Gornja granica za shared hosting

Radim u proteklih nekoliko mjeseci na jednom portalu koji ima solidnu posjećenost. U prosjeku je to oko 10k unique visitsa na dan.

Do nedavno smo bili smješteni na shared serveru jedne hrvatske tvrtke koja je ajmo reći među boljima. Odlučio sam da za sada neću reći o kojoj se firmi radi jer nisam siguran da li su moje pretpostavke ispravne.

Cijeli portal se bazira na mom cms-u koji je razvijen u CI frameworku. Do prije kojih mjesec dana sve je bilo ok, a tada su počele pritužbe hostera. Navodno je portal odjednom počeo trošiti previše resursa. Pošto sam cms razvio sam, znao sam da se stvar može optimizirati. Za početak sam na cijelu naslovnicu stavio cache kako bih smanjio nepotrebno procesiranje. Nakon toga neko vrijeme nije bilo pritužbi. I odjednom, site nije radio. Error 403. Kada smo pitali zašto je site offline, dobili smo odgovor da su nas oni disableali jer smo trošili previše resursa i ostali korisnici su ispaštali radi toga. Ok, znao sam da cms u tom trenutku nije najoptimalniji pa sam pitao u čemu je konkretno problem, koji resursi su točno u pitanju. Izbjegavali su uporno dati odgovor na to pitanje. Svaki puta je odgovor bio: “Preposjećeni ste, definitivno ste prerasli shared hosting i trebate razmisliti o dedicated serveru.”

Nakon što sam uporno dobivao takav odgovor počeo sam se raspitivati malo na twitteru. Svi su se složili da posjećenost sigurno nije prevelika za shared hosting. Rekao sam to njima, a oni su rekli da je posjećenost preko 10x veća od onoga što ja tvrdim. U tom trenu nisam ih uspio uvjeriti da nisu u pravu i da bih ja bio najsretniji čovjek na svijetu da je istina ono što oni tvrde, ali sam shvatio da moram smanjiti broj requestova prilikom loadanja. Optimizirao sam front-end maksimalno. Po mojoj procjeni server sam rasteretio sigurno barem 20-30%. Uveli smo i cloudflare, oni su primijetili da je situacija bolja cca 10%, ali problemi su i dalje postojali.

Ali to nije bilo dovoljno, problemi su se nastavili. Oni su sami rekli da je to možda najoptimiziraniji site koji je kod njih smješten, ali je jednostavno pre posjećen i nije mu mjesto na shared hostingu.

Kako se stvar razvijala postajala mi je sve više i više sumnjiva. Nikako se nismo htjeli zaletavati na dedicated server bez da imamo ikakve konkretne argumente. Natezanje je potrajalo preko mjesec dana. Užasno puno vremena potrošeno je u optimizaciju i međusobno natezanje. Do danas još uvijek nismo saznali u čemu je konkretno bio problem, koje resurse smo dedicirali u prevelikoj mjeri.

Pišem ovaj post jer smo nedavno preselili portal u drugu firmu i za ovo kratko razdoblje ukazalo se da nema nikakvih problema. Portal jest optimiziran maksimalno i za sada ne stvara probleme.

Nekako sve više vjerujem u to da su nas pokušali nasamariti da uzmemo dedicated server kod njih. Nakon što su prvi puta to pokušali htjeli smo probati sa nekom drugom firmom, a kada smo to rekli njima odjednom su svi problemi nestali i sve je opet bilo u najboljem redu - neko vrijeme.

Onda nam se desilo da je jedan članak postao hit u cijeloj državi. Taj dan imali smo preko 85k unique posjeta i nije bilo apsolutno nikakvih problema. Čak smo najavili da će biti navala i sve je prošlo u najboljem redu. Da bi nakon par dana, kada se posjećenost vratila u normalu opet počeli problemi. Uvjeravali su nas da upravo naš site radi probleme. Na pitanje kako to da je pred neki dan bilo sve ok sa gotovo 10x više posjeta nisu dali konkretan odgovor.

Bilo je tu i sasvim nepotrebnih komentara s njihove strane. Nešto na foru “Prodajete oglasa toliko da možete kupit 2 mercedesa svake godine.” i sl.

Moje mišljenje je da su možda pokušali dobiti klijenta koji će im plaćati 2500kn mjesečno za dedicated server. Mogli su procjeniti prema posjeti i oglasnom prostoru da si to možemo priuštiti.

A možda sam totalno u krivu. Sve u svemu totalno sam zbunjen i ne znam više što da mislim.

