da ima rješenje?

Da li si pogledao da slučajno nema FTP ?

Pristupi FTP i skini plugine i sve što ti je potrebno.

Ima, no problem je što im hosting radi neke restrikcije i blokira sve backup plugine, te se i sa Filezillom javlja problem kod backupa. Probao sam 50 rješenja i svaki put neki problem, pa me zanima ako se je tko susreo baš s ovim backupom da mi da rješenje…

Javi se na support sada imas 24/7 siguran sam da će ti pomoći.

Radim ovaj FTP trenutno backup. Je normalno da stranica ima više desetaka GB? Ima oko 60 tekstova?

Nažalost, s obzirom da su jedni od najskupljih, pomoći nema - totalno loš support. Kao da sam dobio studenta u Tcomu, pa mi kaže da probam resetirati ruter i samo u krug isto. Totalno raoozočarenje. Sve šalju na manual FTP backup. Cpanel od hostinga ne postoji. Backup preko updraft ili all in one i sličnih plugina ne uspjeva.

Hm… Ne znam kako ti onda pomoći. Ako nemaš nekih bitnih websajtova ili domena prodaj account :confused:

Ma da ja bi licno trazio da mi oni urade backup jer sam platio za tu uslugu i ne mogu mi je polovično prodati.

Tražio sam i ja. Na kraju nakon preko 10 puta kontaktiranja su mi ponudili opciju da oni u roku od 10 dana migriraju stranicu na normalan njihov web hosting, gdje ima cpanel, ali za 99.99$.

Totalno ne mogu vjerovati kakav im je support.

E stvarno sramota. Koristim njihove usluge od kako radim na interntu ( 9-10 godina) i nisam do sada imao nekih većih problema . Sve do sada što sam trebao su u roku odradili i preporučujem ih svima. Ali ovo je sada stvarno sramota. Samo me zanima da li si slučajno pogledao prije kupnje da nemaš pristup potrebnim opcijama ?