Google Ads PRVA pozicija

Dakle imam klijenta koji je dobio konkurencju nedavno na oglasima.

Ima web koji ima 75Mobile i 95 na desktop prema page speed. I radi brzo, pregledan i u generičkim rezultatima je prvi najčešće link na prvoj stranici.

NOVA konkurencija nema ga nigdje osim na oglasima.

No boli ga jer konkurencija je tipa “pljuje po njemu” dosta loša, mljatori kako kaže prodaju neke kopije njegovih proizvoda, a oglas uvijek ispred njegovog.

Ovo je trenutno on naspram konkurencije. Nova stranica je ova druga stavka u drugom redu,

Što napraviti da ga gurnem napred, oglase sam pregledao, ima kampanju remarketing i search resposnisve, sve ključne riječi.
Jedna podešena na klikove, jedna na konverzije posjeta stranica.

Optimizacija kaže da je 100%, doduše oglasi optimizacija kaže dobra za 2 oglasa, i izvsna ja jedan.

Poginuo sam i razinu koju je spreman platiti po kliku na toj jednoj kampanji.

On samo hoće da ON bude PRVI ne drugi. Može pomoć?

Napomena da sam uletio u to nakon par ljudi koji su kemijali sve i svašta.

Nema tu previse filozofije. Podignite cijenu klika dok ne dode na prvu poziciju. Ili jos bolje na pocetku raditi na optimizaciji, ubacivati negativne kljucne rijeci kako se nebi trosilo para na jalovu posjetu pa onda podizati cijenu klika. Tako nesto sam i ja napravio, ali imam problema sa klikanjem oglasa od strane konkurancije. Neke pare dobim nazad, ali vecinu mi potrosi. Rjesenje je da upisem njegovu ip adresu na crnu listu…samo sto u aplikaciji ne vidim ip adrese koje mi klikaju…

1 Like

Ovo mi je zanimljiva tema i zanima me da li nakon sto se prestane sa oglasavanjem,sajt ostane na gornjim pozicijama ili ekspresno pada?

Ne krivo si shvatio. Ovo je Google ads oglasavanje i nema veze sa organic posjetom i pozicijom stranice.

1 Like

Pada odmah dolje gdje je bio.
Oglasi ne pomažu rejtingu stranice. Pay to win :slight_smile:

Recimo ovaj je organski najčešće prvi, drugi, no mora imati oglas jer mišljenja je da na mobitelu ekipa prvo klikne što vidi a to je prvi oglas.

1 Like

Digao sam max bid za kampanju koja ima cilj klikove i posjete stranici.
Te oglase koliko ide doveo sve na 100%, pa da vidimo.

Konkurencija uvijek može staviti više.

Kako je to prije davno bilo, licitacija za ključnu riječ. pa stavi koliko hoćeš.

Da to mi ide na kuki jel se stalno nesto mijenja, al po meni na gore.

1 Like

Kako za ciji dzep. :smiley:

Ma mijenja se non stop kao AI je pa nije pa ovo pa ono, pa smart kampanje koje rade k*** u određenim stvarima, pa onda upadnem nakon 3 čovjeka koji su valjda 5 kampanja sa po xy oglasa radili svaku drugačije, da iskeno izgubim volju za ičime vezanim uz to. Više to ni ne radim, samo ako baš neki stari klijent kao ovaj, pa eto zapeo.

Usput da li je netko probao GOOGLE MERCHANT za srbiju, bi dalo to malo edge?
Ne vidim da baš koristi se to tamo previše, bar ne u njegovoj branši.

Mislio sam da je to ono oglasavanje za pozicije na gugl pretrazivacu sto bude placeni oglas.