Neki članovi foruma znaju za ovaj slučaj. Ovim putem ih molim da ne iznose konkretne podatke. Očekujem odgovor nekoga tko ima iskustva sa održavanjem servera. Ima ovdje nekoliko ljudi koji su čak vlasnici takvih firma. Ne želim nikome raditi negativan PR. Samo želim znati da li netko ima sličnih iskustava.

10k pregleda (jedinstvenih), a pretpostavljam da je pregled stranica bar 5 puta veci odnosno 50.000+.

Sto i jeste za drugi tip web hosting-a. 50.000 i to im valjda ne odgovara, to sto imas nekad i vise onda eto i dodatni razlog da te upozore.

Strane web hosting kompanije imaju dosta jace servere, pa ti i kad predjes neki limit to je njima 1% od ukupne snage servera, dok je recimo za domacu firmu koja ima slabije servere 50% opterecenja.

Samo jos ne znam kako si nasao domaci web hosting koji ti nudi toliki mjesecni promet, posto znam da to nema kod nas…

[quote=“nedimx2”]10k pregleda (jedinstvenih), a pretpostavljam da je pregled stranica bar 5 puta veci odnosno 50.000+.

Sto i jeste za drugi tip web hosting-a. 50.000 i to im valjda ne odgovara, to sto imas nekad i vise onda eto i dodatni razlog da te upozore.

Strane web hosting kompanije imaju dosta jace servere, pa ti i kad predjes neki limit to je njima 1% od ukupne snage servera, dok je recimo za domacu firmu koja ima slabije servere 50% opterecenja.

Samo jos ne znam kako si nasao domaci web hosting koji ti nudi toliki mjesecni promet, posto znam da to nema kod nas…[/quote]

Problem jest upravo u tome što nisu niti pisnuli na dan kada je site imao 85 000 unique visitora. Niti nas nisu disableali taj dan. Dok je ostale dane kada je posjećenost u prosjeku 8.5 puta manja bilo problema.

Mjesečni promet nisam nigdje spominjao, ne znam na temelju čega si zaključio da toga kod nas nema. Prošli mjesec, kada je bilo preko milijun pageviewsa potrošili smo 260GB bandwidtha. Smatram da to nije puno. Uglavnom, nije problem u bandwidthu…

EDIT:
kroz para dana ću nadam se imati konkretne podatke o potrošnji resursa pa će se moći izvuči zaključak.

Problem nije u bandwidtha nego u cpu.

mysql je uvjek bio usko grlo, davno sam site preselio na dedi, mislim da je tada bilo isto tu negdje oko 10000 uniqa, ali tada su i serveri bili puno slabiji.
Mislim da ne samo radi drugih, vec i radi tvog sitea bi bilo najbolje preseliti na neki VPS u EU kojeg možeš naći za oko 25 €/mj.

Zbog ovakvih situacija, ja sam presao kod stranih hosting kompanija.

Zadnjih 4-5 godina sam na godaddy, i mogu reci da za nekih 11$ (ukljucen popust) imam hosting koji dnevno bez problema moze podnijeti i vise od 100k posjeta.

Ogranicenje na linux hostingu je 600 istovremenih zahtjeva za fajlove, na windowsu je 450, dok je broj konekcija na mysql bazu 200. To su podaci koje oni garantuju, a u slucaju da server nije opterecen mogu se i povecati.

Gore pomenuti podaci su za najskuplji paket.

Takodje, mnogi se zale na podrsku na Godaddy, ali ako im posaljete poruku na twitter (sa brojem zahtjeva) vrlo brzo odgovore na email.

Dakle, užasno je teško procjenjivati opterećenje na osnovu posjetitelja. Nadam se da ne trebam elaborirati, ali valjda je jasno da loše napisana aplikacija sa 1k posjetitelja može rasturiti shared server, dok odlična aplikacija može hendlati 100k bez da server trepne.

Međutim, ono što ja želim reći nije uopće vezano uz opterećenje. Mislim da takvo ponašanje hostera (nije bitno koji je) nije profesionalno. Prvo, fer pravilo nije profesionalno, isključivanje korisnike nije profesionalno, uvaljivanje za red veličine skupljeg rješenja nije profesionalno. Također, hoster izuzetno često mora pomoći korisniku u optimizaciji aplikacije, a to radi na taj način da mu skrene pažnju na konkretna opterećenja (jebemmu, koliko li sam puta pokretao SQL profiler da bih sa korisnicima definirao iskaze koji rade frku npr.).

