Jos jedna sramota hrvatskog webhostinga

Vise puta je bilo ovdje rjeci od O2 web hosting provideru, pa evo jos jednog iskustva.

Toleriranje nestrucnosti i neznanja podrske i nije tako strasna stvar koliko njihova nesvjesnost o nekim normama ponasanja opcenito i u poslovanju.
Jednog lijepog suncanog dana svratim na
http://www.poruke.info
, kad ono blue screen of death sa porukom: Korisnički račun je suspendiran radi prekoračenja potrošnje CPU servera što je rezultiralo visokim server load-om…

Pitam se dal su to uvidjeli preko noci ili je bilo vremena za upozornje mene kao klijenta, te gdje u njihovoj ponudi koju sam ja prihvatio
https://www.cano2.com/index.php/Web-hosting-Linux.html
, pise o prekoracenjima resursa servera.

Jednom rjecju: Pametnom jednom dosta i ucite na tudim greskama.

sramota i to velika!!!

To je standardno za sve hostinge, pa i one koje nude brda i doline. Nema nikakvog upozorenja, samo suspend pa se dogovaraj s njima da ti vrate.
(Čast iznimkama, ali iznimka potvrđuje pravilo)

pa gdje si našao opće taj hosting… :zbunj:

02 jer to njemacki provajder? ( u DE ima telefonska mreza sa tim imenom)

Pa tko ti kriv kad ne kupuješ od poznatih hrvatskih webhostinga domenu i host.

Identičan slučaj danas kod mene. Prvo off 50 min., a onda super radi, pa suspended. Bez ikakvih upozorenja ili naznaka da bi se to moglo desit. :S

Ma danas ni jedna hosting firma ne valja, sve je to banana… uvijek neki problemi…

Pozdrav,
A što je sa Fiuhostom, bio si jako zadovoljan sa njima?

Ja tražim novog provajdera pa me zanima.

Pozdrav

Ja sam baš htio postaviti pitanje o O2 web hosting provajderu. Tražim solidan hosting sa kvalitetnom podrškom. Ovi su mi po cijeni i po ostalom što nude izgledali OK, ali ovo je stvarno najbezobraznije što sam vidio. Pa ispada da je ona njihova reklama u kojoj je svaka druga riječ “neograničeno” čista navlakuša i lažno reklamiranje. Po meni je to posao za udrugu potrošača i državni inspektorat. Ovo kod nas sa provajderima je stvarno luda kuća.

U svakom slucaju pogledati uvjete koristenja i SLA. Nije niti prvi niti zadnji put da se ovo nekome dogodilo.

Nije problem sto daju unlimited posto to stvarno onaj hostican ima (ciji je reseller) nego je problem u tome sto se opet baustelci primaju posla koji nije baustela.

Wooow, izeditirao sam joomlu, uzeo reseller za 30 $ i ja sam hoster i onda se pitamo zasto nam je hosting industrija u banani ?

Hvala, ali citam ugovor koji potpisujem pri narudzbi bilo koje usluge.

[quote=“karitas”]Pozdrav,
A što je sa Fiuhostom, bio si jako zadovoljan sa njima?

Ja tražim novog provajdera pa me zanima.[/quote]

Zadovoljan sam s Fiuhostom, već dugo nije bilo problema… Ostalo su bile sitnice…

Ono kažem općenito… bilo koga da odabereš kad tad mora doć do nekog problema…

[quote=“jasi”]Zadovoljan sam s Fiuhostom, već dugo nije bilo problema… Ostalo su bile sitnice…

Ono kažem općenito… bilo koga da odabereš kad tad mora doć do nekog problema…[/quote]

Fiuhost bar riješi probleme koje su mogli ranije spriječiti, dok s nekim stranim hostinzima imam jako loša iskustva. Korisnička podrška su nekakvi rumunji koji pojma nemaju, a glavni admin iz UK se javi tek nakon sto taj pomocnik shvati da nema pojma i nakon što ga nekako izmolim pa prepusti posao šefu…

Da moram i ja nešto zinuti . Kao vlasnik jedne takve firme samo par pametnih. U zadnjih godinu dvije nahrdalo se takvih resellera i biznismena bez imena i tvrtke te njihovih obečanja za par kuna sve neograničeno.

