Opet ti pišeš isto. Ja te pitam kako ćeš doći do posjete ako ne radiš i za gugl? Što prijavljuješ sajt u webmaster tools? Što targetiraš zemlju? Što ijedan link praviš? Što smišljaš naziv bloga? Što smišljaš naslove postova?
Ajde ako ti nije bitno mišljenje gugla daj mi da ja dajem naslove člancima na tvom sajtu, a imaće veze sa tekstom.
Ja ne govorim o spamanju beklinkovima ili drugim sumnjivih tehnikama , gomilanju keyworda i slične stvari. Kao što je do prije neku godinu linkovi značili 90 posto sad sadrzaj znači 90 posto? Šta ako za 5 godina bude bitno nešta treće? jel se nećeš prilagodit? Ja hoću. I ko kaže da nije dobro korisniku ako pratiš i šta gugl trazi?
Ja inače nemam stranice sa igricama, no sam primjer naveo. Imam adult sajtove. Vjerujem da je sličan princip. Video je bitniji od teksta posjetiocu osim ako nije dijabola. Vjerujem da nijednom mom posjetiocu sajtova ne treba opis da pogledaju kako plavuša sisa đoku. I ja da ga ne napišem. Ne pada mi na pamet.Naravno zbog gugla. I gugl će me kazniti zbog uvaljivanja jel imam opis? Ne vjerujem. I opet zašto je sadržaj jadan, dodao si nešta novo igrici ili video klipu. Zar je potrebno za svaku igricu pisat opis ponovo kad već ima napisan na nekom drugom sajtu? Korisniku neće smetati ako prekopiraš opis, ali guglu hoće i onda ti kucaš opis i govoriš sebi da kucaš zbog korisnika, ■■■■■, kucaš zbog gugla.
Ti pričaš o kvalitetnom sadržaju i da će doći nagrada. Može al ne mora. Da li će vrhunski članak od 200 riječi biti nagrađen pozicijom ispred smaračkog teksta od hiljadu? Sumnjam. Opet da ponovim poštovanjem nekih pravila gugla za rangiranje ne isključuje se kvalitetan sadržaj.
Sitnica kao alt tag dal je domena hr ili com dal su kategorije indexovane, dal imaju opis, koliko postova ima u kategorijama, dal je cijeli post vidljiv u kategoriji ili samo dio, dal su indexovane stranice sajta ili samo početna, dal je dobar meta description, dal su raznoliki linkovi ka sajtu, dal ima slika, dal je slika sa opisom il ne, dal se na kraju teksta našao sinonim za ključnu riječ u naslovu posta i još neki milion sitnica mogu uticti na seo, kad prestanu uticat nećemo pričati o seou…
opet kažem najjednostavniji način je da imate više sadržaja (jednakog kvaliteta) od konkurencije da bi je pretekli, postoje još mnoge sitnice koje vam mogu pogurati sajt, ali najjednostavnije je ako konkurent ima npr članak od 450 riječi o upali vena vi imajte od 600, ako ima podnaslove imajte i vi, ako ima slike imajte i vi jednu više, ako je boldovao boldujte i vi, ako je iskrivio iskrivite i vi, ako je ubacio h4 tag ubacite i vi, ako je dobar tekst napisite i vi i ja vjerujem iz iskustva da će vaš sajt doći ispred njegovog zbog 150 riječi. Beklinkove ne gledajte je ako napišete kvalitetan sadržaj beklinkovi će doći hahahha. zajebavam se bitno je da imate linkova ali ne ko ranije pogotovo ne brojčano mnogo kao ranije.
Ja sam npr u jednoj adult kategoriji imao konkurenciju sajta koji je istu temu koristio slične klipove postavljao, ali daleko bolje rangirao od mene. Razlika je bila u nekih 400 riječi na naslovnoj strani sajta. 400 riječi koje posjetiocima ništa ne znače, a gugl ih voli. Meni nije teško bilo napisati 600.
Uglavnom seo je baziran na ličnom mišljenu, tako da sve ovo što sam ja ispisao je moje mišljenje koje se može promijeniti sutra. Prije neki dan čitam na onoj temi tutorijal za adult sajtove ljude koji još pišu o spam komentarima koje sam preporučivao prije 2-3 godine za guranje bloga koji gura sajt. Gugl je živo biće koje se mjenja. Gugl je ko dijete koje raste i sazrijeva i ponekad mu moraš dat zvečku da bi ga umirio, a kad poraste prerašće i to. Prije par godina bila je tema sadržaj je kralj. Tada je moje mišljenje bilo da je sadržaj pion koji može postat kraljica. Danas je stvarno sadržaj postao kraljica, a kad imaš više kraljica od protivnika na tabli lakše ga je matirat. Počeo sam srat previše.
eto mojih ne dva centa no dva feninga.