Nadalje, bitna je stavka i trajanje tvog zakupa. Dok god je plaćen, nitko ti ne smije isključivati web, osim u slučaju sudskog naloga.

[quote=“Sljaker”]Dakle, užasno je teško procjenjivati opterećenje na osnovu posjetitelja. Nadam se da ne trebam elaborirati, ali valjda je jasno da loše napisana aplikacija sa 1k posjetitelja može rasturiti shared server, dok odlična aplikacija može hendlati 100k bez da server trepne.

Međutim, ono što ja želim reći nije uopće vezano uz opterećenje. Mislim da takvo ponašanje hostera (nije bitno koji je) nije profesionalno. Prvo, fer pravilo nije profesionalno, isključivanje korisnike nije profesionalno, uvaljivanje za red veličine skupljeg rješenja nije profesionalno. Također, hoster izuzetno često mora pomoći korisniku u optimizaciji aplikacije, a to radi na taj način da mu skrene pažnju na konkretna opterećenja (jebemmu, koliko li sam puta pokretao SQL profiler da bih sa korisnicima definirao iskaze koji rade frku npr.).

Nadalje, bitna je stavka i trajanje tvog zakupa. Dok god je plaćen, nitko ti ne smije isključivati web, osim u slučaju sudskog naloga.[/quote]

Naravno da je jasno da sve ovisi o aplikaciji. Ali nije li pravo čudo da na 117 000 pageviewsa sve proslo ok, a kad ima tipa 30-35 000 pageviewsa onda su problemi. Iz toga laički mogu zaključiti da aplikacija radi relativno ok ako može izdržati puno veće opterećenje bez da stvara probleme.

Kod nekih drugih, nazovimo ih “low budget” hostera znao sam dobivati konkretan sql query koji se izvodi predugo i znao sam što mogu i moram optimizirati. Pretpostavljam da u uvjetima korištenja piše da mogu isključiti site u takvim slučajevima. Ne zamjeram to što su isključili site, ali mislim da su nas trebali prvo obavijestiti o tome, a ne čekati da sami skužimo. Kasnije je to već postalo normalno pa smo znali o čemu se radi svaki puta kad bi site bio off.
Čini mi se da zakup traje još minimalno pola godine.

Ono što mi je bilo najčudnije je preporuka dedicated servera s njihove strane bez da smo znali koliko cpu-a trebamo i koliko ram-a trošimo. Sada otprilike imam neke brojke, ali pričekat ću još koji dan da imam veći uzorak.

Inače, isprobao sam puno hrvatskih hosting firmi, još uvijek smatram da ova ima najresponzivniju korisničku podršku. Imaju velik kadar ljudi koji odgovaraju vrlo promptno. Imam tamo puno siteova koje održavam i ne planiram ih seliti za sada.

[quote=“Junior”]Svi su se složili da posjećenost sigurno nije prevelika za shared hosting. Rekao sam to njima, a oni su rekli da je posjećenost preko 10x veća od onoga što ja tvrdim.

(…)

Optimizirao sam front-end maksimalno. Po mojoj procjeni server sam rasteretio sigurno barem 20-30%. Uveli smo i cloudflare, oni su primijetili da je situacija bolja cca 10%, ali problemi su i dalje postojali.

(…)

Taj dan imali smo preko 85k unique posjeta i nije bilo apsolutno nikakvih problema. Čak smo najavili da će biti navala i sve je prošlo u najboljem redu. Da bi nakon par dana, kada se posjećenost vratila u normalu opet počeli problemi. Uvjeravali su nas da upravo naš site radi probleme.[/quote]Moja pretpostavka, ovako na slijepo: oni broje ukupni broj zahtjeva (ne posjetitelje, već zahtjeve za slikama u stranicama, linkanim JS skriptama i sl.) Zato oni dobivaju 10x veći broj zahtjeva od tebe. Kada si imao navalu, svi posjetitelji su “navaljivali” na istu web-stranicu, što je odlična situacija za bilo kakav sustav cacheiranja, koji tada dolazi do izražaja. Zato oni nisu primjetili značajan porast opterećenja.

Trivijalno objašnjenje, ne kažem da stoji. Samo nagađam.