Onda na jednom serveru se nađe preko 400 klijenata pa sad vidi kako će taj server raditi ako na njemu ima samo 10-tak malo jačih igrača

Ljudi moji prvo nema ništa neograničeno i to su baš sranja da prostite a ako kupite neki hosting za 100.00 Kn par GB pa sad očekujte sigurno da će se takve nezgode sve češće događati kad majstori shvate da procesor overloada pa će malo malo skidati one koji su zločesti po tom pitanju i tako iz dana u dan

Osobno ovim poslom se bavim već više od 5 godina i imao sam možda ajde recimo u tih 5 godina ne više od 5 puta problem s overloadanjem nekog accounta ali account je zatvoren kada se to dogodilo a korisnik odmah nazvan i zatraženo od istoga da zajedno potražimo gdje je problem te ga uklonimo

Dva jača igrača na našim serverima alfisti.hr i fiatisti.hr stvarno žderu sve resurse servera ali uz malo posla i optimizacije danas ti korisnici rade sa vrlo velikim brojem posjeta i bez problema. No nije stvar ugasiti usera i ajde sad ti vidi nego mu biti pri ruci kada treba problem riješiti i to što prije da može opet van…

No za par kuna nažalost toga nema jer na serverima se vrti kako rekoh 300 – 400 klijenata na serverima kojima je plafon 200 korisnika a samo da bi se pokrilo i zaradilo koju kunu jer su paketi super jeftini i sve je neograničeno, možeš misliti i do kada….

Nedavno sam pitao jednog i te kako poznatog hostera koji je spomenut ovdje ali neću sada o tome koji je da mi iznajmi nekih par GB reseller account da stavim na njega 50 –tak accounta koji su besplatni i neki od njih sponzorirani jer to mi je bila ideja da malo rasteretim jedan server. I što se dogodilo ? Javi mi se on i kaže kao ne može jer kao ne može istrpiti još 50-tak accounta na svom serveru i kao imaju DDOS i takva sranja i kao ne bi sada a i dalje na njihovim stranicama stoji da prodaju reseller pakete. I tko je sada tu lud ?

Da oni prodaju reseller ali ga u biti ne mogu prodati a ako i prodaju mislim da će to biti gadno na tom serveru na kojem se sada vrti oko blizu 400 domena

Evo moja isprika zbog dužeg posta ali jednostavno sve to me strašno živcira za par kuna tražiti 24 satni support, sve neograničeno i ostalo da sve bude bajno za 100 Kn godišnje, no toga nema i nikada neće biti i u to me nitko neće uvjeriti nikad…

Ja mislim da svatko tko ima i malo ozbiljniju potrebu za korištenjem usluga neke hosting kuče neće gledati na koju kunu gore ili dolje.
Stvar je u tome da ja ne tražim jeftino, već hosteri imaju svoju cijenu i ja stvarno neznam jeli to puno ili malo. Gledam što nude za te novce i to je sve što mene zanima.

Problem je po meni u tome što mi korisnici ne znamo što je stvarno realno što se cijena tiče. Cijene od raznih hostera čiji su serveri smješteni u istim data centrima, za potpuno istu uslugu imaju ogromnu razliku u cijeni. To je kod nas još uvijek lov u mutnom pojedinaca i prekonoćno nastalih biznismena, kao što je napisao bigSteve.

Zakon o lažnom reklamiranju je vrlo jasan i rigorozan.
Korisnici usluga hostera su sve educiraniji o svojim pravima (ja jesam) i kad-tad će neka od hosting kuća zbog sistema -lako ćemo- odnijeti gače na štapu.

