Kako editirati android aplikaciju?

Kupila sam tri aplikacije, imam sve kako i šta trebam napraviti ali mi jednostavno neide od ruke. Zelim samo izmjeniti neke sitnice kao sto su ime, com.nesto.imeaplikacije, izbaciti admod ads opciju.

Da li ima neki android developer ovdje koji se razumije u ove stvari da mi to odradi uz naknadu.

U kojem jeziku su pisane aplikacije?

Poslana poruka,…

Pa možda će ti biti korisnije ako daš javno informacije, razvedeš raspravu, pa možda netko i pomogne…u najmanju ruku možeš dobiti više različitih razmišljanja, nego pojedinca ispitivati na PM.

Osim toga, odgovor ostaje i nekome drugome tko će tražiti rješenje istom problemu.

To inače zovemo “forum”. :smiley:

Radi se o aplikacijama koje su rađene u Gradle, Flutter i Unity.

Ovo je primjer jedne.

Ja napravim sve kako piše ali jednostavno negdje griješim, a neznem gdje.

Odlicna je ideja da se kupi gotova igra i da se izmeni i posle ubaci na market. ali koliko vidim ti radis bas sitne izmene ne menjajuci dizajn .I ne znam sta je cilj mozda uzimas za sebe, ali ako je poslovni plan u pitanju, na dobrom si putu ali ipak je potrebno izmeniti dosta toga da bi dobila neku unikatnost . Ovo sto tebi treba svaki android programer ce uraditi za 5 minuta, ali ako planiras vise igara i ozbiljnije moj predlog je program Construct 3, vizuelno je programiranje, jako je sve lako, a ima sve opcije i mogucnost menjanja dizajna je izuzetno laka, imas dosta igara i na njihovom marketu . Gameplay moze da ostane isti, ali menjas dizajn i ubacujes svoje likove, dajuci neki drugi level igrici i produkcija moze biti jeziva i za nedelju dana ti nece biti potrebna pomoc i za mnogo ozbiljnije stvari .

3 Likeova

Preporučam gdevelop5 za 2d igrice, export je jednostavan za sve popularne sustave; wnidows, android, ios, html5. Ja zapravo nisam nikad došo na ideju da prodajem gotovu igricu za resell. Evo sad me je ovaj post potaknul za taj “Code canyon” Može li mi netko više reć u tome pošto vidim da je recimo neka igrica prodana 500 puta. Pa zar google podržava da se ista igra sa drugim naslovom uploda više puta na trgovinu?? Ili onaj ko kupuje svjestan je koje izmjene mora napravit…ne kužim baš…

vlasnik digitalnog dobra moze oznaciti da je licenca slobodna, a svako ce izmeniti igru tako da bude unikatna, odnosno da se ne vidi da je kopirana . Ima dosta stvari zasto je neka igra popularna, gameplay, glavni junak, fizika , pokretanje glavnog junaka, ako ti uzmes Flappy bird i umesto ptice stavis svinju i promenis pozadinu, i dodas neki detalj mozda ce i ona da zaradjuje 1000$ dnevno, jer si ostavio isti gameplay . Znaci ljudi kupuju pa prepravljaju da se izmeni original .

1 Like

Igre koje sam trenutno nisu za store ne još. Mora se mjenjati dizajn a to mogu tek za 2 mj. napraviti.

Nije u pitanju nikakva zarada ne stavljam reklame ni kupnju unutar aplilacija reklame nikad nebi ni bile samo kupnja unutar aplikacije ali to polako.

Ucim oko svega moram si kupiti malo kvalitetniji komp i laptop jos i tako. Imam volju i zelju a ostalo polako.

Ucim da radim i svoje igre tako da i to zelim napraviti ali samo polako. Sada mi je potreban developer za par igara da izmjeni ono sto mi je potrebno.

Sto se tice kupljenih igara i licence imam 2 igre vec i nemam nikakvih problema sa autorima cak sam i kontaktirala autore.

Danas je trziste toliko razvijeno , pogotovo u kreiranju igrica, ne moras imati nikakvu posebnu vestinu osim ideje, sve je dostupno od stock sajtova, addona, plugina, gotovih resenja da je to haos. Iako je zaista lepo smisliti nesto totalno novo, moze se prepakovati nesto sto vec radi, samo u nekom drugom obliku . A pogotovo za indie developere koji rade kao one man show, izbacivati te proste igrice za mobilne, ne razmisljajuci o milion nivoa , vec o nekom zaraznom gameplayu ili nekim zanimljivim animacijama. A sto se tice animacija Reallusion i njegov cartoon animator sve na klik radi, od prostih do komplikovanih animacija kod simulacije borbe , kretanja, sedenja ili bilo koje ljudske akcije ili emocije .

1 Like

I onda ce se dogoditi ovo.

Isto kao i kod weba. Uzmes wp, wp template i sklepas site za 50 eura koji nije za nista.

Ok je za nauciti, ali ako se cilja na zaradu, napravim igricu, pokupim lovu i zivim do kraja zivota. To ne bude islo.

Razvoj kvalitetne igrice kosta minimum 0.5-1 mil. eura, marketing 5 mil. eura.:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
Karikiram.

Preporuka za unreal engine ili unity.
Napravit igricu bez programiranja, moze se samo kako ce izgledati i tko ce kupovati unutar igre sto?

Svi ulaze u IT-i , jer je tu lova, jest k.
A nemaju talenta. Isto kao sto svi klinci treniraju nogomet, jer se okrecu milijuni, a ulaze bez talenta.

Nije cilj u zaradi barem još jer se radi RPG igra nije još ni 20% gotova ovo je samo da se postigne reating neki na storu ali otom potom

jos jednom kazm od ovoga nema zarade i nece je ni biti još. Za neku daljnju buducnost sigurno da.

izvrces i promasio si poentu, isto kao i na drugom postu nekom, kao da ti je Simeon brat rodjeni, mnogo statistike, i nerelevantno

Rodjeni balkanci, sto ces.:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Flappy bird je igrica koja se napravi za par dana uz konvencionalno kodiranje , u Construct 3 napravi se za 1 dan, @Kristijan_P je dao jos neki primer, za softver za vizuelno programiranje .
Ako znamo da igrica koja se napravi za 1 dan i dan danas donosi 1000$ dnevno, treba videti zasto je to tako sta je tu zarazno, zbog cega je popularna. Ako je to gameplay, da li se ptica moze zameniti sa necim, izmeniti klasican background i pokusati sa novim likom i nekom novom pricom smisliti novo a zadrzati ono sto prodaje ?

S obzirom da danas imamo stock sajtove gde imas bukvalno sve, i ne moras znati dizajnirati ti mozes napraviti neki rimejk Flappy Bird za 50$ ulaganja ako ne znas ni dizajn niti programiranje uz pomoc Construct+ stock sajtovi .

Svakako Unity je odlican ali Construct resava 99% stvari isto, za ovakve aplikacije je idealan, znam vise Unity programera koji rade 2d u Constructu zbog brzine produkcije .

Mene muci samo Android Studio malo ostalo vec polako je uhodano konkretno mislim na Construct 3.

Osoba koja mi radi na RPG igrici je trenutno na godisnjem i nije mi dostupna tj glupo mi ju je smarati zato trazim nekoga tko bi mi to mogao izmjeniti. Nije tu puno posla sve ja to sama napravim ali zapnem kad trebam izvesti u .apk fajl

1 Like

ovo je vise marketing forum, ako ti se niko ne javi na Upworku ces pronaci za 10 minuta profesionalca . Juce sam gledao neki video od indie developera, bas objasnjava studiju , izmenio je na igrici jednu sitnicu bukvalno detalj izbacio bagove i sa 2 $ skocio na 100$ dnevno. Koliko su nekada sitnice bitne .

Inace i Unity ima sada zvanicno i oficijalno vizuelno programiranje, kupili su Bolt, postoji i plugin jos jedan Playmaker koji recimo mi deluje laksi odnosno i jeste laksi, za one koji zele i 3d igrice .

Javila sam se par osoba na fiverru pa cemo vidjeti.

Nije mi bitna zarada ne još do toga ima još dosta.

nisam mislio konkretno na tebe, vec uopsteno pricam ali i ima veze jer zarada jeste povezana sa igrivoscu i deljenu igrice, odnosno koliko korisnik je koristi i prikaz reklama, neka sitnica moze da bude jako bitna. Recimo meni nije dugo bilo jasno sta je toliko bitno i sto svi vole da skupljaju nesto , a onda skontam pa mi smo hiljadama godina bili sakupljaci, to je u nama, nismo odmah imali Merkatore, sakupljanje kao i nagradjivanje, zelja za pohvalom, peharima je deo nas i sve te psiholoske stvari u vezi coveka kada se implementiraju uticu dosta na igrivost.

Ja cu ici na vrstu monetizacije da se unutar aplikacije moze kupiti coini, dijamanti, dodatne stvari i sl. ali nikad necu oci da igra ili bilo koja aplikacija bude pay to win. Nazalost danas ih ima jako puno i ljudi trose velike novce na takve igre.

Jedan primjer koji je isproban je igra Football Rivals ako ne kupujes golde tesko mozes napredovat i pobjediti isprobano 15 dana cisto da vidim kako radi igra koja je zasnovana na pay to win.