[quote=“Junior”]Nešto na foru “Prodajete oglasa toliko da možete kupit 2 mercedesa svake godine.” i sl.[/quote]E vidiš, tog trenutka si se trebao pokupiti. Da ovo ispričaš bilo kome tko radi u bilo kojoj ozbiljnoj firmi, taj se ne bi mogao načuditi hrabrosti onoga tko ti je to rekao. Nikada, niti u ludilu, nećeš predbacivati klijentu to koliko on zarađuje, a koliko daje tebi, pa to je nezamislivo. Da ovako nešto kažeš u bilo kakvim ozbiljnim poslovnim odnosima, tog trenutka bi dobio raskid svih ugovora. To je izjava koja govori masu toga oko njihove interne organizacije, da djelatnici ne razumiju što si mogu, a što ne smiju dopustiti. Ovakve stvari se ne “izlanu”, čak niti u afektu.

[quote=“tsereg”]Moja pretpostavka, ovako na slijepo: oni broje ukupni broj zahtjeva (ne posjetitelje, već zahtjeve za slikama u stranicama, linkanim JS skriptama i sl.) Zato oni dobivaju 10x veći broj zahtjeva od tebe. Kada si imao navalu, svi posjetitelji su “navaljivali” na istu web-stranicu, što je odlična situacija za bilo kakav sustav cacheiranja, koji tada dolazi do izražaja. Zato oni nisu primjetili značajan porast opterećenja.

Trivijalno objašnjenje, ne kažem da stoji. Samo nagađam.[/quote]

Da, shvatio sam odmah da oni pričaju o requestovima. Baš zato smo srozali taj dio maksimalno. Tvoje objašnjenje ne stoji jer je taj dan bilo preko 80% novih posjetitelja koji su se prvi puta našli na portalu. Tako da nisu mogli imati cache lokalno.

Sve stoji. Ugovor niti nije na moje ime. Da je na meni da odlučujem ne bi do toga niti došlo jer bih site vjerojatno preselio puno prije.

Gle nemora znaciti da se zere CPU zbog broja posjetitelja. Ako je site optimiziran on ne zere CPU. Ja sam imao jedan site Pligg sistem koji je runao cron job i automatski dodavao linkova ka vijestima, plus dnevno je bio visited by bots koji su htjeli spamati (to je gore nego da imas 100 000 posjeta) a moj site je imao oko 200. Od toga 100 botova koji su stalno nesto prckali po stranici. Bio sam kod domaceg hosta i oni nisu htjeli taj site uopce, maknuo sam ga kod godaddya isto misleci da me zele nasamarit, nije ni tamo radio ali tamo su mi tocno rekli, ta i ta datoteka tako i tako steti serveru, prebacen si na quarantine host i popravi to ili makni site. Naravno ja sam to popravio.

E sad, mislim da si trebao pogledat go daddy 4GH host i optic tamo za troduplo manje pare bi dobio host u toj njihovoj mrezi koja funkcionira na nacin ako tvoj site zahtjeva vise resursa oni tebi dadu vise resursa, kada treba manje dadu manje.

E sad, probaj pratiti error log i vidjet dali imas neki error koji ti moze stvarat taj CPU leak. Isto tak im reci da ti tocnu dadu vrijeme kada se to dogodilo. Mozda su bas u to vrijeme dosli ti spameri koji ti mogu zagusit host.

[quote=“dadaas”]Gle nemora znaciti da se zere CPU zbog broja posjetitelja. Ako je site optimiziran on ne zere CPU. Ja sam imao jedan site Pligg sistem koji je runao cron job i automatski dodavao linkova ka vijestima, plus dnevno je bio visited by bots koji su htjeli spamati (to je gore nego da imas 100 000 posjeta) a moj site je imao oko 200. Od toga 100 botova koji su stalno nesto prckali po stranici. Bio sam kod domaceg hosta i oni nisu htjeli taj site uopce, maknuo sam ga kod godaddya isto misleci da me zele nasamarit, nije ni tamo radio ali tamo su mi tocno rekli, ta i ta datoteka tako i tako steti serveru, prebacen si na quarantine host i popravi to ili makni site. Naravno ja sam to popravio.

E sad, mislim da si trebao pogledat go daddy 4GH host i optic tamo za troduplo manje pare bi dobio host u toj njihovoj mrezi koja funkcionira na nacin ako tvoj site zahtjeva vise resursa oni tebi dadu vise resursa, kada treba manje dadu manje.

E sad, probaj pratiti error log i vidjet dali imas neki error koji ti moze stvarat taj CPU leak. Isto tak im reci da ti tocnu dadu vrijeme kada se to dogodilo. Mozda su bas u to vrijeme dosli ti spameri koji ti mogu zagusit host.[/quote]

Hvala na odgovoru, ali ne radi se o tome. Potrošili smo jako puno vremena analizirajući. Ništa osim posjeta ne može generirati takve probleme. Ako imas 100 000 pageviewsa, i par sto tisuća requestova naravno da se to vidjelo na CPU loadu.