Internet poslovanje u hrvatskoj je postalo stvar sadašnjosti a ne budućnosti. Novčani prometi koji se ostvaruju putem interneta su vrtoglavi i lako dokazivi jer su legalni, što u konačnosti znači da su lako dokazivi i gubici koji su nastali radi nečijeg hoštapleraja. Ja sam uvjeren da će se vrlo brzo naši sudovi početi baviti prevarama na internetu, a lažno reklamiranje usluga koje nisi nikad ni mislio ili mogao ispuniti i još k tome i napravio neku stvarno mjerljivu štetu nekome, spada u granu čistog prevarantskog zanimanja.:crveni-kr

[quote=“bigSteve”]
Evo moja isprika zbog dužeg posta ali jednostavno sve to me strašno živcira za par kuna tražiti 24 satni support, sve neograničeno i ostalo da sve bude bajno za 100 Kn godišnje, no toga nema i nikada neće biti i u to me nitko neće uvjeriti nikad…[/quote]

O čemu ti?! Nitko ne traži ništa više od onog što mu je ponuđeno, tko nije u mogućnosti ispuniti to, neka ni ne nudi.

No, ne radi se o tome.

Radi se o totalno neprofesionalnom i amaterskom ponašanju. Upozoriti klijenta odmah kod uočenog problema, upozoriti klijenta kad je neki potencijalni problem uočen, upozoriti klijenta da će mu acc biti suspendiran i obavijestiti klijenta kad mu je acc suspendiran, to se zove profesionalno ponašanje.

Trenutačno sam u potrazi za takvim hosting providerom, pa mi javite ako imate takva iskustva.

alfisti.hr
Ova domena privremeno ne radi zbog problema !

Uskoro opet s vama !

BIT - Bendin Internet Technology
Web Hosting
Kontakt tel: +385 98 9357 - 984
fiatisti.hr
c/p

http://www.fiatisti.hr
:smiley:

[quote=“karitas”]Pozdrav,
A što je sa Fiuhostom, bio si jako zadovoljan sa njima?

Ja tražim novog provajdera pa me zanima.[/quote]

Shvati ovo kao prijateljski savijet: Izbjegavaj fiuhost

Zadnjih mjesec dana sam u situaciji da (ne svojom voljom) radim upravo na njihovim serverima. Od 6 sati dnevno najmanje 2 sata izgubim radi problema sa serverima.

Da ne spominjem da podršku ni nemaju, već sve mailove forwardaju adminima.
Ako pokušaš dobit šefa reći će ti da je na službenom putu (vjerojatno otišao u Alžir restartartati server.

Šalu na stranu, zna se da kvaliteta ima neku svoju cijenu.
Stoga nemojte očekivati da ćete dobiti i ovce i novce.

Što se fiuhosta tiće, čak sam jednom dobio informaciju da im to nije primarni posao već hobi. Ako su lagali mene i ja lažem vas.

Ima ispadanja zadnjih mjesec dana ali mislim da je pod cheap hosting fiuhost najbolje rješenje.
Što se tiče ozbiljnih hosteva u hrvatskoj nemaš što tražiti. Bila je tema prije mjesec dana da je jedan od ozbiljnijih hosteva tjedan dana out (što se Fiuhostu u zadnje dvije godine nije dogodilo). Meni je osobno bila zanimljiva reakcija većina webmajstora da je to kao normalna stvar i da se greške svakom događaju i da jedna (velika) greška ne baca ljagu na sve dobro.
Koliko je to normalno ili ne ali hrvatske firme nisu pripremljene na to da nekom ovisi posao o tome dali je online ili ne. Većina projekta su brošure ili skripte i najveća šteta koja nastaje lošim odnosom prema klijentima (nama koji koristimo hosting) je što će naš klijent popušiti koji mail i sitna ljaga na ime koju ispere jesenska kiša.
E sad vani, barem koliko sam ja pod dojmom, hosteri su svijesni da je došlo novo vrijeme, vrijeme kad hosting postaje backbone biznisa a ne prezentacija biznisa.
Jedan ludi primjer je shared hosting ali dedicated mysql server. Znači imaš shared hosting ali podaci ti se vrti u zasebnom mysql serveru koji je cijeli tvoj.

Stvarno nije ok što je suspendirani račun bez obavijesti ali treba se zapitati dali se smijemo dovesti u takvu situaciju da nam neko suspendira račun bez obavijesti.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja