Dakle imam klijenta koji je dobio konkurencju nedavno na oglasima.
Ima web koji ima 75Mobile i 95 na desktop prema page speed. I radi brzo, pregledan i u generičkim rezultatima je prvi najčešće link na prvoj stranici.
NOVA konkurencija nema ga nigdje osim na oglasima.
No boli ga jer konkurencija je tipa “pljuje po njemu” dosta loša, mljatori kako kaže prodaju neke kopije njegovih proizvoda, a oglas uvijek ispred njegovog.
Ovo je trenutno on naspram konkurencije. Nova stranica je ova druga stavka u drugom redu,
Što napraviti da ga gurnem napred, oglase sam pregledao, ima kampanju remarketing i search resposnisve, sve ključne riječi.
Jedna podešena na klikove, jedna na konverzije posjeta stranica.
Optimizacija kaže da je 100%, doduše oglasi optimizacija kaže dobra za 2 oglasa, i izvsna ja jedan.
Poginuo sam i razinu koju je spreman platiti po kliku na toj jednoj kampanji.
On samo hoće da ON bude PRVI ne drugi. Može pomoć?
Napomena da sam uletio u to nakon par ljudi koji su kemijali sve i svašta.
Nema tu previse filozofije. Podignite cijenu klika dok ne dode na prvu poziciju. Ili jos bolje na pocetku raditi na optimizaciji, ubacivati negativne kljucne rijeci kako se nebi trosilo para na jalovu posjetu pa onda podizati cijenu klika. Tako nesto sam i ja napravio, ali imam problema sa klikanjem oglasa od strane konkurancije. Neke pare dobim nazad, ali vecinu mi potrosi. Rjesenje je da upisem njegovu ip adresu na crnu listu…samo sto u aplikaciji ne vidim ip adrese koje mi klikaju…
Ma mijenja se non stop kao AI je pa nije pa ovo pa ono, pa smart kampanje koje rade k*** u određenim stvarima, pa onda upadnem nakon 3 čovjeka koji su valjda 5 kampanja sa po xy oglasa radili svaku drugačije, da iskeno izgubim volju za ičime vezanim uz to. Više to ni ne radim, samo ako baš neki stari klijent kao ovaj, pa eto zapeo.
Usput da li je netko probao GOOGLE MERCHANT za srbiju, bi dalo to malo edge?
Ne vidim da baš koristi se to tamo previše, bar ne u njegovoj branši.