Ne želimo baš ići na strane servere. Trenutno smo na cloud hostingu. Vjerojatno je to to o čemu pričaš, ali se radi o domaćoj firmi.

[quote=“Junior”]Tako da nisu mogli imati cache lokalno.[/quote]Mislio sam na cache na serveru. I to od cachea na razini samog web-servera, do cachea na razini operacijskog sustava, pa i cachea diska. Primjerice, ja znam da kada staviš Access bazu na obične windoze i na windoze koje su server, server radi magiju i upiti su ti jednostavno brži. Radi se o optimalizaciji od razine pristupa datoteci, pa na niže. S dohvatom cijelih datoteka mora da file-server čudo radi - to mu je i namjena, uostalom. Imao si ti različite posjetitelje, ali svi su skidali istih nekoliko datoteka (mislim na statične datoteke poput sličica i drugog). A kakve su još optimaliizacije na razini baze podataka, koja isto može keširati rezultate čestih upita, ako nema ažuriranja u međuvremenu, itd.?

Otkad sam u ovom poslu, uvijek govorim da je promptnost debelo precijenjena. Osobno, smatram da kvalitetnu korisničku podršku treba raditi admin, po principu “first in-first out” sa izuzetkom kritičnih incidenata. Odnosno, smatram da je relevantnost puno važnija od promptnosti.

Također, nije posao hostera da dira kod, to je valjda jasno. Međutim, posao hostera jest da pomogne korisniku, a korisnik treba znati da je to fakultativna pomoć, ne obvezujuća.

BTW, moram priznati da mi ovo sa povećanjem posjetitelja i reciprocitetom sa žderanjem resursa i nije baš logično, osim u ekstremnim slučajevima. Naime, postoje neka stara pravila kod svakog ozbiljnog hostera koja bi trebala spriječiti ili drastično ublažiti takve ekstremne situacije:
-pravilo 60% (konkretan server je napunjen kad u piku troši 60% resursa, a na 75% seli korisnike na druge servere)
-podjela resursa (npr. web server je web server, mail server je mail server, database server je database server i to nikad ne treba unificirati na jednu mašinu)
-limiti na aplikaciji (broj threadova, količina fizičke i virtualne memorije, CPU time itd) koji omogučavaju usporenje ili pad samo određene aplikacije bez kritičnog utjecaja na server
-kvalitetan monitoring
itd. itd.

[quote=“Junior”]
Ne želimo baš ići na strane servere. Trenutno smo na cloud hostingu. Vjerojatno je to to o čemu pričaš, ali se radi o domaćoj firmi.[/quote]

Da to bi bilo to vjeorjatno.
Buduci si rekao da je sve ok i da nema greska u eror logu. Onda vrlo vjerojatno cache ne funkcionira kak treba. Jer ako ti svojim posjetiteljima dajes cached page onda je to minimalno opterecenje na server gotovo bez obrzira na broj posjeta. Ja bi pogledao kako funkcionira cache, a ako nije prblem dali mozemo vidjet taj portal.

Portali obicno funkcioniraju da jedan posjetitelj ima i po nekoliko database querya, pa je mozda i tu problem.

A test koji mozes napraviti je da: odes na websitespeed tester, testiras sada kada je sve u redu ili testiras ujutro kada nema ljudi na portalu i navecer kada ima i ako vidis ogromnu razliku onda je zbog broja posjetitelja vrlo vjerojatno, mada ne mora biti. U vecini slucaja je kriv code.

Site je ionako pod cacheom koji traje 1h. Tako da se svi query-i izvode tek nakon sto cache istekne. Što se toga tiče, bilo je isto procesiranja kao i svaki drugi dan, ali je bilo puno puno više requestova koje si gore spomenuo.

[quote=“dadaas”]Da to bi bilo to vjeorjatno.
Buduci si rekao da je sve ok i da nema greska u eror logu. Onda vrlo vjerojatno cache ne funkcionira kak treba. Jer ako ti svojim posjetiteljima dajes cached page onda je to minimalno opterecenje na server gotovo bez obrzira na broj posjeta. Ja bi pogledao kako funkcionira cache, a ako nije prblem dali mozemo vidjet taj portal.

Portali obicno funkcioniraju da jedan posjetitelj ima i po nekoliko database querya, pa je mozda i tu problem.

A test koji mozes napraviti je da: odes na websitespeed tester, testiras sada kada je sve u redu ili testiras ujutro kada nema ljudi na portalu i navecer kada ima i ako vidis ogromnu razliku onda je zbog broja posjetitelja vrlo vjerojatno, mada ne mora biti. U vecini slucaja je kriv code.[/quote]

Znam jako dobro kako stvar funkcionira :slight_smile: Nisam siguran da li si procitao sve sto sam napisao. Site je optimiziran i sve je “keširano”. Cache radi savršeno. Kako back end, tako i front end.

Pročitaj još jednom prvi post ako planiraš dijeliti savjete :slight_smile: Davno smo prošli sve ovo o čemu pričaš :wink: Aplikacija trenutno ne može raditi bolje nego što radi.

Ne možete vidjeti portal jer ne želim dovesti nikoga u neugodnu situaciju.

[quote=“Sljaker”]Otkad sam u ovom poslu, uvijek govorim da je promptnost debelo precijenjena. Osobno, smatram da kvalitetnu korisničku podršku treba raditi admin, po principu “first in-first out” sa izuzetkom kritičnih incidenata. Odnosno, smatram da je relevantnost puno važnija od promptnosti.

Također, nije posao hostera da dira kod, to je valjda jasno. Međutim, posao hostera jest da pomogne korisniku, a korisnik treba znati da je to fakultativna pomoć, ne obvezujuća.

itd. itd.[/quote]

Ne znam puno o tvojoj struci. Meni je kao korisniku fora što odgovor dobivam promptno. Pogotovo kada je sve ostalo u redu :slight_smile:

Nikada nisam molio da debugiraju moju aplikaciju. Sve što sam tražio je eventualno neki graf gdje mogu vidjeti koji resursi trpe i iz kojih mogu zaključiti gdje da počnem dodatno optimizirati i raditi eventualno neke kompromise.

Pošto su se u većini slučajeva servirale statičke html stranice (cache) pretpostavio sam da mysql ne stvara probleme. Optimizirao sam frontend i postigao značajne rezultate.

Ali ne možeš mi nuditi neke VPS pakete i dedicated servere bez da mi kažeš koliko trenutno resursa trošim. Preporuka je bila; “Ajmo početi sa srednjim pa ćemo vidit”. Ne znam zašto su mislili da ćemo to progutat samo tako kad je trošak ~45x veći na godišnjoj razini.

meni sajt koji prelazi 5000 posjeta nije za shared hostinga, vec je za vps

Ok. Pa ne djelim bas savjete vise dijelim onak opcije sto se moze napravit. Jer ovo je misterija, ako je sve cached nebi i ako je site 100% fixed onda tu nebi trebalo biti razloga za koristenje previse resursa. Osim ako sam taj CMS ne zere previse resursa. Al buduckazes da je custom made onda znaci da samo ti to mozes znati. Drugim rijecima mora da je napravljen da i nije tako fleksibilan sto se tice jedenja resursa.

Znam da je ton prvog i nekolicine postova u tome da se misli da hosting kompanije nezele site jer vide da se bi dalo izmust dedicated server. Ali mislim da nije problem u tome jer ste vec prebacili s jednog na drugi host i ako koristite cloud host ili da host uvijek koristi resurse optimalno, odnosno da ako dodje do tih spikeova u trafficu site ne krepa. Zato i nisu reagirali kada je ilo 85k ljudi jer im nije svijetlilo crveno, ali im je svijetlilo crveno kada se neki process ili nesto na stranici aktiviralo.

Mislim da cak ako i odete na dedicated da to nece biti optimizirano jer ce ionako trositi vise resursa nego bi trebao. Tak da ako je pitanje u prvom postu dali vas oni zele pokrast ili natjerat da dadete vise love, odgovor i moje misljenje je da nije tako. 99% da nije tako, a vrlo vjerojatno se radi o losem codu koji nemoze podnjet traffic ili cache ne funkcionira kak treba.

Ako vem je host voljan dati tocne podatke s tocnim vremenom mislim da cete otkloniti gresku.

EDIT:
Postavite se u hostovu situaciju, vas site dere po resursima pa drugi ispastaju, zato vam nude dedictaed, a na dedicatedu bi samo vi ispastali ako se radi o losem codu, pa zato je moja preporuka da procesljate po codu. Mora da site funkcionira na neki nacin na koji dere po resursima. Ako se radi o forumu, tamo iam tona toga sto moze krenuti po zlu.